.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرين وضعيت پرونده سعيد مرتضوي
(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار سيمرغ ضرورت استقرار ادارات مختلف در سيمرغ را مورد تاكيد قرار داد و اعلام كرد: اگر ادارات مورد نياز از جمله بنياد مسكن، راه و شهرسازي، ثبت اسناد و املاك، تامين اجتماعي و... مستقر شوند نياز نيست مردم براي رسيدگي به كارهاي خود به شهرستان هاي همجوار بروند و اين اقدام رضايت مندي شهروندان را به همراه دارد.... ضرورت استقرار همه دستگاههای اجرایی در شهرستان سیمرغ
شمال نیوز : فرماندار سيمرغ ضرورت استقرار ادارات مختلف در سيمرغ را مورد تاكيد قرار داد و اعلام كرد: اگر ادارات مورد نياز از جمله بنياد مسكن، راه و شهرسازي، ثبت اسناد و املاك، تامين اجتماعي و... مستقر شوند نياز نيست مردم براي رسيدگي به كارهاي خود به شهرستان هاي همجوار بروند و اين اقدام رضايت مندي شهروندان را به همراه دارد....(ادامه)
بالاترین تعداد واحدهای تملیکی در مازندران/ رتبه یازدهم مازندران در ایجاد اشتغال
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به رتبه يازدهم مازندران در اشتغال كشور اشاره کرد و گفت: در سال گذشته برای 2 هزار و 600 نفر در مازندران اشتغال ايجاد شده كه فاصله زيادی با استان‌های صنعتی داریم . (ادامه)
كسر حق بيمه از اضافه كار كارگران قطعی شد
دريافت حق بيمه 110 هزار توماني از مزاياي رفاهي كارگران از ابتداي امسال بدون اعلام قبلي و دريافت مجوز از سوي صندوق تامين اجتماعي انجام شد.(ادامه)
شمال نیوز : تاكيد بر حفظ منابع طبيعي به عنوان سرمايه ملي و حراست از جنگل هاي شهرستان در راستاي فرامين مقام معظم رهبري و انتقاد از كم توجهي مسئولان كشوري و استاني به مديريت پسماند شهرستان و انتظار موكد براي چاره جويي پايدار در تأمين محيط زيست سالم.... هشدار نماینده بابل به استانداری برای استفاده حداکثری از ظرفیت های بودجه 94
شمال نیوز : تاكيد بر حفظ منابع طبيعي به عنوان سرمايه ملي و حراست از جنگل هاي شهرستان در راستاي فرامين مقام معظم رهبري و انتقاد از كم توجهي مسئولان كشوري و استاني به مديريت پسماند شهرستان و انتظار موكد براي چاره جويي پايدار در تأمين محيط زيست سالم....(ادامه)
يونسي: مناطق ممنوعه شنا در استان كنترل شود
(ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
يك گام تا استيضاح دو وزير
(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
شركت البرز مركزي سوادكوه نمونه نا موفق خصوصي سازي در مازندران
اين واحد صنعتي يكي از پر رونق ترين كارخانجات استان بود كه متاسفانه امروز تقريباً تعطيل است و عزم جدي براي رونق دوباره اين مجموعه ايجاد شد و خوشبختانه بيش از 700 ميليارد تومان اعتبار دولتي ..(ادامه)
فاصله هزينه ثروتمندترين و فقيرترين دهک
احتمالا شما هم از اختلاف طبقاتي بيزاريد و از ديدن صحنه هاي فقر کودکان و زنان رنج مي بريد. احتمالا شما هم با ديدن مستندهاي اختلاف طبقاتي در آمريکا ناراحت مي شويد و از شنيدن برابري ثروت يک درصد مرفه جامعه آمريکا با 99 درصد بقيه جامعه خشمگين مي شويد.(ادامه)
یارانه ۵ گروه پر درآمد حذف شد
يارانه نقدي گروه‌هاي پنج‌گانه شامل پزشكان، مالكان خودروهاي گران قيمت لوكس، صاحبان صرافي‌ها، اعضاي هيات مديره بانك‌ها و هيات مديره شركت‌هاي خصوصي و افراد مقيم خارج از كشور قطع شده است(ادامه)
یارانه ۵ گروه پر درآمد حذف شد
(ادامه)
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد:  تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10  سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و .... اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان بماند
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد: تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و ....(ادامه)
درخواست ۶ نماینده اقتصاددان از روحانی
چرا باید اجازه داد برخی دستگاهها به اقتضاي منابع مالي در اختيار، درآمدهاي اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهاي قانوني و حتي غيرقانوني به دسته ای از کارکنان خود حقوق و مزايا ویژه بپردازند؟ کاری که مردم را روبروی هم قرار میدهد وکشور را در معرض معضلات قرار خواهد داد. این پدیده عمدتا به این خاطر رخ میدهدکه پزشکان متخصص قوی ترین لابی کشور را در اختیار دارند که وجود درآمد اختصاصي، جمعيت كم و غيرمحسوس بودن تغييرات دستمزدي آنها در كل سرجمع اعتبارات بودجه، امکان این امتیازطلبی را برایشان فراهم میکند .(ادامه)
عزم جدی پليس برای مقابله با ناهنجاريهاي چهارشنبه آخر سال و ايام نوروز
(ادامه)
پرویز خسروشاهی دو آزمون بزرگ سازمان مدیریت(يادداشت)
پرویز خسروشاهی(ادامه)
شمال نیوز : خانواده ها و کودکان روستا بادله میاندرود هم حق دارند تا مانند دیگر خانواده ها و کودکان شهرها و روستاهای میهن عزیزمان شب های بدون کابوس را سپری کنند و در سایه امنیت و ارامش قرار گیرند .... وقتی مردم « بادله » از دست سارقان کلافه شده اند !
