.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد. امیرعبداللهیان: خطر جنگ در خاورمیانه افزایش یافته است
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد. ترامپ به سفیر سابق خود نیز رحم نکرد؛ «هیلی جنگ‌طلب است»
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد.(ادامه)
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد. کناره گیری دیسانتیس از انتخابات به نفع ترامپ
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد.(ادامه)
معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که در مورد علی کریمی و اقداماتی که علیه امنیت ملی انجام داده آیا کاری صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: افرادی که از کشور رفته‌اندتابع ایران هستند. هر فردی چه تبعه ایران چه غیرتبعه ایران علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می‌گیرد. این اقدامات به موقع توسط دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد. توضیح معاون حقوقی رئیس جمهور درباره اقدامات علی کریمی
معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که در مورد علی کریمی و اقداماتی که علیه امنیت ملی انجام داده آیا کاری صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: افرادی که از کشور رفته‌اندتابع ایران هستند. هر فردی چه تبعه ایران چه غیرتبعه ایران علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می‌گیرد. این اقدامات به موقع توسط دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد.(ادامه)
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد. افشای بیماری مرگبار وزیر دفاع آمریکا پس از پنهان کاری
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا به حملات لفظی جو بایدن پاسخ داد و جو بایدن را «متقلب» خواند و وی را به «بی‌کفایتی، فساد، ضعف و ناکامی» متهم کرد. جنگ لفظی میان بایدن و ترامپ بالا گرفت
رئیس جمهور سابق آمریکا به حملات لفظی جو بایدن پاسخ داد و جو بایدن را «متقلب» خواند و وی را به «بی‌کفایتی، فساد، ضعف و ناکامی» متهم کرد.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
«سید رضی» دست راست سردار سلیمانی بود/ مأموریت‌های ویژه حاج قاسم را انجام می‌داد/ از بشار اسد تا فرماندهان او را می‌شناختند و قبول داشتند/ برخی‌ها به خاطر جدیت حاج قاسم در کار نمی‌توانستند با او همراهی کنند؛ کسانی ماندند که شبیه خودش بودند (خبر)
(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود. کابینه روحانی قوی‌تر از کابینه‌ رئیسی بود/ دولت روحانی اجازه‌ گرانی‌های شدید را نمی‌داد!
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود.(ادامه)
آیا ترامپ می تواند کاخ سفید را از چنگ بایدن بیرون بکشد؟!
(ادامه)
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد. دادگاه کلرادو ترامپ را رد صلاحیت کرد
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود. انتقاد غنی نژاد از تامین مالی هزینه‌های دولت به وسیله مالیات / فشار را روی حقوق بگیران و تولیدکنندگان گذاشته اند !
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود.(ادامه)
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود. ترامپ: اگر رئیس جمهور شوم به جز روز اول، دیکتاتور نخواهم بود
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود.(ادامه)
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از سران کشور‌های جهان خواست تا گفتگو با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور را از سر بگیرند. گروسی خواستار مذاکره با ایران بر سر برجام-۲ شد!
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از سران کشور‌های جهان خواست تا گفتگو با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور را از سر بگیرند.(ادامه)
آنچه امروز تحت عنوان آتش‌بس موقت در نوار غزه مشاهده می‌شود، محصول نوعی جبر میدانی و فرمان‌هایی بوده که به نتانیاهو و بایدن تحمیل‌ شده است. زوایای پنهان از دلیل اصرار بایدن به آتش‌بس در غزه
آنچه امروز تحت عنوان آتش‌بس موقت در نوار غزه مشاهده می‌شود، محصول نوعی جبر میدانی و فرمان‌هایی بوده که به نتانیاهو و بایدن تحمیل‌ شده است.(ادامه)
ترامپ در هشتاد و یکمین سالگرد تولد رئیس جمهور آمریکا یک گواهی پزشکی مربوط به وضعیت سلامتی‌ خود را به اشتراک گذاشت. فخرفروشی ترامپ به بایدن با انتشار گواهی پزشکی خود
ترامپ در هشتاد و یکمین سالگرد تولد رئیس جمهور آمریکا یک گواهی پزشکی مربوط به وضعیت سلامتی‌ خود را به اشتراک گذاشت.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، برای مهار چین تلاش می‌کند تا کنترل پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را به‌دست آورد. ترامپ: برای مهار چین به افغانستان بازمی‌گردیم
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، برای مهار چین تلاش می‌کند تا کنترل پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را به‌دست آورد.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است. واشنگتن‌پست: ترامپ درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفت
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است.(ادامه)
جسد خواهر رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته در آپارتمانش پیدا شد. جسد خواهر ترامپ در آپارتمانش پیدا شد
جسد خواهر رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته در آپارتمانش پیدا شد.(ادامه)
رییس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، مجری پیشین شبکه خبری «فاکس نیوز» را به عنوان معاون خود انتخاب خواهد کرد! ترامپ معاون خود را هم انتخاب کرد!
رییس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، مجری پیشین شبکه خبری «فاکس نیوز» را به عنوان معاون خود انتخاب خواهد کرد!(ادامه)
فیلمی جالب از بدل دونالد ترامپ در پاکستان + ویدیو
پخش کلیپی از فردی در پاکستان که شباهت زیادی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دارد، جنجال گسترده ای را برانگیخت.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
دونالد ترامپ در پی حمایت برخی از جمهوریخواهان از نامزدی او برای ریاست مجلس نمایندگان گفت: در صورت ضرورت حاضر است برای موقت این سمت را بر عهده بگیرد. ترامپ برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا اعلام آمادگی کرد!
دونالد ترامپ در پی حمایت برخی از جمهوریخواهان از نامزدی او برای ریاست مجلس نمایندگان گفت: در صورت ضرورت حاضر است برای موقت این سمت را بر عهده بگیرد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا پرسید که چرا جمهوری‌خواهان همواره در حال جنگ با خودشان هستند و چرا با دموکرات‌های چپ افراطی که کشور ما را ویران می‌کنند، مبارزه نمی‌کنند؟ واکنش ترامپ به برکناری رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
رئیس جمهور سابق آمریکا پرسید که چرا جمهوری‌خواهان همواره در حال جنگ با خودشان هستند و چرا با دموکرات‌های چپ افراطی که کشور ما را ویران می‌کنند، مبارزه نمی‌کنند؟(ادامه)
کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ۲۱۶ رای موافق در برابر ۲۱۰ رای مخالف، از سمت خود برکنار شد. برای اولین بار در تاریخ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برکنار شد
کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ۲۱۶ رای موافق در برابر ۲۱۰ رای مخالف، از سمت خود برکنار شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز برای حضور در جلسه محاکمه به دادگاه نیویورک خواهد رفت. ترامپ به دادگاه نیویورک می‌رود
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز برای حضور در جلسه محاکمه به دادگاه نیویورک خواهد رفت.(ادامه)
شمال نیوز : دونالد ترامپ خیال داشت کازینویی در یکی از شهرهای شمالی ایران دایر کند که این کار توسط جریانات انقلاب ایران منتفی شد. ماجرای زمین های دونالد ترامپ در نوشهر و رامسر چیست ؟!+ تصویر
شمال نیوز : دونالد ترامپ خیال داشت کازینویی در یکی از شهرهای شمالی ایران دایر کند که این کار توسط جریانات انقلاب ایران منتفی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.