.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

شمال نیوز: بودجه سال ۹۵ شهرداري مركز استان و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز بودجه 452 میلیاردی شهرداری ساری به تصويب شورا رسيد
شمال نیوز: بودجه سال ۹۵ شهرداري مركز استان و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز(ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور در نشست شوراي اداري شهرداري ساري در سخناني با تجليل از شهردار و شهرداري گفت:با تمام توان و امكاناتي كه دارم پشتيبان شما هستم و از شما در برابر كساني كه نمي توانند تحولات ارزشمند اين شهر را ببينند حما يت ميكنم....
پشتیبانی تمام قد آيت الله طبرسي از شهردار ساری
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور در نشست شوراي اداري شهرداري ساري در سخناني با تجليل از شهردار و شهرداري گفت:با تمام توان و امكاناتي كه دارم پشتيبان شما هستم و از شما در برابر كساني كه نمي توانند تحولات ارزشمند اين شهر را ببينند حما يت ميكنم.... (ادامه)
برگزاري آزمون استخدام پيماني شهرداري هاي مازندران
شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: آزمون استخدام پیمانی شهرداری‌های مازندران امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
کوروش یوسفی ساداتی آقای رییس جمهور،ساری،مظلوم ترین مرکز استان در کشور است
کوروش یوسفی ساداتی(ادامه)
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی
تردد كليه كاميون‌ها و تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختي و فاسدشدنی از اردبيل به آستارا و بالعكس ممنوع می باشد.(ادامه)
شمال نیوز : وی به نقش تعيين كننده اين دور برگردانها در حل مشكلات ترافيك عبوری منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با ايجاد اين دور برگردانها رويكردهای ترافيك منطقه و تسهيل در رفت و آمد حل شده است..... احداث 9 دور برگردان در محور ساری - خزر آباد
شمال نیوز : وی به نقش تعيين كننده اين دور برگردانها در حل مشكلات ترافيك عبوری منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با ايجاد اين دور برگردانها رويكردهای ترافيك منطقه و تسهيل در رفت و آمد حل شده است.....(ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
امکان‌سنجی انتقال پایتخت
(ادامه)
ریزش کوه در آزادراه چالوس - مرزن آباد
(ادامه)
شمال نيوز: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند. آلودگي بصري زباله ها كمتر به چشم خورد
شمال نيوز: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند.(ادامه)
۱۰۵ قرارگاه فرعی انتظامی در مازندران دایر شد
(ادامه)
تردد به سمت مهران ممنوع شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
محورهای مسدود و محدودیت‌‌ها در کشور
محور هراز ، واقع در استان مازندران ، از 25 مهر لغايت 10 آبان ، از ساعت 22 الي 4 بامداد بغير از چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه و ايام تعطيلات رسمي ، به دليل اجراي عملیات نصب سيستم هاي روشنايي تونل شماره 4 ، مسدود و تردد از ساير محورهاي منتهي به شمال انجام مي گردد.(ادامه)
تبیین برنامه هاي اجرايي دهه ايمني راهها
(ادامه)
محدوديت تردد در هراز از 25 مهر تا 10 آبان
(ادامه)
وصد البته صداي اين مردم به جايي نخواهد رسيد چرا كه "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من،آنچه كه به منزل نرسد فرياد است"!!!مردم چالوس خود ميگويند كه سالهاست با اين وضعيت عادت كرده ايم كه حتي در شهر ما كار عمراني صورت نگيرد.
... تلخ كامي شهروندان چالوسي و گردشگران ناراضی !
وصد البته صداي اين مردم به جايي نخواهد رسيد چرا كه "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من،آنچه كه به منزل نرسد فرياد است"!!!مردم چالوس خود ميگويند كه سالهاست با اين وضعيت عادت كرده ايم كه حتي در شهر ما كار عمراني صورت نگيرد. ...(ادامه)
مسافران کرج - چالوس بخوانند
(ادامه)
اظهار تاسف نجاریان از ناتمامی عملیات آسفالت
(ادامه)
بهره برداری از 541 پروژه در هفته دولت در مازندران
معاون امور عمراني استاندار، در اين نشست، خاطر نشان ساخت: هفته دولت امسال 541 پروژه با اعتباري بالغ بر 1058 ميليارد و 209 ميليون تومان در استان به بهره‌برداري مي‌رسد(ادامه)
شهردار ساری تاكيد كرد: براي  گرفتن  حق و حقوق  مردم  با هيچ  كس تعارف  نداريم  و برابر  قانون  اين حق  را مي گيريم. عبوری: براي گرفتن حقوق مردم باهيچكس تعارف نداريم
شهردار ساری تاكيد كرد: براي گرفتن حق و حقوق مردم با هيچ كس تعارف نداريم و برابر قانون اين حق را مي گيريم.(ادامه)
113خيابان منطقه 3 ساري آسفالت مي شود
(ادامه)
براستي مشكلات شهرهايي همچون بابل و ساري برسر نام بهار نارنج است يا اصلاح زيرساخت ها واشك جوان تحصيل كرده و نجيبي كه به كار در يك حوزه خدماتي هم رضايت ميدهد؟ پرداختن به فرعیات ما را از اصول غافل ساخته است
براستي مشكلات شهرهايي همچون بابل و ساري برسر نام بهار نارنج است يا اصلاح زيرساخت ها واشك جوان تحصيل كرده و نجيبي كه به كار در يك حوزه خدماتي هم رضايت ميدهد؟(ادامه)
ارسال 2070 مقاله به دبيرخانه کنگره ملی مهندسی عمران
(ادامه)
رتبه اول كاهش تلفات رانندگي درسال درگلستان92
(ادامه)
شمال نیوز: 
اخذ عوارض از بزرگراه‌ها هر چند از نظر اقتصادي يك اصل پذيرفته شده است و كارشناسان حوزه حمل‌ونقل آن را براي جلب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي يك مشوق لازم و مناسب مي‌دانند اما تصميم دولت براي گرفتن عوارض از مسافران نوروزي در بزرگراه نيمه‌تمام و پر حرف و حديث تهران- شمال را بايد از اين قاعده مثتني كرد.
اخذ عوارض از آزادراه نيمه‌تمام تهران - شمال !
شمال نیوز: اخذ عوارض از بزرگراه‌ها هر چند از نظر اقتصادي يك اصل پذيرفته شده است و كارشناسان حوزه حمل‌ونقل آن را براي جلب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي يك مشوق لازم و مناسب مي‌دانند اما تصميم دولت براي گرفتن عوارض از مسافران نوروزي در بزرگراه نيمه‌تمام و پر حرف و حديث تهران- شمال را بايد از اين قاعده مثتني كرد. (ادامه)
محدوديت هاي ترافيکي از26اسفند درمازندران
(ادامه)
شمال نیوز: تا سال نو تنها دو قدم باقي است ولي شهر من هنوز بهار و سال نو را باور ندارد و در خواب زمستاني بسر مي برد ، ديوار هاي رنگ باخته ، بافت هاي فرسوده ، بلوارهاي رنگ پريده ، سواحل كثيف و پاركهاي فاقد امكانات و حتي نبود نگاه محلي خط هاشور بر صنعت گردشگري در محمودآباد
شمال نیوز: تا سال نو تنها دو قدم باقي است ولي شهر من هنوز بهار و سال نو را باور ندارد و در خواب زمستاني بسر مي برد ، ديوار هاي رنگ باخته ، بافت هاي فرسوده ، بلوارهاي رنگ پريده ، سواحل كثيف و پاركهاي فاقد امكانات و حتي نبود(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.