.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۲۲ درصد کشته‌شدگان ما در تصادفات بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند، گفت: همچنین بیش از ۶۵ درصد کشته‌های ما از کسانی هستند که بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند و در سنین کار هستند که کشته شدن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری دارد ....(خبر)
(ادامه)
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد. شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شد
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد.(ادامه)
رئیس مرکز اورژانس مازندران گفت: شمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در استان به ۱۳۳ نفر رسید. مصدومیت ۱۳۳ نفر در حوادث چهارشنبه سوری مازندران
رئیس مرکز اورژانس مازندران گفت: شمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در استان به ۱۳۳ نفر رسید.(ادامه)
آسیب چشم، یکی از شایع ترین آسیب های حوادث چهارشنبه سوری است که متاسفانه بعضا به نابینایی منجر می شود. مراقب چشمانتان باشید؛ عید نزدیک است
آسیب چشم، یکی از شایع ترین آسیب های حوادث چهارشنبه سوری است که متاسفانه بعضا به نابینایی منجر می شود.(ادامه)
حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد، نگرانی‌های امنیتی را در بحبوحه عضویت این کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برانگیخته است. حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد
حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد، نگرانی‌های امنیتی را در بحبوحه عضویت این کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برانگیخته است.(ادامه)
 هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. هیجان‌آتشین چهارشنبه‌سوری(يادداشت)
هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. (ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم. مردم فریبِ شرکت های بیمه خصوصی را نخورند؛ از بازنشستگی خبری نیست
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم.(ادامه)
۳۱ غیرنظامی سوری طی ۱۰ روز درحالی‌که درحال جمع‌آوری میوه بودند، بر اثر انفجار مین‌های به جا مانده از داعش در شمال سوریه کشته شدند. کشته شدن ۳۱ غیرنظامی سوری براثر مین‌های به جا مانده از داعش
۳۱ غیرنظامی سوری طی ۱۰ روز درحالی‌که درحال جمع‌آوری میوه بودند، بر اثر انفجار مین‌های به جا مانده از داعش در شمال سوریه کشته شدند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
درباره حقوق و دستمزد هم باید گفت که تایید شد و مصوبه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد/ واکنش به ادعای هدایت الله خادمی ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد. موافقت شورای نگهبان با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
نظر عطریانفر درباره حمایت از لاریجانی
هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.(ادامه)
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند. جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال برفی و لغزنده است
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند.(ادامه)
تصویر حضور شهید سیدرضی موسوی بر مزار شهید همدانی
دختر شهید موسوی می‌گوید: پدرم و شهید حسین همدانی دوستی عمیقی با هم داشتند. وقتی ابووهب می‌خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می‌گفت: برای من ساک نبندید، سید رضی همه چیز را آماده می‌کند.(ادامه)
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند. تحریم‌های جدید ضد ایرانی آمریکا و انگلیس
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند.(ادامه)
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود. دور جدید اردو‌های راهیان نور از ۲۲ بهمن آغاز می‌شود
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
تصاویر یخ زدن نجاتگران و آمبولانس جمعیت هلال احمر کوهرنگ هنگام امداد رسانی
تصاویر یخ زده نجاتگران و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ در امداد رسانی در گردنه چری استان چهارمحال و بختیاری را ببینید.(ادامه)
اورژانس مازندران در شبانه روز گذشته به ۱۷ نفر که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد. مسمومیت ۱۷ نفر با گاز منوکسید کربن در استان
اورژانس مازندران در شبانه روز گذشته به ۱۷ نفر که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

عبرت های حماسه ۶ بهمن آمل / پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد. (ادامه)
پلیس آمریکا اعلام کرد در عملیات بازداشت یک جوان ۲۳ ساله متهم به قتل ۸ نفر طی سه تیراندازی مختلف، درگیری رخ داد و در آخر فرد مسلح خودکشی کرد. ۸ کشته در تیراندازی‌های جمعی در شیکاگوی آمریکا
پلیس آمریکا اعلام کرد در عملیات بازداشت یک جوان ۲۳ ساله متهم به قتل ۸ نفر طی سه تیراندازی مختلف، درگیری رخ داد و در آخر فرد مسلح خودکشی کرد.(ادامه)
رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: عقب رفت آب دریای خزر باعث شده که در استان پر آب مازندران فرونشست به سمت دریا به ۹ سانتی‌متر در سال برسد. فرونشست زمین در دریای خزر به ۹ سانتی‌متر رسید
رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: عقب رفت آب دریای خزر باعث شده که در استان پر آب مازندران فرونشست به سمت دریا به ۹ سانتی‌متر در سال برسد.(ادامه)
صدای مهیب لحظاتی قبل در حوالی شهرک صنعتی گرمسارشنیده شده و عوامل امدادی به منطقه شهرک صنعتی اعزام شده‌اند. صدای مهیب در حوالی شهرک صنعتی گرمسار شنیده شد
صدای مهیب لحظاتی قبل در حوالی شهرک صنعتی گرمسارشنیده شده و عوامل امدادی به منطقه شهرک صنعتی اعزام شده‌اند.(ادامه)
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت خارجه درخصوص حوادث اخیر در مرز پاکستان
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره حوادث بامداد امروز در روستای مرزی اطراف سراوان شد. ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان شد
جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره حوادث بامداد امروز در روستای مرزی اطراف سراوان شد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.345 seconds.