شمال نیوز : خانواده ها و کودکان روستا بادله میاندرود هم حق دارند تا مانند دیگر خانواده ها و کودکان شهرها و روستاهای میهن عزیزمان شب های بدون کابوس را سپری کنند و در سایه امنیت و ارامش قرار گیرند ....(ادامه)
بمب ساعتی احمدی‌نژاد در اقتصاد روحانی
اقتصادي كه امروزه شاهد آن هستيم، اقتصادي دلالی مبتني بر سفته بازي، ربا خواري و سود‌هاي باد آورده و بزرگي است كه از زد و بند حاصل مي‌شود نه از تلاش. اقتصادی که به كار و تلاش، خلاقيت و نو آوري پاداش نمي‌دهد.(ادامه)
احمدی‌نژاد در صدد جذب مخالفان‌ روحانی‌ است
(ادامه)
استاندار گیلان: شهرداران متزلزلترين مديران در کشور
شمال نیوز: استاندار گيلان در نشست با شوراهاي اسلامي استان با بيان اينکه تغيير و تحولات در مديريت شهري از حقوق شورا به شمار مير‌ود تاکيد کرد :شوراها در انتخاب شهرداران با دقت عمل کنند و پس از انتخاب نيز به ثبات مديريت شهري توجه داشته باشند. (ادامه)
راحله حاجیان * به احترام اين مرد ...(يادداشت)
راحله حاجیان *(ادامه)
دولت دهمی ها در پرونده سعید مرتضوی!
حالا اما وکیل شکات مرتضوی در پرونده تخلفات تامین اجتماعی از تنظیم لایحه‌ای درباره درخواست احضار عوامل دولت قبل، هیات مدیره سابق بانک رفاه کارگران و شرکت های زیر مجموعه تامین اجتماعی در این پرونده خبر داده است. خلیل بهرامیان گفته: در مجموع، این افراد بیش از 100 نفر هستند که...(ادامه)
گم شدن گزارش 32جلدي در دولت احمدي‌نژاد
(ادامه)
تخلف سعید مرتضوی در یک قرارداد
(ادامه)
فرامرز درخشنده: وعده هاي پوچ و توخالي و شكم گرسنه بازنشستگان نساجي مازندران(يادداشت)
فرامرز درخشنده:(ادامه)
پرداخت 500 میلیاردتومان وام مشاغل خانگی
(ادامه)
عليرضا يونسي رستمي سربازان گمنام امام زمان ( عج ) نام آوران بي نام(يادداشت)
عليرضا يونسي رستمي(ادامه)
یونسی: ازدواج 645 هزار دختر و پسر مازنی تاخیر شده است
(ادامه)
بیمه سلامت و مشکلات بيمه‌هاي تكميلي
نگاه بيمارستان هاي خصوصي تجاري است. آنها تلاش مي‌كنند درآمد بيشتري كسب كنند. اگر قرار باشد شركت بيمه‌گر را دور بزنند يا بيمار را براي مدت كمتري در بيمارستان بستري كنند، اين اقدام را انجام مي‌دهند. در واقع اقداماتي كه براي كسب سود آنها لازم باشد، انجام مي‌شود. همين حالا در بيمارستان‌هاي خصوصي مختلف هم تعرفه ويزيت پزشكان متفاوت است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.