.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سومین عامل مرگ ایرانیان
(ادامه)
سه راه سریع برای تقویت اعتماد به نفس
(ادامه)
صادقعلی رنجبر از چه باید کردها تا عملکردها !(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز: بعضی‌ها وقتی به جوان‌ها نگاه می‌کنند فقط نمونه‌های ناهنجار را می‌بینند. ناهنجاری هست ولی هنجار عمومی جوانان ما هنجار دینی و علاقمندی به اسلام و ملیت است. ما وظیفه داریم کمک کنیم اینها خوب بمانند.
فقر و تبعیض را باید ریشه‌کن کرد/ کار و فعالیت اقتصادی به‌طور جدی در برنامه مسئولین باشد(خبر)
شمال نیوز: بعضی‌ها وقتی به جوان‌ها نگاه می‌کنند فقط نمونه‌های ناهنجار را می‌بینند. ناهنجاری هست ولی هنجار عمومی جوانان ما هنجار دینی و علاقمندی به اسلام و ملیت است. ما وظیفه داریم کمک کنیم اینها خوب بمانند. (ادامه)
شمال نیوز: در این جلسه آزاد راه تهران - شمال از عدم اولویت دولت خارج شد و مقرر شد کار این پروژه عظیم با اولویت و با تمام توان ادامه یابد . احیای مجدد پروژه آزادراه تهران - شمال
شمال نیوز: در این جلسه آزاد راه تهران - شمال از عدم اولویت دولت خارج شد و مقرر شد کار این پروژه عظیم با اولویت و با تمام توان ادامه یابد .(ادامه)
بازخوانی پیام های نوروزی رهبر انقلاب از سال 69 تا 92(يادداشت)
(ادامه)
راه‌های سم زدایی از بدن
تولید آلاینده ها و سموم متعدد یکی از چالش های دنیای صنعتی است، موادی که روزانه انسان و سایر موجودات زنده را مورد هدف قرار داده است. تصفیه سمومی ناشی از آلودگی های صنعتی، هوا و مسمویت با فلزات سنگین مانند سرب، جیوه، کادمیوم و آرسنیک نیازمند شناسایی تازه ترین راههای مقابله دراین زمینه است.(ادامه)
قطر عقب‌ماندگی گازی ایران را جبران می‌کند
(ادامه)
مشروح اظهارات روحانی درباره بودجه93
(ادامه)
تالاب انزلی میراث جهانی
(ادامه)
شمال نيوز: مدیرانی که این روزها در حال استقرار بر مسئولیت های اجرایی استان هستند، باید بدانند که مازندران در چه وضعیتی است و آنها چه رسالتی را به واسطه مسئولیت های محوله به عهده می گیرند و از این لحاظ، مازندران را می توان شبیه بیماری دانست که نیازمند مراقبتهای کلینیکی است و حاذق ترین طبیبان باید بر بالین آن حضور یافته ... فرشتگان نجات مازندران کجایند ؟!
شمال نيوز: مدیرانی که این روزها در حال استقرار بر مسئولیت های اجرایی استان هستند، باید بدانند که مازندران در چه وضعیتی است و آنها چه رسالتی را به واسطه مسئولیت های محوله به عهده می گیرند و از این لحاظ، مازندران را می توان شبیه بیماری دانست که نیازمند مراقبتهای کلینیکی است و حاذق ترین طبیبان باید بر بالین آن حضور یافته ...(ادامه)
هشدار به کمپ های ترک اعتیاد غیرمجاز در مازندران
(ادامه)
دلایل کمردرد و راههای بهبود
(ادامه)
بیکاری پنهان زنگ خطر جدی برای کشاورزی گیلان
(ادامه)
شیوع بیماری زخم اثنی عشر در میان جوانان!
(ادامه)
خبر پورمحمدی از واردات 20 میلیون قاچاق
(ادامه)
عادل روحی " ایران رود "راهکار عملی برای اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان(يادداشت)
عادل روحی(ادامه)
گلایه عسگراولادی ازعدم تحمل اصولگرایان
(ادامه)
فراموشی حقوق کودکان گلستانی در فضای شهری
(ادامه)
رهبر انقلاب: تحريم‌ها را دور مي‌زنيم
(ادامه)
10 دلیل برای اینکه شما در انتظار سرویس پک 1 ویندوز 7 نباشید!
(ادامه)
همایش ملی افزایش بهره وری در دانشگاه آزاد ساری
(ادامه)
سه گلایه مراجع تقلید از دولت
(ادامه)
عادل روحی لزوم توسعه کشاورزی مازندران(يادداشت)
عادل روحی(ادامه)
این استاد دانشگاه گفت:درآمدهای نفتی نسبت به مقدار پیش‌بینی شده در بودجه سال 1388 بالاتر رفته است ولی متأسفانه با کسری بودجه عظیمی نیز روبرو هستیم. از طرفی، دولت به دنبال راههای تأمین کسری بودجه است و زمزمه ارائه متمم بودجه به گوش می‌رسد... مشکلات اقتصادی، نتیجه اشتباهات زنجيره‌اي در سياست است
این استاد دانشگاه گفت:درآمدهای نفتی نسبت به مقدار پیش‌بینی شده در بودجه سال 1388 بالاتر رفته است ولی متأسفانه با کسری بودجه عظیمی نیز روبرو هستیم. از طرفی، دولت به دنبال راههای تأمین کسری بودجه است و زمزمه ارائه متمم بودجه به گوش می‌رسد...(ادامه)
در حال حاضر مازندران ظرفیت هرگونه سرمایه گذاری را دارد و از کلیه سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در بخش صنعت حمایت می شود... ایران خودرو پاسخگوی عملکردش در مازندران باشد
در حال حاضر مازندران ظرفیت هرگونه سرمایه گذاری را دارد و از کلیه سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در بخش صنعت حمایت می شود...(ادامه)
عشایر گلستان؛ خانه به دوشانی که از یاد رفته اند
(ادامه)
متن اولین گزارش کمیته ویژه مجلس درباره طرح تحول اقتصادی
(ادامه)
نبود اطلاعات به زبانهای انگلیسی، عربی و روسی یا حتی قزاقی و ترکمنی درخصوص پتانسیلهای اقتصادی و سرمایه گذاری استان از مهمترین و شاید مهمترین نقیصه ها می باشد. ایجاد سایت مرکز تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در... افزایش قیمت نفت و سرمايه گذاري عربها در استانهاي شمالي
نبود اطلاعات به زبانهای انگلیسی، عربی و روسی یا حتی قزاقی و ترکمنی درخصوص پتانسیلهای اقتصادی و سرمایه گذاری استان از مهمترین و شاید مهمترین نقیصه ها می باشد. ایجاد سایت مرکز تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.