.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت: رسانه ملی، تنها مردِ میدانِ جمهوری اسلامی در نبرد عظیم رسانه ای
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت:(ادامه)
محسن هاشمی و حمید رسایی در جریان دیدار رئیس جمهور با فعالین سیاسی بگومگویی در مورد درست یا غلط بودن استخر فرح داشته اند.
بگومگوی محسن هاشمی و حمید رسایی بر سر استخر فرح
محسن هاشمی و حمید رسایی در جریان دیدار رئیس جمهور با فعالین سیاسی بگومگویی در مورد درست یا غلط بودن استخر فرح داشته اند. (ادامه)
افطاری سیاسیون با رئیس جمهور/ آیت الله رئیسی: در انتخابات ۹۶ با وجود سنگین ترین حملات از کسی شکایت نکردم/ دولت قبل هر تکلیف قانونی را که ممکن بود باعث نارضایتی شود، اجرا نکرد/ حتی پول کافی برای پرداخت حقوق مرداد نداشتیم/ کدام فعالان سیاسی در دیدار با رئیسی حاضر بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
راهبرد ایران در مذاکرات هسته‌ای، راهبرد اعلامی مقام معظم رهبری است/ دولت اجرای برنامه‌های خود برای رفع مشکلات بزرگتر را آغاز کرده/ حفظ و ارتقای امید و اعتماد مردم بسیار مهم است/ رسانه‌ها با رویکرد امیدآفرینی پل ارتباطی دولت و مردم باشند....(خبر)
(ادامه)
آیا این روحانی استاندار می‌شود؟
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حمید رسایی نماینده سابق مجلس به عنوان محتمل ترین گزینه‌ی استانداری قم مطرح شده و احتمال انتخاب وی به این سمت، افزایش یافته است. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
رسایی به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شد
(ادامه)
حمید رسایی کاندیدای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شد
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای کاندیداتوری در انتخابات میان‌دوره‌ای از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات 1400 هم گفت: من فکر می کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد.... آمادگی ضرغامی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 1400
شمال نیوز : عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات 1400 هم گفت: من فکر می کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد....(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است، پرونده «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است.... «ناطق نوری » یا « رسایی » ؛ یک‌ کدام «دروغ» می‌گویند !
شمال نیوز : چند وقتی است، پرونده «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است....(ادامه)
آخرین جزئیات از شکایت ناطق نوری از حمید رسایی
وکیل حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری گفت که شکایت موکل خود از حمید رسایی در حال پیگیری است.(ادامه)
رئیس دفتر ناطق نوری می گوید:در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع نمودند
واکنش تند دفتر ناطق نوری به ادعای ارتباط او با طبری
رئیس دفتر ناطق نوری می گوید:در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع نمودند (ادامه)
شمال نیوز :  باید گفت برخی نمایندگان فکر اقتصادی داشته و از فرصت مجلس جهت تقویت بنیه مالی خود استفاده می کنند، برای برخی نیز این چنین نیست. به ویژه نمایندگانی که کاملا با هدف خدمت به مردم وارد مجلس شوند به لحاظ مادی ضرر می کنند!.... از حقوق مادام العمر تا نماینده‌ای که تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفت!
شمال نیوز : باید گفت برخی نمایندگان فکر اقتصادی داشته و از فرصت مجلس جهت تقویت بنیه مالی خود استفاده می کنند، برای برخی نیز این چنین نیست. به ویژه نمایندگانی که کاملا با هدف خدمت به مردم وارد مجلس شوند به لحاظ مادی ضرر می کنند!....(ادامه)
آمار رسمی از آرای منتخبان تهران
نتایج اولیه آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. 


لیست ۹۰ نفره اصولگرایان در تهران مشخص شد / حضور پررنگ یاران احمدی نژاد + راهیابی یک قائم شهری و یک ساروی در فهرست پایتخت
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. (ادامه)
زیباکلام: احمدی‌نژادی‌ها پیروز انتخابات هستند
صادق زیباکلام درباره نحوه شکل‌گیری رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این انتخابات رقابتی میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان شکل نمی گیرد، زیرا اصلاح‌طلبان حضوری در انتخابات ندارند و شاید تعداد کمی کرسی در مجلس بدست آورند. اگر عارف در انتخابات شرکت می‌کرد، بعید بود حتی صدهزار رای هم بدست می‌آورد. (ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
کدام استان‌ها رکورد‌دار ردصلاحیت بودند+جدول
نتایج احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم دیروز اعلام شد؛ نتایجی که نام بسیاری از چهره‌های سرشناس سیاسی را در زمره رد صلاحیت شدگان نشانده است. (ادامه)
زمان و مکان برگزاری مراسم نهم دی در شهرستان‌های مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شده است..... + اسامی سخنرانان و برنامه های 32 شهر استان(خبر)
(ادامه)
زمان و مکان برگزاری مراسم 9 دی در مازندران
زمان و مکان برگزاری مراسم نهم دی در شهرستان‌های مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شده است.(ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
نامزدهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید +اسامی
چهره‌ها و اسامی شناخته‌شده‌ای در میان داوطلبان و ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم به چشم می‌خورند. (ادامه)
پیام تصویری رسایی برای روحانی (عکس)
یکی دیگر از اعضای نزدیک به جبهه پایداری در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.(ادامه)
پشت‌پرده جنجال‌های اخیر ضرغامی چیست؟
(ادامه)
برخی از فعالان رسانه ای روایتی از جدال لفظی عزت ا… ضرغامی با رئیس جمهور در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کردند که با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبه رو شد....(خبر)
(ادامه)
 شصتمین جلسه شورای شهر رشت با محوریت انتخاب شهردار این شهر با خروج تعدادی از اعضای شورا از رسمیت افتاد. رشت همچنان بدون شهردار / آبستراکسیون اعضا جلسه را از رسمیت انداخت / انتخاب دوباره بهارمست به سرپرستی شهرداری
شصتمین جلسه شورای شهر رشت با محوریت انتخاب شهردار این شهر با خروج تعدادی از اعضای شورا از رسمیت افتاد.(ادامه)
متعرض به سخنرانی مطهری طرفدار روحانی بود است
علی مطهری43 "جوان منتقد گلپایگانی که علی مطهری او را نادان و احمق خطاب کرد، از هواداران حسن روحانی در انتخابات سال ۹۶ بود."(ادامه)
توئیت عجیب حمید رسایی به ناطق نوری
حمید رسایی با انتشار توییتی به حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری اهانت کرد.این اهانت در پی سخنان ناطق نوری درباره موضوع رابطه با آمریکا صورت گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند. انتصابات جدید ستادی استاندار و استمرار بکارگیری جوانان و بانوان
شمال نیوز: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.(ادامه)
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی به مستندسازان توصیه کردند، لحن اثر مستند باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و یأس‌آلود و هرج‌ومرج‌طلبانه، فایده‌ آن را تبدیل به زیان می‌کند.
مستند به واقعیّات، سرچشمه امید، شوق و حرکت باشید/ لحن نقد باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد(خبر)
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی به مستندسازان توصیه کردند، لحن اثر مستند باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و یأس‌آلود و هرج‌ومرج‌طلبانه، فایده‌ آن را تبدیل به زیان می‌کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.