.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش مهدوی کیا به بازداشت سوشا مکانی
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به تمجید از عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری پرداخت و تأکید کرد این تیم در حال حاضر زیباترین بازی‌ها را انجام می‌دهد. (ادامه)
رویانیان: امیدوارم ماجرای مکانی ختم به خیر شود
مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اطلاع دقیقی از بازداشت سوشا مکانی ندارم گفت: غیبت او در نیم فصل دوم می تواند به پرسپولیس ضربه بزند.(ادامه)
چند چهره‌ ورزشی‌ کاندیدای مجلس شدند؟
با پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نام ورزشی‌های زیادی در این لیست دیده می‌شود. (ادامه)
شخصیت‌های معروفی که از تهران نامزد انتخابات مجلس شدند +جدول
نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و تا چهارم دی ادامه داشت که با نام‌نویسی حدود 12 هزار داوطلب، رکور بیشترین تعداد داوطلبان انتخابات زده شد. (ادامه)
رویانیان: احمدی نژادی ها را قبول ندارم
(ادامه)
ثبت‌نام رویانیان برای مجلس‌ با داد و فریاد
محمد رویانیان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد ، البته در دقیقه 90 و کمی هم حاشیه! (ادامه)
رویانیان بر سر مزار هوادار پرسپولیس +عکس
محمد رویانیان طبق وعده ای که داده بود امروز به مازندران رفت و بر سر مزار هوادار پرسپولیس حاضر شد. (ادامه)
در برنامه نود این هفته چه گذشت؟ + گزارش تصویری
برنامه نود این هفته از ساعت 22:34 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. (ادامه)
دسته گل رویانیان برای پرسپولیس !
(ادامه)
شکایتی که شاید پرسپولیس را منحل کند
اگرچه محمد رویانیان می گوید باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت مانوئل ژوزه پیروز می شود اما پیرمرد پرتغالی بیش از 2.5 سال است که در خانه نشسته است تا غرامتی سنگین از پرسپولیس بگیرد. (ادامه)
پیکر خبرنگار فقید شبکه خبر تشییع شد
(ادامه)
دیالوگ لو رفته میان احمدی نژاد و علی پروین در مجلس ختم هادی نوروزی
شمال نیوز: در حاشیه مراسم ختم هادی نوروزی،احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران با علی پروین اسطوره فوتبال پرسپولیس دیدار کرد. (ادامه)
حضور احمدی نژاد در مراسم ختم هادی نوروزی+عکس
علی پروین، بهرام افشارزاده، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، علی منصوریان، ضیا عربشاهی، برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان این تیم از اولین حاضران در مراسم هادی نوروزی هستند .(ادامه)
در برنامه نود چه گذشت؟ + گزارش تصویری
شمال نیوز: برنامه نود این هفته از ساعت 22:37 از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. (ادامه)
دام زورگیران برای مسافران شمال
(ادامه)
احمدی نژاد به خندوانه می رود؟
یکی از مهمترین آیتم های برنامه "خندوانه"، بخش مربوط به مهمان این برنامه است که معمولا بازتاب های زیادی در میان مردم و رسانه ها دارد. (ادامه)
شغل دوم ورزشکاران ایرانی
یکی بیزینس‌‌من است، یکی مغازه دارد و دیگری باشگاه بدنسازی. آن یکی برج سازی را ترجیح می‌دهد و بعضی از چهره‌های سرشناس در کار ترانزیت و صادرات نخود و کشمش هستند.(ادامه)
عکس/ دست نوازش رامبد جوان برسر رویانیان
مجری برنامه خندوانه صفحه اینستاگرامش را با عکسی از خود در کنار محمد رویانیان بروز کرد.(ادامه)
خرید ماشین مدل بالا تنها استفاده‌ای نیست که پسران از مسئولیت پدران داشته‌اند‌؛ بیشتر آنها شغلی را هم که دارند، مدیون پدر هستند
آقازاده‌های ورزشی‌ چه ماشینی سوار می‌شوند؟
خرید ماشین مدل بالا تنها استفاده‌ای نیست که پسران از مسئولیت پدران داشته‌اند‌؛ بیشتر آنها شغلی را هم که دارند، مدیون پدر هستند (ادامه)
محمد رویانیان می گوید برخوردهای شخصی بدنه تصمیم ساز وزارت ورزش با گزینه های لایق برای مدیریت پرسپولیس و استقلال تنها باعث ناامیدی هواداران دو تیم می شود.
