.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به ادامه اعتراض دانشجویان غرب به جنایات اسرائیل در غزه و بازداشت عوامل جیش الظلم پرداخته‌اند.(ادامه)
تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است. چرا تهران باید تقسیم شود؟
تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور و درگذشت مسعود اسکویی صدای ماندگار ورزش ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
هنرمند مجسمه‌ساز هرگز تصور نمی‌کرد، وقتی مجسمه ۵ میلیاردی‌اش را به مرد قالب‌ساز می‌دهد، با سناریوی عجیب سرقت مجسمه مواجه شود. ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
هنرمند مجسمه‌ساز هرگز تصور نمی‌کرد، وقتی مجسمه ۵ میلیاردی‌اش را به مرد قالب‌ساز می‌دهد، با سناریوی عجیب سرقت مجسمه مواجه شود.(ادامه)
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند. تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. اهمیت خواب را جدی بگیرید
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد.(ادامه)
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است ماجرای حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس‌جمهور در میان جمعی از کارگران و تغییر حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس پرداخته‌اند.(ادامه)
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت. طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.(ادامه)
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند. سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۲ میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۲ میلیون تومان معامله می‌شود.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گسترش اعتراض‌های دانشجویی علیه صهیونیست‌ها به سرتاسر جهان و اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری پرداخته‌اند.(ادامه)
زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است. پدر و مادر مقتول برای عروسشان درخواست قصاص کردند
زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد. شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید غیرت اهدا کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۰ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا و تجمع دانشگاهیان ایران در حمایت از فلسطینیان پرداخته‌اند.(ادامه)
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است. اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است.(ادامه)
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس: به تعویض های اوسمار باختیم!
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند.(ادامه)
جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد.(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاه در آمریکا به دلیل حمایت از مردم فلسطین پرداخته‌اند.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.41 seconds.