.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. هوای بارانی و خنک در آخرین روز‌های تابستان
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران قدری گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود. هوای مازندران قدری گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
خبر خوشحال کننده برای پایتخت نشینان
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به کاهش دمای هوای تهران طی هفته آینده گفت: در صورتی که نقشه‌های هواشناسی طی روزهای آینده تغییر قابل ملاحظه‌ای نکند و همین روند ادامه داشته باشد ، از شنبه هفته آینده (۲۵ شهریور) برای استان تهران کاهش نسبی دما هم در مقدار بیشینه و هم کمینه قابل پیش‌بینی است.(ادامه)
هشدار وقوع سیل در گیلان / بارش عجیب شبانه باران طوفانی در لاهیجان + فیلم
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از بارش شدید باران بامداد دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ در لاهیجان استان گیلان خواهید بود. (ادامه)
هواشناسی مازندران درخصوص احتمال جاری شدن سیلاب و افزایش ارتفاع موج تا ۴ و نیم متر هشدار داد. هشدار هواشناسی مازندران، سیلاب های محلی و موج‌های ۴ و نیم متری در راه هستند
هواشناسی مازندران درخصوص احتمال جاری شدن سیلاب و افزایش ارتفاع موج تا ۴ و نیم متر هشدار داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی وجاری شدن روانآب و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار زرد صادر کرد. احتمال وقوع سیلاب در استان
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی وجاری شدن روانآب و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
آبگرفتگی و جاری شدن سیل ، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سیل در راه مازندران/پرهیز از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها
آبگرفتگی و جاری شدن سیل ، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.(ادامه)
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود احتمال بارش باران در استان
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود(ادامه)

براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. مسافران شمال بخوانند؛ هوای این مناطق بارانی است
براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در نواحی شمالی کشور
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی در نواحی شمالی کشور هستیم.(ادامه)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است.

چرا خزر در حال کوچک شدن است؟(يادداشت)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است. (ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
ریزش کوه در جاده چالوس
سیل در در محور کرج - کندوان منجر به ریزش کوه شد.(ادامه)
سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌کرد: بارش باران فردا(پنجشنبه) محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت را در بر می‌گیرد. جاده‌های شمالی فردا بارانی است / مسافران احتیاط کنند
سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌کرد: بارش باران فردا(پنجشنبه) محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت را در بر می‌گیرد.(ادامه)
بخش اعظمی از استان درگیر خشکسالی بسیار شدید است. جدال مازندران با خشکسالی بسیار شدید
بخش اعظمی از استان درگیر خشکسالی بسیار شدید است.(ادامه)
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است.

آخرین وضعیت سیل در مازندران؛ از بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی تا جمع‌بندی نهایی خسارت‌ها
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است. (ادامه)

(ادامه)
این استان‌ها از فردا منتظر باران باشند
سازمان هواشناسی در هشداری از آغاز رگبار‌های باران و وزش باد‌های موقتی تحت تاثیر «گذر امواج تراز میانی و ناپایداری‌های محلی» از فردا (پنجشنبه) تا روز دوشنبه آینده در ۲۲ استان خبر داد.(ادامه)
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند ریزش سنگ به «تهدید دائمی» مسافران شمال تبدیل شده است/ جزئیات سه علت احتمالی ریزش‌‌‌های سریالی
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند(ادامه)
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار رعایت نکات ایمنی، از آماده‌باش امدادگران و همچنین تخلیه روستایی در پایین سد کمندان در استان لرستان خبر داد. هنگام سیلاب به نواحی مرتفع پناه ببرید
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار رعایت نکات ایمنی، از آماده‌باش امدادگران و همچنین تخلیه روستایی در پایین سد کمندان در استان لرستان خبر داد.(ادامه)
با توجه به بارش ها، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه ها توقف نکنند. بارش شدید باران در جاده کرج - چالوس/ احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی
با توجه به بارش ها، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه ها توقف نکنند.(ادامه)
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کل کشور بارانی خواهد بود و به تدریج شدت بارندگی از بعدازظهر در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد. سه‌شنبه کل کشور بارانی می شود
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کل کشور بارانی خواهد بود و به تدریج شدت بارندگی از بعدازظهر در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد.(ادامه)
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان کشور از یکشنبه آینده دوباره بارانی خواهد شد. آسمان ایران دوباره بارانی می شود
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان کشور از یکشنبه آینده دوباره بارانی خواهد شد.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان در زمان حاضر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: سطح جاده‌های این استان در مناطق ساحلی ،جلگه‌ای و همچنین محورهای کوهستانی به علت بارندگی های پراکنده لغزنده است . جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده است
رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان در زمان حاضر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: سطح جاده‌های این استان در مناطق ساحلی ،جلگه‌ای و همچنین محورهای کوهستانی به علت بارندگی های پراکنده لغزنده است .(ادامه)

سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت در روز پنجشنبه خبر داد. جاده‌های شمال، برفی - بارانی است
سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت در روز پنجشنبه خبر داد.(ادامه)
کارشناس هواشناسی مازندران از وزش باد‌های شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر امروز در استان خبر داد. وزش باد ۷۰ کیلومتری در مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران از وزش باد‌های شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر امروز در استان خبر داد.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود. هوای مازندران صاف تا نیمه ابری
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند.

قطع درختان مرکبات توسط باغداران مازندرانی در پی اعتراض به کاهش قیمت مرکبات
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند. (ادامه)
رئیس پلیس راه تهران بزرگ شرایط ترافیک محورهای مواصلاتی استان را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت: آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی و رفع احتمالات حادثه آفرین مسدود است. آزادراه تهران- شمال مسدود است
رئیس پلیس راه تهران بزرگ شرایط ترافیک محورهای مواصلاتی استان را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت: آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی و رفع احتمالات حادثه آفرین مسدود است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.