.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند. تصویب مشوق هایی برای فرزند آوری و اشتغال زایی
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.(ادامه)
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود. ابقای آملی لاریجانی؛ اخراج محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص ؟ !
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود.(ادامه)
 این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد.

زمزمه حذف محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص / چه کسانی از دور میز مجمع بلند می‌شوند؟
این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد. (ادامه)
یک منبع خبری مدعی شد: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد. درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص
یک منبع خبری مدعی شد: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد.(ادامه)
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت که به علت ضعف جسمانی به بیمارستان منتقل شده بود، از بیمارستان ترخیص شد. محسن رضایی از بیمارستان ترخیص شد / علت بستری شدن او ضعف جسمانی در میانه ملاقات کارگزاران نظام با رهبری بود
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت که به علت ضعف جسمانی به بیمارستان منتقل شده بود، از بیمارستان ترخیص شد.(ادامه)
عکس/ محسن رضایی روی تخت بیمارستان
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود که پس از رسیدگی پزشکان، مرخص شد. در تصویر مشخص است قالیباف رئیس مجلس نیز از وی عیادت کرده است.(ادامه)
 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

باهنر: دولت رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت/ امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است. (ادامه)
دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما با پایان دولت او، به نظر می رسد این پرونده هم به بایگانی سپرده شده است. مجمع تشخیص از سماجت روحانی خلاص شد / بایگانی چراغ خاموش پرونده «FATF »
دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما با پایان دولت او، به نظر می رسد این پرونده هم به بایگانی سپرده شده است.(ادامه)
علی بهادری جهرمی دبیر هیئت دولت شد
معاون اول رئیس جمهور با صدورحکمی علی بهادری جهرمی را با حفظ سمت به عنوان دبیر هیئت دولت منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. روح الله سلگی معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز :  پس از  دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران  بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. معاونت سیاسی ، امیتی استانداری مازندران مشخص شد / تداوم نقش برجسته مشاوران
شمال نیوز : پس از دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم. مجلس قادر به حفظ منافع ملی نیست / خودروی کیفیت پائین داخلی، کجای دنیا خریدار دارد / منافع ملی در مجلس متولی ندارد
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم.(ادامه)


علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود.


علی مطهری خطاب به آیت الله جنتی: دلایل ردصلاحیت من را هم اعلام کنید
علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود. (ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند محسن رضایی ، باصدور حکمی، محمدباقر ذوالقدر را به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند محسن رضایی ، باصدور حکمی، محمدباقر ذوالقدر را به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.(ادامه)
دبیر جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی شد
براساس حکمی از سوی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر جدید این مجمع منصوب شد. (ادامه)
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است. از حسن روحانی چه خبر؟ / رییس‌جمهور سابق این روزها کجاست؟
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.(ادامه)
 آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، با صدور حکمی دکتر محسن رضایی میرقائد را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب کرد. «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهور شد/ حکم اقتصادی محکم رئیس‌جمهور برای دبیرمجمع تشخیص
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، با صدور حکمی دکتر محسن رضایی میرقائد را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب کرد. (ادامه)
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. زندگی نامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
محسن رضایی از طرح مجلس انتقاد کرد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم، نوشت: مردم عزیز ایران حق دارند بپرسند در حالی که جامعه با انواع مشکلات و مصائب اقتصادی مواجه است، تصویب طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران اینترنت، چه ضرورتی داشته است.(ادامه)
پیام آملی لاریجانی، شمخانی و محسن رضایی به رئیس جدید قوه قضائیه
پیام آملی لاریجانی، شمخانی و محسن رضایی به رئیس جدید قوه قضائیه(ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ لحظه ورود رسمی محسن رضایی به گود انتخابات
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.