.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
داریوش ارجمند امشب از برادرش می گوید
(ادامه)
انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون امروز (یکشنبه) پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت . بازیگر پیشکسوت درگذشت
انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون امروز (یکشنبه) پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت .(ادامه)
واکنش هنرمندان به درگذشت پاشایی
(ادامه)
واکنش تند جمشیدمشایخی به یک فیلم
(ادامه)
تصاویر/عیادت اهالی هنرو ورزش از رهبرانقلاب
جمعی از فعالان ادب، فرهنگ، هنر، رسانه و ورزش عصر امروز با حضور در بیمارستان از رهبر انقلاب عیادت کردند. در این دیدار، چهره هایی چون علی پروین، حسین رضازاده، بهدد سلیمی، داریوش ارجمند، کمال تبریزی، مجید مجیدی، ابراهیم حاتمی‌کیا و رضا امیرخانی حضورداشتند. (ادامه)
هنرمندان تئاتر مازندران، کشتار بی‌رحمانه غزه را محکوم کردند
(ادامه)
تهیه کننده«ستایش»:به شایعات گوش ندهید
(ادامه)
شمال نیوز:  وفایی در «مختارنامه» در نقش خادم عبدالله بن زبیر به ایفای نقش پرداخته است./ وفایی پس از بازی در سریال «امام علی(ع)‌» همبازی داریوش ارجمند در سریال شیخ مفید شد. بازیگر ساروی مختارنامه درگذشت
شمال نیوز: وفایی در «مختارنامه» در نقش خادم عبدالله بن زبیر به ایفای نقش پرداخته است./ وفایی پس از بازی در سریال «امام علی(ع)‌» همبازی داریوش ارجمند در سریال شیخ مفید شد.(ادامه)
بازیگر ساروی سریال‌ «مختارنامه» درگذشت
عباس وفایی، هنرمند باسابقه تئاتر، رادیو، سینما و تلویزیون صبح امروز - یکشنبه - دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
داریوش کاردان پس از پنج سال دوری از اجرای تلویزیونی، با ویژه برنامه افطار «شهر باران» شبکه یک سیما به عرصه اجرای تلویزیون بازمی‌گردد. بازگشت یک مجری پس از پنج سال به تلویزیون
داریوش کاردان پس از پنج سال دوری از اجرای تلویزیونی، با ویژه برنامه افطار «شهر باران» شبکه یک سیما به عرصه اجرای تلویزیون بازمی‌گردد.(ادامه)
صداوسیما که این روزها تبلیغات زیادی را در برنامه های مختلف از عمو پورنگ گرفته تا سریال های عید نوروز گنجانده با واکنش های منفی از سوی مردم مواجه شده است. داریوش ارجمندبساط تبلیغات ضرغامی را بهم ریخت
صداوسیما که این روزها تبلیغات زیادی را در برنامه های مختلف از عمو پورنگ گرفته تا سریال های عید نوروز گنجانده با واکنش های منفی از سوی مردم مواجه شده است.(ادامه)
عکس‌های بازیگران معروف در سریال نوروزی
سریال تلویزیونی «ما فرشته نیستیم»به نویسندگی آرش برهانی در ایام نوروز از شبکه تهران پخش می شود.(ادامه)
زمان پخش سریال‌های نوروزی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ که اخیرا شایعه مهاجرتش از ایران و کار و فعالیتش در آمریکا نقل شده بود در تازه ترین گفتگوی خود با رد این مساله به صراحت از این گفته است که محال است برای فعالیت موسیقی به خارج از کشور برود. رضا صادقی:همسرم در آلمان بزرگ شده!+عکس
شمال نیوز: رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ که اخیرا شایعه مهاجرتش از ایران و کار و فعالیتش در آمریکا نقل شده بود در تازه ترین گفتگوی خود با رد این مساله به صراحت از این گفته است که محال است برای فعالیت موسیقی به خارج از کشور برود.(ادامه)
همه هنرپیشه هایی که به ورزش آمدند
حضور هدیه تهرانی در یک رشته ورزشی به عنوان یک مسئول اجرایی بازتاب های بسیاری داشته است. او اما اولین هنرمندی نیست که به ورزش می آید.(ادامه)
نامه سرگشاده ۱۰۵ هنرمند به روحانی
(ادامه)
نامه‌ی هنرمندان به روحانی برای انتخاب وزیر
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
شوخی اکبر عبدی مقابل احمدی‌ نژاد +عکس
رئیس جمهور در مراسمی به اکبر عبدی و داریوش ارجمند از پیشکسوتان عرصه هنر و نمایش و به پاس قدردانی از سالها تلاش و خدمات آنان، نشان درجه یک فرهنگ و هنر اعطا کرد. (ادامه)
احمدی‌نژاد :هیچ عاملی نمی‌تواند مانع شکوفایی بهار شود
(ادامه)
محمود‌ احمدی‌نژاد پس از آن‌که این نشان را تقدیم رحیم‌مشایی کرد و دست او را بالا برد، لوح او را بوسید/به تخت جمشید همان‌قدر می‌بالم که به مسجد شیخ‌لطف‌الله. ایران من یعنی همه‌ی این‌ها. بغض مشایی و احمدی‌نژاد و رونمایی از تمبر چاوز(خبر)
محمود‌ احمدی‌نژاد پس از آن‌که این نشان را تقدیم رحیم‌مشایی کرد و دست او را بالا برد، لوح او را بوسید/به تخت جمشید همان‌قدر می‌بالم که به مسجد شیخ‌لطف‌الله. ایران من یعنی همه‌ی این‌ها.(ادامه)
در صرفا جهت اطلاع چه گذشت؟
(ادامه)
حاشیه‌های کامل دربی 76 + تصاویر
(ادامه)
یک مازنی در جشنواره ملی هنر و رسانه حایز رتبه شد
(ادامه)
5 کارخانه کاغذ کشور تعطیل شده اند
(ادامه)
عکس/بوسه داریوش ارجمند بر نهج البلاغه
(ادامه)
تعیین ساعت پخش سریالهای ماه رمضان
(ادامه)
سریال‌های سیما در ماه رمضان
(ادامه)
نام و زمان پخش فیلمهای سینمایی در نوروز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.