انتقاد شدید رویانیان از بی تدبیری در انتخاب هیات مدیره پرسپولیس
محمد رویانیان می گوید برخوردهای شخصی بدنه تصمیم ساز وزارت ورزش با گزینه های لایق برای مدیریت پرسپولیس و استقلال تنها باعث ناامیدی هواداران دو تیم می شود. (ادامه)
زیباکلام: مبادا احمدی نژاد را دست کم بگیرید
صادق زیبا کلام از بازداشت حمید بقایی، وضعیت حلقه نزدیکان احمدی نژاد، نقش احمدی نژاد در انتخابات مجلس و... می گوید. (ادامه)
شمال نیوز :  در این نامه سرگشاده رویانیان قصد دارد گلایه های موجود در عرصه ورزش کشور را به گوش رئیس جمهوری برساند تا در ادامه شاهد رخ دادن اتفاقاتی از این دست نباشیم..... نامه گلایه آمیز رویانیان در مورد عملکرد وزیر ورزش
شمال نیوز : در این نامه سرگشاده رویانیان قصد دارد گلایه های موجود در عرصه ورزش کشور را به گوش رئیس جمهوری برساند تا در ادامه شاهد رخ دادن اتفاقاتی از این دست نباشیم.....(ادامه)
عکس/ رویانیان در ایام جوانی
مدیرعامل پيشين پرسپولیس که سالها در لباس نظامی و انتظامي به کشور خدمت کرده است فکرش را هم نمی کرد که روزی سر از فوتبال و مدیرعاملی یک باشگاه پرهوادار در بیاورد و در نهايت با مسائلي که برايش پيش آوردند بسياري وي را زير سوال ببرند!(ادامه)
شمال نیوز : رویانیان و دوستانش در صورت خرید امتیاز فولاد نوین تصمیم دارند اسم پرسپولیس مازندران را به برای تیمشان انتخاب کنند و برای مربیگری این تیم نوپا هم علی دایی را به عنوان سرمربی در نظر گرفته‌اند و گویا صحبت‌هایی هم با سرمربی سابق پرسپولیس انجام داده و موافقت ضمنی او را گرفته‌اند! با یک مازنی و یک آذری ؛ آرزوی لیگ برتری شدن مازندران تحقق می یابد ؟
شمال نیوز : رویانیان و دوستانش در صورت خرید امتیاز فولاد نوین تصمیم دارند اسم پرسپولیس مازندران را به برای تیمشان انتخاب کنند و برای مربیگری این تیم نوپا هم علی دایی را به عنوان سرمربی در نظر گرفته‌اند و گویا صحبت‌هایی هم با سرمربی سابق پرسپولیس انجام داده و موافقت ضمنی او را گرفته‌اند!(ادامه)
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت....
بهار مه آلود رقابت های مجلس دهم در غرب مازندران !
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت.... (ادامه)
بازگشت علی دایی و رویانیان به لیگ برتر؟
مدیرعامل سابق پرسپولیس و دوستانش در صورت خرید امتیاز فولاد نوین تصمیم دارند اسم پرسپولیس مازندران را به برای تیمشان انتخاب کنند. (ادامه)
با تنها خریداران معرفی شده پرسپولیس آشنا شوید!
فهرست نفراتی که کارهای شرکت پیشکسوتان پرسپولیس را پی گیری می کنند شامل محمدرویانیان ، حسین هدایتی ، امیرعابدینی و علی پروین است. گفته می شود که به این جمع یک نفر دیگر هم اضافه خواهد شد. 5 نفری که می خواهند اداره پرسپولیس را با شرکت پیشکسوتان به عهده بگیرند. (ادامه)
احکام جدید در پرسپولیس/ دار و دسته رویانیان برگشتند!
اسپانسر ابتدای فصل پرسپولیس بار دیگر به این تیم برگشت تا برای سرخ ها هزینه کند. (ادامه)
علی کریمی در بیمارستان دی
پیشكسوت فوتبال كشورمان دقایقی پیش با حضور در بیمارستان دی از همایون بهزادی عیادت کرد. (ادامه)
موثرترین حضور یک سردار در ورزش!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.