.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
داور دیدار فینال جام حذفی مشخص شد
کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در فینال جام حذفی را اعلام کرد.(ادامه)
پرسپولیس به فینال جام حذفی راه یافت
در دقیقه ۱۲۰ و در حالی که همه در انتظار اتمام بازی بودند، شوت احمد نوراللهی با برخورد به پای بازیکن سیاوش یزدانی وارد دروازه سپاهان شد و پرسپولیس در آخرین دقیقه بازی به گل پیروزی بخش خود دست یافت. (ادامه)
معرفی محل برگزاری فینال جام حذفی
مسابقه فینال جام حذفی روز ۱۲ خرداد ماه در ورزشگاه شهدا فولاد شهر اهواز برگزار خواهد شد.(ادامه)
تیم فوتبال نساجی مازندران فردا شنبه 21 اردیبهشت در هفته ماقبل پایان لیگ هیجدهم باید به مصاف سپیدرود قعر جدولی که برای بقا در لیگ برتر می جنگد برود و دربیِ حساس لیگ برتری خزر را برگزار کند.
مهمانی نساجی در انبار باروت رشت
تیم فوتبال نساجی مازندران فردا شنبه 21 اردیبهشت در هفته ماقبل پایان لیگ هیجدهم باید به مصاف سپیدرود قعر جدولی که برای بقا در لیگ برتر می جنگد برود و دربیِ حساس لیگ برتری خزر را برگزار کند. (ادامه)
شمال نیوز: محمد صادق حسنی جوریابی درباره وضعیت ورزش کشور بویژه در رشته فوتبال، گفت: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان در روزهای وزارت سلطانی فر، روزهای بدی را سپری می کند زیرا ایشان فردی ورزشی نیست بلکه سیاسی است و.... سلطانی فر یک چهره سیاسی است نه ورزشی/ تیم های شهرستانی با حذف برنامه نود بدون پناهگاه شدند
شمال نیوز: محمد صادق حسنی جوریابی درباره وضعیت ورزش کشور بویژه در رشته فوتبال، گفت: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان در روزهای وزارت سلطانی فر، روزهای بدی را سپری می کند زیرا ایشان فردی ورزشی نیست بلکه سیاسی است و....(ادامه)
شمال نیوز: داور مازندرانی قضاوت دیدار حساس دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم که تعیین کننده تیم صعود کننده به لیگ آزادگان خواهد بود را بر عهده دارد. داور مازندرانی، قاضی مسابقه دور برگشت پلی آف لیگ دسته دوم
شمال نیوز: داور مازندرانی قضاوت دیدار حساس دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم که تعیین کننده تیم صعود کننده به لیگ آزادگان خواهد بود را بر عهده دارد.(ادامه)
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه..... پایان خوش لیگ یک برای خونه به خونه با یک برد بی دردسر
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه.....(ادامه)
سرمربی اسبق تیم‌ملی و پرسپولیس درگذشت
سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال کشورمان و تیم پرسپولیس صبح امروز در کرواسی درگذشت.(ادامه)
دایی فقط سه روز تمرینات سایپا را تعطیل کرد!
سرمربی تیم فوتبال سایپا فقط سه روز تمرینات این تیم را تعطیل کرده است.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت، صعود ارتش سرخ +عکس
برنامه ۲۶ شهریور نود با محوریت بررسی بازی دوستانه تیم ملی، مسابقات جام حذفی و مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳:۴۴ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
اعلام برنامه بازی‌های جام حذفی
برنامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اعلام شد.(ادامه)
حکم برائت کمیته انضباطی به نساجی در رابطه با شکایت خونه به خونه
کمیته انضباطی فدراسیون فتبال پس از بررسی‌های مختلف، رای پرونده شکایت چند باشگاه از بازیکن تیم نساجی مازندران را اعلام کرد.(ادامه)
خرید نخست نساجی
نساجی قائمشهر شروع فصل نقل و انتقالات را با خرید از تیم لیگ یکی آغاز کرد.(ادامه)
اخراج سه تماشاچی دختر گیلانی از ورزشگاه توسط پلیس
کانال روزنامه ایران با انتشار تصویر زیر نوشت: ‏۳ دختر گیلانی بازی داماش را در آخرین ردیف سکوها تماشا می‌کردند توسط نیروی انتظامی به خارج از ورزشگاه هدایت شدند.(ادامه)
در برنامه نود ۱۴ اسفند چه گذشت؟
برنامه نود این هفته ۱۴ اسفند از ساعت ۲۲:۴۸ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.(ادامه)
استقلال میزبان نساجی قائمشهر/خونه به خونه میزبان سیاه جامگان
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل 96- 97 برگزار شد.(ادامه)
حمایت از داماش و سپیدرود از مطالبات مردم است
شمال نیوز : عضو شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه حمایت از داماش و سپیدرود خواسته مردم رشت است تصریح کرد: شورای پنجم رویکردی مثبتی به مقوله ورزش و در پیشانی آن فوتبال دارد. (ادامه)
قرعه کشی جام حذفی؛ پرسپولیس به نفت خورد؛ استقلال به گل گهر
قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی برگزار شد. تیم های لیگ برتری حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند و در این میان شش تیم لیگ برتری با یکدیگر روبرو خواهند شد.(ادامه)
بارش برف زمستانی در بهار داماش
بارش برف غیر قابل پیش بینی بهاری در محدوده هشتاد کیلومتری رودبار و در ارتفاعات این منطقه روستای داماش و راه های مواصلاتی به این روستا را را سفید پوش کرد.(ادامه)
ادامه سریال کنارگذاشته شدن بازیکنان مازندرانی
مهرداد کفشگری هم به دلیل مسائل انضباطی از تیم باشگاهی خود کنار گذاشته شد.(ادامه)
همه آنچه در برنامه نود دیشب گذشت
مسائل مختلف باشگاه استقلال قبل و بعد از بازی این تیم مقابل سپاهان در نهایت منجرشد به اینکه قسمت قابل توجهی از برنامه نود به مسائل حاشیه ای این تیم اختصاص پیدا کند. (ادامه)
عکس: نادرترین گل دنیا در روستای املش!
