.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود.
.... در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران چه گذشت ؟+ حاشیه ها
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود. ....(ادامه)
نماینده بابل: همگرایی پیشران و شتابنده توسعه نیاز مازندران است
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به انتصاب بیست و سومین استاندار مازندران، همگرایی پیشران و شتابنده توسعه استان را لازم و ضروری دانست.(ادامه)
شمال نیوز : نیازآذری با ناکافی خواندن حقوق معلمان گفت: معیشت قشر فرهیخته فرهنگی در خطر است و حقوق کم معلمان  هیچ تناسبی با مسوولیت خطیر این قشر پرتلاش ندارد.... نماینده مردم بابل : معیشت فرهنگیان در خطر است
شمال نیوز : نیازآذری با ناکافی خواندن حقوق معلمان گفت: معیشت قشر فرهیخته فرهنگی در خطر است و حقوق کم معلمان هیچ تناسبی با مسوولیت خطیر این قشر پرتلاش ندارد....(ادامه)
اسامی نمایندگان مازندرانی مخالف CFT
(ادامه)

اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. کدام نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مخالف دادند؟
اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. (ادامه)
نیازآذری:وزارت صنعت و جهاد کشاورزی مانع ورود بی‌رویه برنج به کشور شوند
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی و صنعت و معدن مانع ورود بی‌رویه برنج در کشور شوند.(ادامه)
شمال نیوز : من در این شهرستان عقب مانده از توسعه، اعتبار و حیثیت خودم را به آرامش و راحتی شما گره می زنم.به عنوان یک دیپلمات که آداب و نزاکت را آموختم و به کار بستم و سعی کردم که همیشه مبادی به این آداب باشم صریحا عرض می کنم که.... نجفی : عصبانی نشدن، انتظار درستی است و من از این بابت متاسفم / برخی ذوق زدگان سعی کرده اند که از کاه، کوهی بسازند
شمال نیوز : من در این شهرستان عقب مانده از توسعه، اعتبار و حیثیت خودم را به آرامش و راحتی شما گره می زنم.به عنوان یک دیپلمات که آداب و نزاکت را آموختم و به کار بستم و سعی کردم که همیشه مبادی به این آداب باشم صریحا عرض می کنم که....(ادامه)
شفافیت آرای 12 نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران طی بیانیه خواستار شفافیت آرای 12 نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در این گفت‌وگو « نجفی » نماینده مجلس، با شدت از آنکه نامش در یک دعوت نامه بعد از چند اسم دیگر آمده است، گلایه دارد، و خطاب به رئیس اداره ورزش شهرستان.... نجفی : بگذار من با آقای حسین زادگان تکلیف رو روشن کنم، آن وقت سروقت شما میام / اول بنده هستم، دوم آقای نیازآذری ! حالا شما اسم امام جمعه رو اول مینویسی؟! بعد ۲۵۰ تا اره و اوره و شمسی کوره را می‌نویسی؟+ نظرات قابل تامل مردم
شمال نیوز : در این گفت‌وگو « نجفی » نماینده مجلس، با شدت از آنکه نامش در یک دعوت نامه بعد از چند اسم دیگر آمده است، گلایه دارد، و خطاب به رئیس اداره ورزش شهرستان....(ادامه)
با ایجاد منطقه آزاد تجاری در بندرامیرآباد بهشهر و ۶ منطقه ویژه در شهرهای رامسر، نوشهر، نور، فریدونکنار، آمل و محمودآباد با رای قاطع موافقت شد اما این تصمیم واکنش‌های مثبت و منفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در پی داشت. بابل هاب ارتباط شمال کشور است/استاندار مازندران تجدیدنظر کند
با ایجاد منطقه آزاد تجاری در بندرامیرآباد بهشهر و ۶ منطقه ویژه در شهرهای رامسر، نوشهر، نور، فریدونکنار، آمل و محمودآباد با رای قاطع موافقت شد اما این تصمیم واکنش‌های مثبت و منفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.(ادامه)
شمال نیوز : نیازآذری استفاده از جوانان در بدنه اجرایی و مدیریتی کشور را از اثرات سازنده اصلاح این قانون دانست و افزودحالا نوبت دولت است که از این قانون برای ترمیم و بازنگری در نظام مدیریتی کشور حداکثر استفاده را بنماید. .... اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان ؛ حالا نوبت دولت است
شمال نیوز : نیازآذری استفاده از جوانان در بدنه اجرایی و مدیریتی کشور را از اثرات سازنده اصلاح این قانون دانست و افزودحالا نوبت دولت است که از این قانون برای ترمیم و بازنگری در نظام مدیریتی کشور حداکثر استفاده را بنماید. ....(ادامه)
نیازآذری :دولت با منع بکارگیری بازنشستگان پویاتر و چابک می شود
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی گفت: دولت با استفاده ازاین قانون خودرا چابک و پویاتر می کند.(ادامه)
شمال نیوز : در طول تاریخ وقتی مساجد و اماکن مذهبی دچار حادثه ای شدند دستان یاریگر مومنین محکمتر از همیشه به تجدید بنای باشکوه آن پرداخته تا دین خویش را به ساحت مقدس ربوبی ادا نماید و چون مسجدجامع قلب تپنده یک شهراست .... اعلام آمادگی « بابلی ها » برای بازسازی مسجد جامع ساری
شمال نیوز : در طول تاریخ وقتی مساجد و اماکن مذهبی دچار حادثه ای شدند دستان یاریگر مومنین محکمتر از همیشه به تجدید بنای باشکوه آن پرداخته تا دین خویش را به ساحت مقدس ربوبی ادا نماید و چون مسجدجامع قلب تپنده یک شهراست ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل به فضا سازی یک پیج اینستاگرام ضدانقلاب که در آن از چند ویلای شخصی نیازآذری در یکی از محله های کانادا خبر داده بود واکنش نشان داد ..... نماینده بابل : من در ایران ویلا ندارم چه رسد به کانادا !+ عکس
شمال نیوز : نماینده بابل به فضا سازی یک پیج اینستاگرام ضدانقلاب که در آن از چند ویلای شخصی نیازآذری در یکی از محله های کانادا خبر داده بود واکنش نشان داد .....(ادامه)
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند.
