.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند.

انتصاب مشاور امور رسانه ای، مسئول دفتر و معاون پشتیبانی و اجرایی دفتر رئیس دولت های نهم و دهم
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند. (ادامه)
مقصر درگیری در مجلس کیست؟ (يادداشت)
(ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
منتشرکننده عکس مینو خالقی بازداشت شد
(ادامه)
پرونده مينو خالقي وارد فاز بي‌اخلاقي‌ها شد
(ادامه)
بازیگران ایرانی، قبل از عمل بعد از عمل +تصاوير
تعداد چهره‌هاي سرشناسي كه از عمل زیبایی كمك گرفته‌اند و گويي روزها را به عقب بازگردانده‌اند كم نيست. چهره آنها نسبت به گذشته تغييرات شاخصي را تجربه كرده كه البته اين تحولات در مسيري مثبت پيش رفته است.(ادامه)
تصاوير/ نشست دهياران مازندران در بابلسر
(ادامه)
انتقام خواستگار سابق در تلگرام
(ادامه)
تصاوير/ حضور مسئولان مازندراني در پای صندوق های رای
(ادامه)
فرشاد مهدی پور کانال شناسی تلگرام(يادداشت)
فرشاد مهدی پور(ادامه)
مراقب کلاهبرداران موبايل بانک باشید
کلاهبردار موبايل بانک در شهرستان بابلسر دستگیر شد.(ادامه)
شناسايي علل و عوامل وقوع حادثه منا در حال پيگيري است
نماينده ولي فقيه درديدار با نمايندگان كميته هاي مردمي پيگيري فاجعه منا تأكيد كرد: شناسايي علل و عوامل وقوع فاجعه منا را با استفاده از مطالب شاهدان عيني و حقوقدانان ورزيده پيگيري می کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: برادرم با وی تماس گرفته و وی را تهدید نمود تا عکس هایم را حذف کند اما او تمام عکس های شخصی ام را در گروه خانوادگی ما در شبکه اجتماعی تلگرام پخش کرد و به همین علت کل اعضای خانواده ام عکس های بنده را مشاهده نمودند به حدی که پدرم به خاطر انتشار عکس هایم ...

خودکشی پدر به خاطر بی آبرویی دخترش در تلگرام
شمال نیوز: برادرم با وی تماس گرفته و وی را تهدید نمود تا عکس هایم را حذف کند اما او تمام عکس های شخصی ام را در گروه خانوادگی ما در شبکه اجتماعی تلگرام پخش کرد و به همین علت کل اعضای خانواده ام عکس های بنده را مشاهده نمودند به حدی که پدرم به خاطر انتشار عکس هایم ... (ادامه)
تصاوير/ صفحه اول روزنامه هاي امروز كشور
(ادامه)
محورهای مواصلاتی مازندران بارانی است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت:محورهای مواصلاتی مازندران باز است اما بارش باران در این محورها مشاهده می‌شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید.
بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید(خبر)
رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید. (ادامه)
ببخشید که با حجابتان کردیم! +عکس
روزنامه ايران كه عكس چند بازيگر زن بدحجاب يكی از سريال‌های شبكه نمايش خانگي را در شماره سه‌شنبه هفته پيش اصلاح كرده بود، در دو شماره بعد به خاطر اين عمل عذرخواهي كرد تا سبك و ترازي تازه از «روزنامه‌نگاري و قانونمداري» را به جامعه مطبوعات آموزش بدهد!(ادامه)
اعترافات عامل جنایت در جاده جنگلی
(ادامه)
مشارکت زنان داعش در عمليات تروريستي، موضوع استفاده اين گروه از زنان را بيش از پيش بر سر زبانها انداخته است. دليل پيوستن زنان به داعش چيست؟
مشارکت زنان داعش در عمليات تروريستي، موضوع استفاده اين گروه از زنان را بيش از پيش بر سر زبانها انداخته است.(ادامه)
ماجرای شورش اسرای عراقی در گرگان چه بود؟
ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوم فروردین سال 59 که اولین سرباز عراقی اسیر می شود تا پایان سال 82 در یک دوره زمانی بیست و چهار ساله، مسئولیت نگهداری اسرای عراقی را عهده دار بود.(ادامه)
هشدار: این پیغام از سمت تلگرام نیست
اخیرا پیامی برای کاربران تلگرام ارسال می شود که موجب نگرانی بسیاری شده است.(ادامه)
تصاوير/ شوراي اداري مازندران با حضور رئيس قوه قضائيه
گزارش تصويري/ شوراي اداري مازندران با حضور آيت الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه(ادامه)
دستگیری عامل انتشار تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي درمازندران
متهم به انتشار عکس ها و اطلاعات خصوصي افراد در فضاي مجازي توسط ماموران پليس فتا فرماندهي انتظامی استان مازندران شناسائي و دستگير شدند.(ادامه)
جزئیات جدید از حمله موشکی دیشب به اردوگاه منافقین+ تصاوير
(ادامه)
انتقام جویی از معلم قائمشهری در فیسبوک
با تلاش مهندسین و کارآگاهان پليس فتا استان مازندران شخصی که اقدام به هتک حیثیت افراد در شبکه اجتماعی فیسبوک می نمود ، شناسايي و دستگير شد.(ادامه)
شمال نيوز: ماده واحده و بندها و تبصره های طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام مجلس شورای اسلامی به صورت کلی به رای گذاشته شد که 161 نماینده به آن رای موافق دادند. همچنین 59 نماینده رای مخالف و 13 نفر رای ممتنع دادند . مجموع نمایندگان حاضر هم 250 نفر بودند. برجام از سد مجلس گذشت + تصویب جزئیات +تصاوير
شمال نيوز: ماده واحده و بندها و تبصره های طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام مجلس شورای اسلامی به صورت کلی به رای گذاشته شد که 161 نماینده به آن رای موافق دادند. همچنین 59 نماینده رای مخالف و 13 نفر رای ممتنع دادند . مجموع نمایندگان حاضر هم 250 نفر بودند.(ادامه)
تصاوير: مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی، بازیکن فقید تیم فوتبال پرسولیس صبح امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. (ادامه)
تصاوير صفحه اول روزنامه هاي روز پنجشنبه
(ادامه)
تصاوير صفحه اول روزنامه ها روز چهارشنبه
(ادامه)
تصاوير آخرين مدل بي. ام.و
عكسهايي از 2016- BMW 7-Series را مي بينيد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.