این گل تنها درایران و بخش کوچکی ازجمهوری آذربایجان می‌روید. سوسن چلچراغ فقط درروستای داماش،یافت می‌شود و برای مدت کوتاهی در حدود دوماه؛خرداد و تیر گل دارد.(ادامه)
پیوستن هافبک انزلی به خونه به خونه
هافبک سابق تیم ملوان بندر انزلی به باشگاه خونه به خونه پیوست.(ادامه)
استعداد ،علاقه و امکانات ؛ سه عامل پیشرفت در ورزش است
شمال نیوز : علاوه بر این با برنامه ریزی که انجام دادیم بازیکنان مستعدی که از نظر مالی در وضعیت مناسبی به سر نمیبرند؛ به صورت کاملا رایگان ثبت نام میکنیم.....(ادامه)
شمال نیوز : در حساس ترین بازی تیم صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان سرمربی مازندرانی اش توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست دهد و همراه با تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز به لیگ برتر صعود کند..... صعود تیم جنوبی با سرمربی شمالی به لیگ برتر
شمال نیوز : در حساس ترین بازی تیم صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان سرمربی مازندرانی اش توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست دهد و همراه با تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز به لیگ برتر صعود کند.....(ادامه)
شمال نیوز: مازندرانی‌ها هم اگرچه سال‌ها در لیگ یک دست و پا می‌زند، با وجود ده‌ها بازیکن در لیگ برتر اما هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند به لیگ برتر صعود کنند. نساجی مازندران که از سال ۷۳ تاکنون در لیگ یک حضور دارند، حالا تبدیل به پیرترین تیم لیگ یکی ایران شده‌است. چرا جنوب صعود کرد ؟ چرا شمال سقوط کرد ؟
شمال نیوز: مازندرانی‌ها هم اگرچه سال‌ها در لیگ یک دست و پا می‌زند، با وجود ده‌ها بازیکن در لیگ برتر اما هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند به لیگ برتر صعود کنند. نساجی مازندران که از سال ۷۳ تاکنون در لیگ یک حضور دارند، حالا تبدیل به پیرترین تیم لیگ یکی ایران شده‌است.(ادامه)
عکس/ جناب خان در راه لیگ برتر!
صنعت نفت آبادان روز گذشته در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف داماش گیلان رفت و با تساوی دون گل متوقف شد. با این حال نفت هنوز هم شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد. در جریان بازی دیروز برخی هواداران صنعت نفت که به ورزشگاه عضدی رشت بودند، پلاکاردی را با خود به ورزشگاه برده بودند که روی آن عکس جناب خان ثبت شده و اعلام شده بود آبادان به لیگ برتر برمی گردد.(ادامه)
احسان محمدی جاودانه ترین «قایقران» ایران(يادداشت)
احسان محمدی(ادامه)
سرنوشت «حماسه سازان ملبورن»
نسل فوتبال ملی ما در سال 76 به قدری قدرتمند و باصلابت و البته غیرتمند بود که فوتبال ایران تا سال‌های سال از حضور آن‌ها سود برد و وجود بازیکنان آن نسل در فوتبال ایران منشاء اثرهای مفید و ماندگاری بود.(ادامه)
موتورسیکلتی که کاپیتان را پرسپولیسی کرد
هنوز داغ هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس تازه است. زخمی که هرچه می‌گذرد، نه سرد می‌شود و نه از یاد می‌رود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.