.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صدور کارت سلامت برای ۲۴ هزار راننده مازندرانی
بیش از ۲۴ هزار راننده ناوگان عمومی مازندران کارت سلامت دارند.(ادامه)
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است. ۳ برابر شدن سالمندان کشور تا ۳۰ سال آینده / رشد پرشتاب سالمندی در مازندران
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است.(ادامه)
مهمترین علائم کلسترول خون
کلسترول خون، یکی از عارضه های بعضا پنهان است که افراد توجه چندانی به آن ندارند. در حالی که باید کنترل شود.(ادامه)
مرگ عجیب 3 گیلانی خوشگذران / این هشدار را جدی بگیرید
رکنا: 3 نفر در گیلان به دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم جان خود را از دست دادند.(ادامه)
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر افراد در آستانه ۴۰ سالگی نگران سلامت بینایی خود می‌شوند.. این عضو بدن بعد از 40 سالگی بسیار مهم است
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر افراد در آستانه ۴۰ سالگی نگران سلامت بینایی خود می‌شوند..(ادامه)
خطرات و عوارض برداشتن کیسه صفرا
معمولا افراد برای جلوگیری از ابتلا به برخی عفونت ها اقدام به برداشتن کیسه صفرا می کند، در حالی که برداشتن کیسه صفرا ممکن است عوارض و خطراتی برای بدن به همراه داشته باشد.(ادامه)
خواص فوق العاده لیموترش
(ادامه)
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان، یک هزار و ۱۰۰ نامه شامل درخواست‌های مردمی مربوط به این نهاد حمایتی و خدماتی دریافت شد که با تلاش شبانه‌روزی به همه آنها رسیدگی و پاسخ مثبت داده شده است. رهاورد سفر استانی رئیس‌جمهور؛ پاسخ مثبت بهزیستی مازندران به تمام درخواست‌های مردمی
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان، یک هزار و ۱۰۰ نامه شامل درخواست‌های مردمی مربوط به این نهاد حمایتی و خدماتی دریافت شد که با تلاش شبانه‌روزی به همه آنها رسیدگی و پاسخ مثبت داده شده است.(ادامه)
ضارب نویسنده مرتد کتاب موهون «آیات شیطانی» نسبت به اتهامات وارده مبنی بر تلاش برای قتل درجه ۲ و ضرب و جرح، اعلام بی‌گناهی کرد. ضارب «سلمان رشدی» اعلام بی‌گناهی کرد
ضارب نویسنده مرتد کتاب موهون «آیات شیطانی» نسبت به اتهامات وارده مبنی بر تلاش برای قتل درجه ۲ و ضرب و جرح، اعلام بی‌گناهی کرد.(ادامه)
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم. این ادویه کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم.(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
خواص فوق العاده دمنوش گل ختمی
درحالی که دمنوش گل ختمی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی نیست اما آنتی‌اکسیدان‌های زیادی دارد که با نام پلی‌فنول شناخته می‌شوند.(ادامه)
علایم تیروئید پرکار
گاهی اوقات با وجود اشتهای خوبی که داریم، همچنان لاغر هستیم و کاهش وزن را تجربه می‌کنیم. ناخن‌هایمان استحکام خوبی ندارند و خیلی زود می‌شکنند.(ادامه)
فواید تخم بلدرچین برای سیستم ایمنی بدن
تخم بلدرچین سرشار از کلسترول، سدیم، پروتئین، ویتامین D، کلسیم، آهن و پتاسیم است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود.(ادامه)
۸ علت اصلی بی‌خوابی
نظرسنجی بزرگ خواب بریتانیا در سال ۲۰۱۲ میلادی نشان داد که یک چهارم مبتلایان به بی‌خوابی بیش از ۱۱ سال با این بیماری زندگی کرده اند.(ادامه)
دادگاه سوئد روز پنجشنبه با صدور حکمی حمید نوری شهروند ایرانی را به حبس ابد محکوم کرد. این حکم در کنفرانس مطبوعاتی با حضور قضات پرونده «توماس زاندر» و «آنا لیلینبرگ گولسجو» قرائت شد. در حکم دادگاه که توسط توماس زاندر قرائت شد، نوری به دلیل آنچه دست داشتن در کشتار زندانیان سیاسی خوانده متهم شد. دادگاه سوئد «حمید نوری» را به حبس ابد محکوم کرد