جدول هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس در سال سوم + گرایش‌ها
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند. (ادامه)
نیازآذری:کشور زیر فشار جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور زیر فشار جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی قرار دارد. (ادامه)
شمال نیوز : علی ادیانی که این دومین ناکامی وی در هفته های اخیر بشمار می رود اخیرا نیز در انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مورد اعتماد دیگر نمایندگان قرار نگرفت ..... سهم ناچیز نمایندگان مازنی در هیئت رئیسه 8 کمیسیون / ادیانی بازهم ناکام ماند!
شمال نیوز : علی ادیانی که این دومین ناکامی وی در هفته های اخیر بشمار می رود اخیرا نیز در انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مورد اعتماد دیگر نمایندگان قرار نگرفت .....(ادامه)
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.



چه کسانی بر مسند هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس تکیه زدند+اسامی
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. (ادامه)
سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی و ملت مقاوم ایران است
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی و ملت مقاوم ایران است.(ادامه)
پیگیری مشکلات صنعتگران و کشاورزان توسط نماینده بابل
دوشنبه‌های نمایندگان در راهروی وزارتخانه‌ها می گذرد، براساس یک روال قدیمی بیشترین دیدار نمایندگان با وزرا روزهای دوشنبه هر هفته صورت می گیرد.(ادامه)
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به وزرای نیرو، ارتباطات، کار، نفت، ارشاد، علوم، آموزش و پرورش، ورزش، بهداشت، جهاد و کشاورزی، صنعت،راه و رییس سازمان میراث فرهنگی تذکر داد. تذکر نماینده بابل به 13 وزیر
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به وزرای نیرو، ارتباطات، کار، نفت، ارشاد، علوم، آموزش و پرورش، ورزش، بهداشت، جهاد و کشاورزی، صنعت،راه و رییس سازمان میراث فرهنگی تذکر داد.(ادامه)
وضعیت نگران کننده راههای بابل/ محصولات در انبارها مانده است
نماینده مردم بابل در مجلس، وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان را نگران کننده دانست و خواستار تسریع در بهسازی آن شد.(ادامه)
درمانگاه تامین اجتماعی در امیرکلا بابل احداث می شود
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: درمانگاه تامین اجتماعی در شهر امیرکلای بابل ساخته می شود.(ادامه)
شمال نیوز : موضوع انتقال آب دریای خزر به مناطق کویری کشور به ویژه استان سمنان گویی به یک شوخی تکراری برای دولت تبدیل شده که هر چند وقت از سر بیکاری یادش می افتد این شوخی را دوباره بر سر زبان ها بیندازد.... شوخی دولت با مازندرانی ها و دغدغه ای که باید جدی گرفته شود !
شمال نیوز : موضوع انتقال آب دریای خزر به مناطق کویری کشور به ویژه استان سمنان گویی به یک شوخی تکراری برای دولت تبدیل شده که هر چند وقت از سر بیکاری یادش می افتد این شوخی را دوباره بر سر زبان ها بیندازد....(ادامه)
ورزشکاران مازنی امسال 440 مدال قهرمانی دشت کردند
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که ورزشکاران این استان در سال جاری 440 مدال پرافتخار جهانی ، آسیایی و بین المللی کسب کردند. (ادامه)
۷۰۰ پروژه عمرانی استانی در بابل نیمه کاره است
نماینده مردم بابل در مجلس شمار طرح های عمرانی نیمه تمام شهرستان را ۷۰۰ پروژه و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.(ادامه)
بنزین سه نرخی نمی‌شود/ دولت وضعیت نابسامان برنج را مدیریت شود
نماینده مردم بابل در مجلس شواری اسلامی در ارتباط با سه نرخی شدن قیمت بنزین،گفت: مجلس شورای اسلامی نرخ‌گذاری نمی‌کند و سیاست‌های کلان بودجه را ابلاغ می‌کند اما در کمیسیون تلفیق و انرژی پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت مجلس قرار نگرفت و براساس روال قبلی ادامه می‌یابد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : اعضا پس از تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف کشوری و استانی با تشکر از تلاش های حسین نیازآذری و هیئت رییسه دور سوم مجمع نمایندگان، به اتفاق آرا دکتر عبدالله رضیان رابه عنوان رییس جدید مجمع نمایندگان استان انتخاب کردند..... رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد
شمال نیوز : وی گفت : اعضا پس از تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف کشوری و استانی با تشکر از تلاش های حسین نیازآذری و هیئت رییسه دور سوم مجمع نمایندگان، به اتفاق آرا دکتر عبدالله رضیان رابه عنوان رییس جدید مجمع نمایندگان استان انتخاب کردند.....(ادامه)
۱۷ میلیارد تومان برای بهسازی راههای بابل درنظر گرفته شد
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی برای بهسازی وبهبود شرایط راههای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۷ میلیارد تومان برای آسفالت و توسعه راههای بابل درنظر گرفته شد
نماینده مردم بابل در مجلس از ابلاغ اعتبار هفت میلیارد تومانی برای بهسازی و توسعه راههای شهرستان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.