.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ضرورت برنامه محوری و ایجاد درآمد پایدار در شهرها
استاندار مازندران بر ضرورت برنامه محوری و تلاش برای ایجاد درآمد پایدار در مدیریت شهری تاکید کرد.(ادامه)
محمد زرودی شهردار تنکابن شد
سرانجام پس از حدود سه ماه از آغاز به کار شورای اسلامی شهر تنکابن، سرانجام محمد زرودی به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.(ادامه)
سرانجام پس از کش‌وقوس‌های بسیار در شورا،احمدی‌نژاد با چهار رای موافق و ۳ رای مخالف شهردار تنکابن شد.

احمدی‌نژاد شهردار تنکابن شد
سرانجام پس از کش‌وقوس‌های بسیار در شورا،احمدی‌نژاد با چهار رای موافق و ۳ رای مخالف شهردار تنکابن شد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد. اسامی داوطلبان نهایی انتخابات مجلس در استان مازندران
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اکنون که پروسه ثبت نام از نامزده های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت همه نگاهها به اعلام نظر هیئت های اجرایی ، نظارت و شورای محترم نگهبان است تا ضمن بررسی صلاحیت ها ، اسامی کاندیدای مورد تایید را رسما اعلام نمایند ..... نامزدهای مجلس دهم در"تنکابن ، رامسر و عباس اباد " چه کسانی هستند؟
شمال نیوز: اکنون که پروسه ثبت نام از نامزده های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت همه نگاهها به اعلام نظر هیئت های اجرایی ، نظارت و شورای محترم نگهبان است تا ضمن بررسی صلاحیت ها ، اسامی کاندیدای مورد تایید را رسما اعلام نمایند ..... (ادامه)
کاندیداتوری انتخابات مجلس با طعم قانون
معمولا بسیاری از افرادی که نیت حضور در عرصه انتخابات را دارند در پست‎های دولتی مشغول به فعالیت هستند، این گزارش قصد دارد به چگونگی فعالیت قانونی افراد شاغل در مناصب دولتی در انتخابات بپردازد(ادامه)
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت....
بهار مه آلود رقابت های مجلس دهم در غرب مازندران !
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت.... (ادامه)
شمال نيوز: در پایان این مراسم از خدمات رستم زرودی، مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری تقدیر شد و مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری مازندران معرفي شد.
مدیرکل بحران استانداری منصوب و معارفه شد
شمال نيوز: در پایان این مراسم از خدمات رستم زرودی، مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری تقدیر شد و مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری مازندران معرفي شد. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء (ص) درباره سقوط شئ مشکوک در دریای مازندران گفت: لحظه به لحظه شئ را رصد کردیم و سقوطش خارج از مرزهای ایران بود.... شی نورانی سقوط کرده در خزر شهاب سنگ یا زباله فضایی !
شمال نیوز : فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء (ص) درباره سقوط شئ مشکوک در دریای مازندران گفت: لحظه به لحظه شئ را رصد کردیم و سقوطش خارج از مرزهای ایران بود....(ادامه)
زلزله غرب مازندران را لرزاند
(ادامه)
 شمال نیوز: یکی از مدیران کل استان مازندران در نبود استاندار مازندران استعفای خود را تقدیم مسئولان نهاد مدیریتی خود کرد.
اولین مدیر وزارت کشوری در مازندران استعفا داد!
شمال نیوز: یکی از مدیران کل استان مازندران در نبود استاندار مازندران استعفای خود را تقدیم مسئولان نهاد مدیریتی خود کرد. (ادامه)
بارش شدید تگرگ در مرکز مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل مدیریت بحران مازندران از کشف جسد خلبان هواپیمای کوچک آموزشی تفریحی رامسر خبر داد. جسد خلبان هواپیمای رامسر در تور صیادان
شمال نیوز: مدیرکل مدیریت بحران مازندران از کشف جسد خلبان هواپیمای کوچک آموزشی تفریحی رامسر خبر داد.(ادامه)
آخرین اخبار از هواپیمای ناپدیده شده در گیلان
مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: از سقوط هواپیمای سبک تفریحی دو نفره در دریای خزر اطمینان حاصل شده است.(ادامه)
محل‌ دقیق‌ سقوط هواپیمای تفریحی مشخص‌شد
مدیرکل مدیریت بحران مازندران از مشخص شدن محل دقیق سقوط هواپیمای تک ‌موتوره آموزشی تفریحی خبر داد و گفت: مه غلیظ و موج سنگین دریا، عملیات جست‌وجو را کند کرده است.(ادامه)
يافتن لاشه هواپيماي ناپديد شده در تنکابن
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: غیر از تلاش‌هایی که در استان گیلان برای یافتن هواپیمای مفقود شده در حال انجام است، اکیپ‌های مختلفی از هلال‌احمر، محیط‌بانی، جنگلبانی، دریابانی، نیروهای مردمی و هیئت کوهنوردی مازندران نیز در حوزه دریایی و جنگلی در حال جست‌وجوی این هواپیما هستند.... هویت سرنشینان هواپیمای مفقودشده در رامسر اعلام شد
شمال نیوز : مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: غیر از تلاش‌هایی که در استان گیلان برای یافتن هواپیمای مفقود شده در حال انجام است، اکیپ‌های مختلفی از هلال‌احمر، محیط‌بانی، جنگلبانی، دریابانی، نیروهای مردمی و هیئت کوهنوردی مازندران نیز در حوزه دریایی و جنگلی در حال جست‌وجوی این هواپیما هستند....(ادامه)
اعلام هویت سرنشینان هواپیمای مفقود شده در شمال
مدیرکل مدیریت بحران مازندران ضمن اعلام هویت سرنشینان هواپیمای مفقود شده از تلاش نیروهای گیلان و مازندران برای یافتن هواپیمای مفقود شده، خبر داد.(ادامه)
بارندگی شدید در مازندران / ارتفاعات برفی است
(ادامه)
طوفان شديد در مازندران
(ادامه)
برف و باران در راه مازندران
(ادامه)
پرهیز از اقامت و تردد در بستر رودخانه‌ها
(ادامه)
هشدار احتمال آبگرفتگي معابر مازندران
(ادامه)
ریزش کوه و رانش زمین در رامسر
(ادامه)
بارندگی شدید و سیل در مازندران در راه است
(ادامه)
مازندران نیاز اساسی به تجهیزکوهنوردی دارد
(ادامه)
افتتاح اولین خانه هلال روستایی در مازندران
(ادامه)
افتتاح پایگاه امدادجاده‌ای هلال احمر نوشهر
(ادامه)
هشدار درباره افزايش دماي هوا در مازندران
(ادامه)
وقوع سيل در مناطق روستايي مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.307 seconds.