.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از قتل یک مادر جوان توسط دخترش در یکی از روستا‌های بهنمیر خبر داد. مادرکشی در بهنمیر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از قتل یک مادر جوان توسط دخترش در یکی از روستا‌های بهنمیر خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قصاص قاتل آیت‌الله سلیمانی، با حضور اولیای دم در زندان بابل اجرا شد. حکم قصاص قاتل آیت‌الله سلیمانی در بابل اجرا شد
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قصاص قاتل آیت‌الله سلیمانی، با حضور اولیای دم در زندان بابل اجرا شد.(ادامه)
شمال نیوز: حکم قصاص قاتل شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، پس از تایید در دیوان عالی کشور و طی تشریفات قانونی، امروز به اجرا در آمد.
قاتل شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی اعدام شد / صبح امروز رخ داد
شمال نیوز: حکم قصاص قاتل شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، پس از تایید در دیوان عالی کشور و طی تشریفات قانونی، امروز به اجرا در آمد. (ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هفت ماه امسال ۷۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای معاینه و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشت. افزایش سگ گزیده ها در مازندران / ساری در صدر
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هفت ماه امسال ۷۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای معاینه و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشت.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختران در فضای مجازی از آن‌ها اخاذی می‌کرد، خبر داد. اخاذی از دختران بابلسری با انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی + توصیه به نوجوانان
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختران در فضای مجازی از آن‌ها اخاذی می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند میدان پروفسور کتابچی در شهر بابل ؛ یک تشکر و یک گلایه !
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند (ادامه)
دیوان عالی کشور حکم صادره مبنی بر قصاص عامل شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری را تایید کرد.  تایید حکم قصاص عامل شهادت آیت الله سلیمانی در دیوان عالی کشور
دیوان عالی کشور حکم صادره مبنی بر قصاص عامل شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری را تایید کرد. (ادامه)
شمال نیوز: صلاحیت ۵۲۹ داوطلب انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی استان مازندران تایید شد. تایید صلاحیت ۵۲۹ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران
شمال نیوز: صلاحیت ۵۲۹ داوطلب انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی استان مازندران تایید شد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
رضا اکبرپور پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان با استقبال مردم و مسئولان به شهرش بابلسر بازگشت. استقبال از قهرمان کشتی آزاد پیشکسوتان جهان در بابلسر
رضا اکبرپور پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان با استقبال مردم و مسئولان به شهرش بابلسر بازگشت.(ادامه)
 تا پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعا ۴۹۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران نام‌نویسی نهایی خود را انجام دادند.

آخرین آمار ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران/ کدام حوزها رکوردار شدند؟
تا پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعا ۴۹۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران نام‌نویسی نهایی خود را انجام دادند. (ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان و جاعلان انواع اسناد دولتی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری اعضای باند سارقان و جاعلین همه فن حریف در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان و جاعلان انواع اسناد دولتی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: تا پایان روز چهارم، ثبت نام ۱۶۳ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قطعی شده است.

ثبت نام ۱۶۳ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران قطعی شد
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: تا پایان روز چهارم، ثبت نام ۱۶۳ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قطعی شده است. (ادامه)
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند . دستمزد 80 میلیون تومانی حسن ریوندی برای 45 دقیقه جوک گفتن درمازندران !
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند .(ادامه)
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های هفت‌گانه مهندسی در استان خبر داد. ماراتن مهندسان در مازندران
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های هفت‌گانه مهندسی در استان خبر داد.(ادامه)
فرزندان ورزشکار صنعت نفت، نور چشم ما هستند
(ادامه)
حدود ۳۳۰۰ تن ماهیان کیلکا تا پایان شهریور ماه در مازندران صید و روانه بازار شد. آشتی کیلکا‌ها با تور صیادان
حدود ۳۳۰۰ تن ماهیان کیلکا تا پایان شهریور ماه در مازندران صید و روانه بازار شد.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار بابلسر گفت: پیکر بی‌جان یک مرد ۳۰ ساله در پشت ساحل سنگچین بابلسر کشف شد.

کشف جسد در ساحل سنگچین بابلسر پس از سرگردانی یک هفته ای در دریا
شمال نیوز : فرماندار بابلسر گفت: پیکر بی‌جان یک مرد ۳۰ ساله در پشت ساحل سنگچین بابلسر کشف شد. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران از تایید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان خبر داد. تائید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان
شمال نیوز: استاندار مازندران از تایید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد. اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۵ سارق موبایل در آن شهرستان خبر داد. دستگیری سارقان موبایل در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۵ سارق موبایل در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند
مسافران و گردشگران سواحل خزر ؛ دل به دریا نزنید! / غرق شدن ۴ مسافر در ۴ روز گذشته
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند (ادامه)
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد.

حمله با تبر ۲ جنگلبان بابلی را روانه بیمارستان کرد
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد. (ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری زوج بدل انداز طلای قلابی در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. دستگیری زوج بدل انداز طلا در مازندران
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری زوج بدل انداز طلای قلابی در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خرید و فروش طلاجات از ۱۰ شهروند بابلی خبر داد. دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خرید طلاجات در بابل
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خرید و فروش طلاجات از ۱۰ شهروند بابلی خبر داد.(ادامه)
تصاویری در فضای مجازی از وجود مار در برخی سواحل دریای خزر منتشر شده است که به گفته مسئولان فقط ظاهرشان ترسناک است. مار‌ها در سواحل دریای خزر چه می‌کنند؟
تصاویری در فضای مجازی از وجود مار در برخی سواحل دریای خزر منتشر شده است که به گفته مسئولان فقط ظاهرشان ترسناک است.(ادامه)
نمایی تماشایی از بابلسر
تصویر دیدنی از بابلسر با نمایی رو به دریا را مشاهده می کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.774 seconds.