.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیات قتل رئیس اتحادیه صنف نانوایان
رئیس اتاق اصناف مرکز استان می گوید: رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان دشتستان در اثر یک اختلاف صنفی جزئی به قتل رسید. (ادامه)
در گزارش ویژه وزارت برگزار کننده انتخابات، آرای استان‌های کشور به تفکیک شهرستان‌ها قید و در نهایت هم آمار مجمع استان جمع بندی شده است. در این گزارش، مجموع آرای مأخوده، آرای باطله، آرای سفید بررسی شده و در پایان، آرای چهار کاندیدای رقابت‌ها یعنی حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا هم به تفکیک آمده است.

کدام استان‌ها و شهرها بیشتر و کدام یک کمتر رأی دادند؟!
در گزارش ویژه وزارت برگزار کننده انتخابات، آرای استان‌های کشور به تفکیک شهرستان‌ها قید و در نهایت هم آمار مجمع استان جمع بندی شده است. در این گزارش، مجموع آرای مأخوده، آرای باطله، آرای سفید بررسی شده و در پایان، آرای چهار کاندیدای رقابت‌ها یعنی حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا هم به تفکیک آمده است. (ادامه)
خواهرزاده یک نماینده فرماندار شد
عادل دهدشتی با حکم وزیر کشور فرماندار تنگستان شد تا به عنوان جوانترین فرماندار کشور معرفی شود. (ادامه)
10 نکته به یاد مانده از یک بازی تاریخی
دو ساعت مانده به آغاز بازی درها را بستند و اعلام کردند که ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و ه همین خاطر هزاران نفر که بلیت اینترنتی خریده بودند از دیدن بازی محروم شدند. چه کسانی روی صندلی های رزرو شده نشسته بودند؟!(ادامه)
سفر هاشمی رفسنجانی به عسلویه (+عکس)
آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور بازدید از پروژهای پارس جنوبی صبح امروز( پنج شنبه ٥ فروردین ماه) وارد عسلویه شد.(ادامه)
۲۵ نماینده اصولگرا، ۸ اصلاح‌طلب و ۴ مستقل ردصلاحیت شدند+اسامی
شمال نیوز:در بین ۳۷ نماینده فعلی(مجلس نهم) که از سوی هیات‌های نظارت بر انتخابات رد صلاحیت شده‌اند، ۲۵ نفر اصولگرا، ۸ نفر اصلاح‌طلب و ۴ نفر مستقل هستند(ادامه)
مجلسی هایی که رد صلاحیت شدند+جدول
در بین 38 نماینده فعلی مجلس نهم 20 نفر با گرایش اصولگرا و 5 نفر با گرایش اصلاح‌طلب برای دهمین دوره انتخابات رد صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
بروز سانحه برای خودروی حامل رئیس مجلس
خودروی حامل رئیس مجلس در جاده برازجان به بوشهر دچار سانحه شد که خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشد. (ادامه)
سومین کارت زرد مجلس به فانی
نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر آموش و پرورش به سؤال موسوی‌نژاد قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند؛ بدین ترتیب دولت یازدهم، هفدهمین اخطارش را از پارلمان دریافت کرد.(ادامه)
دلايل طرح استيضاح مجدد وزير آموزش و پرورش
نمايندگان از عدم انجام تعهدات وزير آموزش و پرورش ناراحت شدند و اعتراض کردند و نمايندگان درخواست استيضاح بعدي وزير آموزش و پرورش را داشتند. (ادامه)
استیضاح وزیر آموزش وپرورش مجدداً کلیدخورد
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تهیه و تدوین مجدد طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد.(ادامه)
ظریف احضار شد
سؤال ملی 20 نفر از نمایندگان مجلس از وزیر امور خارجه درباره علت عدم لغو سفر به فرانسه در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی در صحن علنی خانه ملت اعلام وصول شد.(ادامه)
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.
کدام نمایندگان به دنبال توقف مذاکرات هسته ای بودند؟+ اسامی
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. (ادامه)
مشروح جلسه استیضاح فانی
(ادامه)
آمار نوبخت از دریافتی ماهیانه فرهنگیان
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنگوی دولت در جلسه غیرعلنی مجلس دریافتی ماهیانه فرهنگیان را به طور میانگین یک میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد و گفت که برنامه‌ریزی‌‌ها برای افزایش اعتبارات فرهنگیان انجام شده است.(ادامه)
يك گام تا استيضاح دو وزير
(ادامه)
43 نماینده ظریف را به مجلس کشاندند
43 نماینده با طرح 10 سوال محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه را به مجلس کشاندند که این وزیر باید روز سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سوالات نمایندگان پاسخ دهد. (ادامه)
12 نماینده امضای خود را پس گرفتند+اسامی
(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: سرنوشت کشور را به نتیجه مذاکرات هسته‌ای گره نزدیم و امیدواریم از این گردنه هم عبور کنیم.

توضیح درباره ممنوعیت رییس دولت اصلاحات/ دولت خیلی گرفتارتر از آن است که از الان به فکر انتخابات باشد/ برنامه‌های خود را بدون توجه به نتیجه مذ(خبر)
سخنگوی دولت گفت: سرنوشت کشور را به نتیجه مذاکرات هسته‌ای گره نزدیم و امیدواریم از این گردنه هم عبور کنیم. (ادامه)
تجمع اعتراض آمیز فرهنگیان علیه برکناری مدیر کل استان +عکس
(ادامه)
شمال نیوز: ساحت سیاست ایران شاهد برخوردهای شدید و حتی فیزیکی میان نمایندگان مجلس و چهره‌های شناخته شده سیاسی بوده است. از زخمی شدن مطهری و سیلی‌ نماینده شمالی که به عبدالله نوری نخوردتا عصبانیت شیخ قدرت وکوچک‌زاده!
شمال نیوز: ساحت سیاست ایران شاهد برخوردهای شدید و حتی فیزیکی میان نمایندگان مجلس و چهره‌های شناخته شده سیاسی بوده است.(ادامه)
امضای 65 نماینده برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: تاکنون بیش از 65 امضا توسط نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش جمع‌آوری شده است. (ادامه)
احتمال استیضاح وزیر آموزش‌ و پرورش
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: تاکنون بیش از 65 امضا توسط نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش جمع‌آوری شده است.(ادامه)
۶۵ امضا برای استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش
(ادامه)
استیضاح وزیرآموزش وپرورش به جریان‌افتاد
نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه ۶۰ نماینده طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده‌اند، گفت: به طور جدی پیگیر استیضاح هستیم.(ادامه)
«حجتی» راهی کمیسیون کشاورزی مجلس می‌شود
(ادامه)
مصدومیت دانش آموزان بر اثر ریزش سقف مدرسه
(ادامه)
طرح استیضاح دومین وزیر روحانی کلید خورد
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت:‌ طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به امضای 44 نماینده رسیده است و بنا به درخواست رئیس مجلس به دلیل بازگشایی مدارس با یک هفته تأخیر، هفته آینده پیگیری می‌شود. (ادامه)
بعد از فرجی دانا، نوبت چه کسی است؟
نماینده مردم دشتستان گفت:‌ طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با امضای 40 نماینده در این هفته یا بعد از تعطیلات تابستانی مجلس، تقدیم هیأت رئیسه می‌شود.(ادامه)
طرح استیضاح فانی ۳۰ امضا دارد
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۳۰ امضا هفته آینده تقدیم هیأت رئیسه مجلس می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.