.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تقدير معاون رئيس جمهور بروندی از خدمات دکتر عمادی +تصاویر
دكتر بوتوره معاون رئیس جمهور بروندی از خدمات بشر دوستانه پزشک ايرانی، دكتر سيد ناصر عمادی در ارائه خدمات آموزشی و درمانی به پزشكان و بيماران كشور بروندی تجلیل کرد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه از 4 طرح حمله به مراکز حساس
(ادامه)
شمال نیوز : دبير كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران از مردم استان خواست تا در آستانه سال جدید با خرید کالای ایرانی به تولید و اشتغال کشور کمک کنند ..... خرید کالای ایرانی ، تولید و اشتغال کشور را تضمین می کند
شمال نیوز : دبير كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران از مردم استان خواست تا در آستانه سال جدید با خرید کالای ایرانی به تولید و اشتغال کشور کمک کنند .....(ادامه)
نظر محمود احمدی‌نژاد درباره سیاست‌های ترامپ
(ادامه)
سه لكه سياه(ديدگاه)
(ادامه)
بازیگر معروف: شبکه فارسی وان را من بستم! +عکس
«حساب نواب صفوی» بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خود ادعا کرد که شبکه فارسی وان را او تعطیل کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران، از مهندس شاکری مدیرعامل شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات تقدیر شد.

شرکت نرم افزاری جادوی فکر در لیست کارآفرینان برتر استان
شمال نیوز: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران، از مهندس شاکری مدیرعامل شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات تقدیر شد. (ادامه)
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است.

چرا روحانی، دیروز در برابر انتقادات و توهین‌ها، لکنت نگرفت؟
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است. (ادامه)
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد. حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد.(ادامه)
حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
(ادامه)
نوجوان15ساله هکرحساب رشتی‌ها بود
کارآگاهان پلیس گیلان نوجوان ۱۵ ساله‌ای را شناسایی و دستگیر کرده‌اند که در خراسان شمالی سکونت داشت و حساب اینترنتی یک هزار کاربر را هک کرده بود. (ادامه)
به این دلایل ماهي بخوريد
اسيدهاي چربي غيراشباع و بلند زنجير موجود در ماهي، يعني همان امگا ۳ و امگا ۶ و امگا ۹ كه گفتيم، نقش مهمي در پيشگيري از تخريب سلول‌هاي مغزي دارند. خوردن ماهي همچنين خطر فشارخون بالا را هم كاهش مي‌دهد و همان طور كه مي‌دانيد از عوامل اصلي ابتلا به آلزايمر، فشارخون بالاست.(ادامه)
شمال نیوز: اتفاقي كه در المپيك 2016 ريو براي حذف بهداد سليمي از دريافت مدال رخ داد عدالت و صلح را به خطر مي اندازد همه شاهد بوديم كه مردم ايران و جهان نسبت به اين بي عدالتي فرياد زدند و اعتراض كردند بهداد هم نگريست و گريست و فرياد زد فردوس حاجيان: زندگي نامه بهداد سليمي را دوباره نويسي مي كنم
شمال نیوز: اتفاقي كه در المپيك 2016 ريو براي حذف بهداد سليمي از دريافت مدال رخ داد عدالت و صلح را به خطر مي اندازد همه شاهد بوديم كه مردم ايران و جهان نسبت به اين بي عدالتي فرياد زدند و اعتراض كردند بهداد هم نگريست و گريست و فرياد زد(ادامه)
شمال نیوز : وزير خارجه بروندي و هيات همراه ملاقات با دكتر عمادي را از آن جهت كه يك فرد صاحب به علم و دانش تخصصي برجسته جهاني به همراه سوابق خدمات انساني را به كشورش دعوت مي نمايد بسيار مهم و .... ضیافت شام وزير خارجه بروندي برای پزشک بدون مرز مازنی
شمال نیوز : وزير خارجه بروندي و هيات همراه ملاقات با دكتر عمادي را از آن جهت كه يك فرد صاحب به علم و دانش تخصصي برجسته جهاني به همراه سوابق خدمات انساني را به كشورش دعوت مي نمايد بسيار مهم و ....(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
آخرین کلمات محمدرضا پهلوی در خاک ایران/ او چطور مُرد؟
امروز سالمرگ کسی است که در ظاهر پادشاه یک کشور بود؛اما آنچه بیش از همه درباره شخصیتش می‌توان گفت، تنهایی‌اش بود. (ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد.

