.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شود. شوک جدید در انتظار پرسپولیس
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.(ادامه)
باتجربه ترین بازیکنان پرسپولیس
امید عالیشاه باتجربه ترین بازیکن پرسپولیس به شمار می آید.(ادامه)
بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد. مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد.(ادامه)
چمن مصنوعی ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد، باعث آسیب دیدن پای بازیکنان تیم ملی ایران شد. (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
چمن مصنوعی ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد، باعث آسیب دیدن پای بازیکنان تیم ملی ایران شد.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
«واقعیت اینکه پیشنهاد برای هر بازیکنی هست. من پیش فصل با هوادار تمرین می‌کردم و از چند تیم پیشنهاد داشتم که اول فقط از پرسپولیس بود. بعد که با هوادار پیش فصل را تمرین می کردیم، یک بازی تدارکاتی با استقلال داشتیم که بعد از آن بازی از استقلال هم پیشنهاد گرفتم.» ستاره جوان تیم ملی به دو راهی انتخاب "استقلال یا پرسپولیس" پاسخ داد
«واقعیت اینکه پیشنهاد برای هر بازیکنی هست. من پیش فصل با هوادار تمرین می‌کردم و از چند تیم پیشنهاد داشتم که اول فقط از پرسپولیس بود. بعد که با هوادار پیش فصل را تمرین می کردیم، یک بازی تدارکاتی با استقلال داشتیم که بعد از آن بازی از استقلال هم پیشنهاد گرفتم.»(ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: بازی‌های آسانی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که صعودمان به جام جهانی قطعی است. طارمی: صعودمان به جام جهانی قطعی نیست
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: بازی‌های آسانی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که صعودمان به جام جهانی قطعی است.(ادامه)
  فرماندهی انتظامی فارس خبر داد فردی که در بازی لیگ برتر جوانان در ورزشگاه شیراز به بازیکنان و تماشاگران نساجی اسپری فلفل زده بود شناسایی و بازداشت شده است. این مرد به صورت بازیکنان نساجی اسپری فلفل زده بود (عکس)
فرماندهی انتظامی فارس خبر داد فردی که در بازی لیگ برتر جوانان در ورزشگاه شیراز به بازیکنان و تماشاگران نساجی اسپری فلفل زده بود شناسایی و بازداشت شده است.(ادامه)
این ستاره‌ها معمولا حاضر به انجام مصاحبه آن هم از نوع تلویزیونی نیستند، با این حال مبالغی که به آن‌ها برای حضور در تلویزیون پیشنهاد شد، به حدی بود که آن‌ها را راضی به حضور کند. فوتبالیست‌ها چقدر برای حضور در تلویزیون گرفتند؟
این ستاره‌ها معمولا حاضر به انجام مصاحبه آن هم از نوع تلویزیونی نیستند، با این حال مبالغی که به آن‌ها برای حضور در تلویزیون پیشنهاد شد، به حدی بود که آن‌ها را راضی به حضور کند.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ ساله فرانسه به خاطر اصرار به روزه گرفتن از اردوی تیم خط خورد. اخراج بازیکن مسلمان در فرانسه برای روزه گرفتن!
بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ ساله فرانسه به خاطر اصرار به روزه گرفتن از اردوی تیم خط خورد.(ادامه)
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد. ریاست فدراسیون والیبال به مازندرانی ها رسید
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد. شکایت پرسپولیس از یک بازیکن استقلال
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد.(ادامه)
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با تساوی به کار خود در صدوسومین دربی پایتخت پایان دادند. استقلال صفر - پرسپولیس صفر؛ زشت، بی‌کیفیت و وقت‌تلف‌کن/ همه سرِ کار بودیم!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با تساوی به کار خود در صدوسومین دربی پایتخت پایان دادند.(ادامه)
مدیران باشگاه استقلال برای اینکه بتوانند روحیه بازیکنان این تیم را در آستانه شهرآورد بالا ببرند، مبلغ ویژه‌ای را پرداخت کردند. استقلالی‌ها پولدار شدند
مدیران باشگاه استقلال برای اینکه بتوانند روحیه بازیکنان این تیم را در آستانه شهرآورد بالا ببرند، مبلغ ویژه‌ای را پرداخت کردند.(ادامه)
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود. غایبان اصلی دربی برگشت چه کسانی هستند؟
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟ هواداران بدانند تنها هستم/مگر قرار است هر هفته تیم من ببرد!
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟(ادامه)
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حاشیه‌های جدید علیه جواد نکونام واکنش نشان داد. سرمربی جدید باشگاه استقلال مشخص شد
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حاشیه‌های جدید علیه جواد نکونام واکنش نشان داد.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد. روز‌های سخت استقلال برای حفظ صدرنشینی
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد.(ادامه)
فوق ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار با ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درخواست عجیبی را از مترجم این مربی داشت. درخواست عجیب رونالدو از مترجم «مورایس» برای قورمه سبزی!
فوق ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار با ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درخواست عجیبی را از مترجم این مربی داشت.(ادامه)
مهاجم سوئدی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان تعیین تکلیف هرچه زودتر قرارداد فصل جاری اش با باشگاه شد. خط و نشان مهاجم سوئدی برای خروج از لیست بازیکنان پرسپولیس!
مهاجم سوئدی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان تعیین تکلیف هرچه زودتر قرارداد فصل جاری اش با باشگاه شد.(ادامه)
ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید از راز اصلی قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا سخن گفت. افشاگری یک فرانسوی درباره راز قهرمانی قطر در آسیا
ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید از راز اصلی قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا سخن گفت.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت. سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.(ادامه)
یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، رسما از هدایت این تیم برکنار شد. پایان کار مربی آلمانی در سئول/ کلینزمن از کره جنوبی اخراج شد
یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، رسما از هدایت این تیم برکنار شد.(ادامه)
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: حضور مهدی طارمی در اینتر به معنای شایستگی این بازیکن است و زوج او با مارکوس تورام برای خط دفاعی هر تیمی، جهنم می‌سازد. برانکو: اینتر با زوج طارمی و تورام برای هر تیمی جهنم می‌سازد
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: حضور مهدی طارمی در اینتر به معنای شایستگی این بازیکن است و زوج او با مارکوس تورام برای خط دفاعی هر تیمی، جهنم می‌سازد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شناسایی و دستگیری عامل تخریب خودروی سرمربی باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد. بازداشت عامل حمله با قمه به سهراب بختیاری‌زاده
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شناسایی و دستگیری عامل تخریب خودروی سرمربی باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.(ادامه)
سرمربی تیم ملی قطر اعلام کرد پس از پایان ماموریت موقت خود به باشگاه الوکره بازخواهد گشت. لوپز: از امشب سرمربی قطر نیستم!
سرمربی تیم ملی قطر اعلام کرد پس از پایان ماموریت موقت خود به باشگاه الوکره بازخواهد گشت.(ادامه)
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است. اظهارات سرمربی اردن پس از باخت در فینال
حسین عموته می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است.(ادامه)
جذب بازیکن ملی‌پوش تیم ملی ازبکستان به پرسپولیس، تبدیل به دغدغه اصلی سرمربی برزیلی این تیم شده است. دردسر عجیب بازیکن جدید پرسپولیس
جذب بازیکن ملی‌پوش تیم ملی ازبکستان به پرسپولیس، تبدیل به دغدغه اصلی سرمربی برزیلی این تیم شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.