.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند. ماجرای حمله به صدیقی با عنوان زمین‌خواری و کمی پس از آن حمله به علم‌الهدی، پروژه حمله به روحانیت انقلابی است / این‌ها سربازی نایب امام زمان را کردند
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند.(ادامه)
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟ در ماجرای اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر چه کسی مجازات می‌شود؟
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟(ادامه)
رونمایی از پروژه جدید براندازان
(ادامه)
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد. فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.(ادامه)
منابع خبری از شهادت ۷ نفر در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مرکزی پزشکی در جنوب لبنان خبر داده‌اند. بمباران سنگین مرکز اورژانس در لبنان
منابع خبری از شهادت ۷ نفر در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مرکزی پزشکی در جنوب لبنان خبر داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)


حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟ گزینه‌های معاون اولی قوه‌قضائیه چه کسانی هستند؟
حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تقلای آمریکا در سرپوش گذاشتن بر اقدامات اوکراین، دست داشتن داعش در حمله تروریستی مسکو را زیر سوال برد. روسیه مسئولیت داعش در حمله مسکو را زیر سوال برد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تقلای آمریکا در سرپوش گذاشتن بر اقدامات اوکراین، دست داشتن داعش در حمله تروریستی مسکو را زیر سوال برد.(ادامه)
رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری از حضور چهار متهم حمله تروریستی شامگاه جمعه در مسکو در دادگاه و تفهیم اتهام آنها خبر دادند. انتشار تصاویر چهار متهم حمله تروریستی مسکو
رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری از حضور چهار متهم حمله تروریستی شامگاه جمعه در مسکو در دادگاه و تفهیم اتهام آنها خبر دادند.(ادامه)
به دستور دادگاه عالی اسپانیا و به عنوان یک اقدام احتیاطی به طور موقت دسترسی شهروندان این کشور به پیام رسان تلگرام قطع شده است. تلگرام در اسپانیا فیلتر شد
به دستور دادگاه عالی اسپانیا و به عنوان یک اقدام احتیاطی به طور موقت دسترسی شهروندان این کشور به پیام رسان تلگرام قطع شده است.(ادامه)
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود. یک دعوای زن و شوهری و صد‌ها قضاوت
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود.(ادامه)
چنین افراد شیادی با دانستن دقیق قوانین و مهم‌تر از آن غفلت طرف معامله، چک صادر شده خود را از بند مجازات کیفری خارج و در حد سفته پایین می‌آورند تا، زمانی که طرف معامله چک را برگشت زد، امکان شکایت کیفری را از او سلب کند و فقط امکان مطالبه حقوقی آن برای او باقی بماند. این چک های صیادی را قبول نکنید
چنین افراد شیادی با دانستن دقیق قوانین و مهم‌تر از آن غفلت طرف معامله، چک صادر شده خود را از بند مجازات کیفری خارج و در حد سفته پایین می‌آورند تا، زمانی که طرف معامله چک را برگشت زد، امکان شکایت کیفری را از او سلب کند و فقط امکان مطالبه حقوقی آن برای او باقی بماند.(ادامه)
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس .... تصویری تلخ از حلق‌آویز کردن ۴ روباه در مرزن‌آباد / واکنش فوری مقام قضایی به این تصویر فراگیر+ عکس
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس ....(ادامه)
منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد. واکنش منوچهر هادی به اتهام بچه دزدی؛ اعاده حیثیت می‌کنم!
منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد.(ادامه)
واکنش قوه قضائیه به یکتا ناصر
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
دو مرد جوان که ۷ سال قبل در یک میهمانی مرتکب قتل شده بودند، از سوی قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شدند. حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
دو مرد جوان که ۷ سال قبل در یک میهمانی مرتکب قتل شده بودند، از سوی قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شدند.(ادامه)
قصه سارا؛ پلیس انگلیس چه بر سر زنان می‌آورد؟
(ادامه)
مصدق معاون اول قوه قضاییه از سمت معاون اولی قوه قضائیه استعفا داد. معاون اول قوه قضاییه استعفا داد
مصدق معاون اول قوه قضاییه از سمت معاون اولی قوه قضائیه استعفا داد.(ادامه)
مصدق به منظور از بین بردن شائبه هر گونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر پسرانش، استعفای خود از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم محسنی اژه ای کرد. واکنش پدر به پرونده پسران؛ معاون اول قوه قضاییه استعفا کرد / پیام محسنی اژه ای
مصدق به منظور از بین بردن شائبه هر گونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر پسرانش، استعفای خود از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم محسنی اژه ای کرد.(ادامه)
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است. جادوی دخترخاله‌ام مرا قاتل کرد
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است.(ادامه)
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند. محکومیت بیش از ۲ میلیارد دلاری گروهک تروریستی تندر و دولت آمریکا
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند.(ادامه)
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد. در سومین جلسه دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضائیه چه گذشت؟
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.(ادامه)
یادآور می شود، آقای اکبرنژاد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در قم بازداشت شده بود. محمد تقی اکبرنژاد آزاد شد
یادآور می شود، آقای اکبرنژاد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در قم بازداشت شده بود.(ادامه)
مرد شرور که به بهانه پرسیدن ساعت از زنان به آنان نزدیک شده و در اقدامی شیطانی به ۹ زن و دختر تعرض کرده بود، به اعدام محکوم شد. حکم اعدام برای شیطان بوستان مهرگان
مرد شرور که به بهانه پرسیدن ساعت از زنان به آنان نزدیک شده و در اقدامی شیطانی به ۹ زن و دختر تعرض کرده بود، به اعدام محکوم شد.(ادامه)
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد. مرتکب بی حجابی ۳ میلیون تومان جریمه خواهد شد
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد. عباس ایروانی بازداشت شد/ تحمل ۶۵ سال حبس و پرداخت جزای نقدی
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد.(ادامه)
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد. ایروانی به تحمل ۶۵ سال حبس محکوم شد
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.386 seconds.