آمارهای جدید ظریف از اثرات مطلوب برجام و سرمایه‌های آزاد شده ایران/ تا مثقال آخر حقوقمان را در برجام خواهيم گرفت(خبر)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز :  امسال ششمين سالي بود كه در ایام فروردین و سال نو بعنوان پزشك مسلمان ايراني براي آموزش پزشكان و درمان بيماران آفريقايي به كنيا .... نامگذاری مرکز درمانی در آفریقا به نام « امام حسین » توسط پزشک داوطلب هلال احمر و بدون مرز مازنی +تصاویر
شمال نیوز : امسال ششمين سالي بود كه در ایام فروردین و سال نو بعنوان پزشك مسلمان ايراني براي آموزش پزشكان و درمان بيماران آفريقايي به كنيا ....(ادامه)
نامه سرگشاده موگرینی درباره ایران
من به همراه هفت تن از همكارانم در كميسيون اروپا كه داراي مسئوليت هاي انرژي، ترابري، صنايع، محيط زيست، آموزش و پرورش، كمك هاي بشردوستانه و مديريت بحران هستند راهي ايران شديم (ادامه)
خبر خوش دولت برای 49 ميليون ايرانی
با تصويب لايحه ساماندهي سهام عدالت، پس از ١٠ سال برگه‌ها به پول نقد تبديل مي‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : پس از اقدام‌هاي برخي سدسازان و راه‌سازان در منطقه غار تاريخي اسپهبد خورشيد که تاکنون به تخريب آثار ارزشمند تاريخي منجر شده است، معدن‌کاران نيز به آنها پيوستند تا طلسم 1300 ساله استواري اين اثر بشکند..... دست‌اندازی به غار تاريخی «اسپهبد خورشيد» در سوادکوه
شمال نیوز : پس از اقدام‌هاي برخي سدسازان و راه‌سازان در منطقه غار تاريخي اسپهبد خورشيد که تاکنون به تخريب آثار ارزشمند تاريخي منجر شده است، معدن‌کاران نيز به آنها پيوستند تا طلسم 1300 ساله استواري اين اثر بشکند.....(ادامه)
آقای هاشمی، سلحشور هم سرطان داشت
روزنامه جوان از وزیر بهداشت به خاطر نحوه پیگیری بیماری هنرمندان انتقاد کرد و نوشت: همه را مثل هم دريابيد. اشتباهات سهوي است ولي گوشزد كردن‌هاي ماها عمدي. امثال خدابيامرز سلحشور كه از دست رفتند گرچه فعل و آثارشان فكر نمي‌كنم از خاطره مردم ايراني و كشورهاي همسايه برود، اما تا دير نشده حواستان باشد كه مردم شما را مي‌بينند . (ادامه)
پارک ملی ساری‌گل زيستگاه‌ مهم قوچ و ميش و پلنگ است
منطقه حفاظت‌شده و پارک ملی ساری‌گل در شمال شرقی اسفراین در خراسان شمالی قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
شمال نیوز :  اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه .... « مازندران » صدرنشين تك فرزندي در کشور !
شمال نیوز : اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه ....(ادامه)
سونامی مصرف مواد آرايشي از ميان دختران به پسران ايراني نيز رسيده و متاسفانه استفاده از اين مواد در ميان جوانان روز به روز در حال افزايش است.
این ها دختر هستند یا پسر؟/ آرایش مردان نتیجه تغییر سبک زندگی افراد
سونامی مصرف مواد آرايشي از ميان دختران به پسران ايراني نيز رسيده و متاسفانه استفاده از اين مواد در ميان جوانان روز به روز در حال افزايش است. (ادامه)
دریای خزر غرق د‌‌‌ر نيترات و فسفات
(ادامه)
20 نکته‌ای که باید برای رای دادن رعايت كنيد(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر زمانی تصریح کرد: ورزش بر سلامت، بهداشت، اقتصاد، فرهنگ، روابط اجتماعی و اخلاقی انسانها به ویژه زنان که مادران آینده سازان این جامعه هستند، تاثیر فراوانی دارد و پرداختن به ورزش، دوری از ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی و بدخلقی ها را به همراه دارد. .... سهم نابرابر زنان از زیرساختهای ورزشی در مازندران
شمال نیوز : دکتر زمانی تصریح کرد: ورزش بر سلامت، بهداشت، اقتصاد، فرهنگ، روابط اجتماعی و اخلاقی انسانها به ویژه زنان که مادران آینده سازان این جامعه هستند، تاثیر فراوانی دارد و پرداختن به ورزش، دوری از ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی و بدخلقی ها را به همراه دارد. ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.