دادگاه سوئد روز پنجشنبه با صدور حکمی حمید نوری شهروند ایرانی را به حبس ابد محکوم کرد. این حکم در کنفرانس مطبوعاتی با حضور قضات پرونده «توماس زاندر» و «آنا لیلینبرگ گولسجو» قرائت شد. در حکم دادگاه که توسط توماس زاندر قرائت شد، نوری به دلیل آنچه دست داشتن در کشتار زندانیان سیاسی خوانده متهم شد.(ادامه)
خشکی چشم و دهان نشانه چیست؟
بیماری شوگرن نوعی بیماری و اختلال خود ایمنی است که به مرور موجب خشکی چشم و دهان می گردد. این بیماری معمولا در زنان میانسال بیش از مردان دیده می شود.(ادامه)
۷ نشانه اصلی بیماری ام اس
ضعف و بیحالی تنها بخشی از نشانه ms هستند ، بیماری مولتیپل اسکلروزیس علائمی همچون خارش و اختلال مثانه را به همراه دهها مشکل دیگر به همراه خواهد داشت.(ادامه)
سردرد چه ارتباطی با مغز دارد؟
سردردها علل و انواع مختلفی دارند و همه افراد فکر می کنند سردرد از مغز می آید و زمانی که سردرد دارند مغز آن ها هم درد را حس می کند اما این تصور کاملا اشتباه است.(ادامه)
خوراکی‌های مضر برای چشم‌
عامل بسیاری از مشکلات و بیماری های چشم می تواند تغذیه ناسالم باشد. مواد غذایی که برای چشم مضر هستند را بشناسید و برای سلامت چشم از مصرف آنها پرهیز کنید.(ادامه)
خواص جالب و فراوان طالبی
طالبی خواص بسیاری را برای سلامتی به همراه دارد، از خواص طالبی می توان به مراقبت از پوست و مو، تنظیم فشار خون و کنترل دیابت نیز اشاره کرد.(ادامه)
اگر این ۷ علامت را دارید ویتامین E بدنتان کم است
ویتامین E از طریق تغذیه به‌خصوص روغن‌های گیاهی تامین می‌شود. در این مطلب به ۷ علامت هشدار کمبود این ماده مغذی خواهیم پرداخت.(ادامه)
خواص بی‌نظیر انبه برای سلامتی
احتمالا خواص انبه مانند دیگر میوه‌های پرمصرف شناخته نشده است. با این حال، قرن‌ها است که انسان‌ها از میوه‌های گرمسیری به دلیل طعم شیرین و فوق‌العاده آن‌ها لذت برده و استفاده می‌کنند.(ادامه)
علائم و عوارض فشار خون بالا
فشار خون بالا «قاتل خاموش» نامیده می‌شود، زیرا ممکن است هیچ علامت هشدار دهنده‌ای نداشته باشید. هنگامی که علائم ظاهر می‌شوند می‌توانند شامل سردرد، خونریزی بینی، ریتم نامنظم قلب و تغییرات بینایی باشند.(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان داده است که ابتلا به دیابت نوع ۲ سرعت پیری مغز و زوال شناختی را تسریع می‌کند. دیابت باعث سرعت پیری مغز می شود!
یک مطالعه جدید نشان داده است که ابتلا به دیابت نوع ۲ سرعت پیری مغز و زوال شناختی را تسریع می‌کند.(ادامه)
خواص درمانی آلوئه ورا
سیاری از افراد از ژل آلوئه ورا برای درمان عارضه‌های پوستی مانند سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ‌زدگی، پسوریازیس و تبخال استفاده می‌کنند، در حالی که خواص آلوئه ورا به همین موارد محدود نمی‌شود.(ادامه)
بدن انسان در روز چقدر آهن نیاز دارد؟
آهن یک ماده معدنی ضروری است که بدن شما برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد. بنابراین مصرف مقادیر کافی از آن در رژیم غذایی روزانه بسیار مهم است.(ادامه)
نشانه‌های کمبود ویتامین A در بدن
ویتامین A یک ویتامین محلول در چربی است که برای بسیاری از عملکردهای بدن از جمله بینایی مناسب، سیستم ایمنی قوی و سلامت پوست مهم است.(ادامه)
بهترین ویتامین‌ها برای تقویت استخوان
تقویت استخوان اهمیت بسیاری در سلامت بدن دارد. ویتامین های مفید، تاثیر بسزایی در استحکام و مراقبت از استخوان دارند بنابراین باید با این ویتامین ها آشنا شوید.(ادامه)
خوراکی‌هایی که بیشترین ویتامین‌ها را دارند
بسیاری از انواع ویتامین ها مواد غذایی وجود دارند و شما می توانید با مصرف این مواد غذایی و گنجاندن آنها در برنامه ی غذایی خود بدنی سالم داشته باشید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.