.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست
جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد(ادامه)
حضور شهاب حسینی مقابل زندان اوین + عکس
تصاویری از حضور شهاب حسینی در مقابل زندان اوین در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
حسین معصومی، فعال سیاسی با قرار وثیقه از زندان اوین شد.

حسین معصومی آزاد شد
حسین معصومی، فعال سیاسی با قرار وثیقه از زندان اوین شد. (ادامه)
محمدرضا هدایتی در فضای مجازی ممنوع الفعالیت شد
محمدرضا هدایتی به مدت یک سال از فعالیت در فضای مجازی منع شد.(ادامه)
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد. تروریست‌ها را در هر موقعیتی که باشند به سزای اعمالشان خواهیم رساند/ از خون شهدا نمی‌گذریم
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ملاقات خانواده‌ وی با فائزه هاشمی در زندان اوین خبر داد. تصویر همسر و دختر هاشمی رفسنجانی مقابل زندان اوین | فاطمه هاشمی: مادر مات و مبهوت بود
شمال نیوز: فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ملاقات خانواده‌ وی با فائزه هاشمی در زندان اوین خبر داد.(ادامه)
بزرگ‌ترین عملیات فرار زندانیان در ایران/ نقشه فرار از دیزل‌آباد تا اوین
بزرگ‌ترین عملیات فرار زندانیان در ایران کی بود؟ مرداد ۱۳۶۷ در عملیات «فروغ جاویدان» بود که منافقین طرح‌ریزی کرده بودند تا در حمله به ایران، زندان‌های شهرها را یک به یک بگشایند و برای خودشان از زندانیان سربازگیری کنند!(ادامه)
 نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مهدی هاشمی شب حادثه آتش سوزی در زندان اوین نبوده است. ...

اظهارات عجیب نماینده مجلس: می خواستند مهدی هاشمی را در زندان اوین بکشند؟
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مهدی هاشمی شب حادثه آتش سوزی در زندان اوین نبوده است. ... (ادامه)
قوه قضائیه: ادعای صدای آمریکا کذب است
قوه قضاییه می‌گوید ادعای صدای آمریکا درباره یکی از کشته‌ شدگان آتش سوزی ۲۳ مهر زندان اوین کذب است.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حادثه رخ داده در بخشی از زندان اوین، اظهار داشت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت؛ در جریان این جنایت شاهد بودیم که عده قلیلی اقدام به آتش زدن کارگاهی کردند که به منظور اشتغالزایی زندانیان و کمک به خانواده آنها دایر شده بود؛ در جریان این حادثه، سالن اجتماعاتی را آتش زدند که با هدف شکوفایی استعدادها و آموزش زندانیان ایجاد شده بود. آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت / چنانچه فردی در زندان اوین هنوز با خانواده خود تماس برقرار نکرده، هر چه سریعتر مقدمات مکالمه او با خانواده‌اش فراهم شود / در قبال قضایایی نظیر اغتشاشات و یا حادثه زندان اوین نباید به صورت هیجانی و احساسی عمل کنیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حادثه رخ داده در بخشی از زندان اوین، اظهار داشت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت؛ در جریان این جنایت شاهد بودیم که عده قلیلی اقدام به آتش زدن کارگاهی کردند که به منظور اشتغالزایی زندانیان و کمک به خانواده آنها دایر شده بود؛ در جریان این حادثه، سالن اجتماعاتی را آتش زدند که با هدف شکوفایی استعدادها و آموزش زندانیان ایجاد شده بود.(ادامه)
  استوار یکم «مهدی لطفی» در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. تصویر جدیدترین شهید فراجا منتشر شد | شهادت در بازگشت از ماموریت زندان اوین
استوار یکم «مهدی لطفی» در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.(ادامه)
ببیند | پشت پرده فرار از زندان اوین به روایت زندانیان
صدا و سیما در گزارشی از زندان اوین، ماجرای حوادث شب گذشته در این زندان و تلاش برای فرار از زندان را روایت کرد.(ادامه)
افزایش فوتی های اوین/ ۴ زندانی دیگر فوت شدند
۴نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری بین زندانیان و آتش سوزی روز شنبه، آسیب دیده بودند و حالشان وخیم بود، عصر گذشته علیرغم رسیدگی های پزشکی در گذشتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۵ مهر
روایات پیرامون آتش سوزی زندان اوین تیتر بیشتر روزنامه‌های امروز بود.(ادامه)
شب گذشته در زندان اوین تهران بین عده ای از زندانیان درگیری رخ داد و علت حریق آتش سوزی انبار لباس های زندان بود که متاسفانه در جریان این حادثه عده ای کشته و مصدوم شدند. آمار کشته و مصدومان آتش‌سوزی زندان اوین اعلام شد
شب گذشته در زندان اوین تهران بین عده ای از زندانیان درگیری رخ داد و علت حریق آتش سوزی انبار لباس های زندان بود که متاسفانه در جریان این حادثه عده ای کشته و مصدوم شدند.(ادامه)
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت. دادستان تهران: درگیری زندان اوین ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت.(ادامه)
آتش سوزی در کارگاه خیاطی زندان اوین / درگیری بین زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت
ساعتی پیش بود که تصاویری از بروز آتش سوزی در زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.(ادامه)
نامه همسر تاجزاده به قوه قضاییه
همسر سید مصطفی تاجزاده در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: سلامت همسرم به دلیل بیش از یک‌ماه روزه داری در اعتراض به اقدامات غیرقانونی در مخاطره جدی قرار دارد.(ادامه)

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده با سه عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. دادگاه تاج‌زاده با سه عنوان اتهامی برگزار شد
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده با سه عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : میرسلیم درخصوص اقدامات فرزندش گفت: منافقین با شناسایی و سوء استفاده از نقطه ضعف مهدی او را شکار کرده و به دام انداخته و سعی کردند از او اطلاعاتی بدست بیاورند که البته چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه‌بندی شده بوده، موفقیتی جز به دام انداختن او به دست نیاوردند. جزئیات بازداشت پسر میرسلیم به جرم مسائل امنیتی / فرزندم بسیار عاطفى و ساده ‎لوح است
شمال نیوز : میرسلیم درخصوص اقدامات فرزندش گفت: منافقین با شناسایی و سوء استفاده از نقطه ضعف مهدی او را شکار کرده و به دام انداخته و سعی کردند از او اطلاعاتی بدست بیاورند که البته چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه‌بندی شده بوده، موفقیتی جز به دام انداختن او به دست نیاوردند.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه همزمان با ساعات تحویل سال، به صورت غیر منتظره و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند.
بازدید از پیش اعلام نشده رئیس قوه قضاییه از زندان ساری
رئیس قوه قضائیه همزمان با ساعات تحویل سال، به صورت غیر منتظره و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند. (ادامه)
سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، درباره آخرین وضعیت احسین فریدون گفت: وی در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کند. آخرین وضعیت حسین فریدون در زندان اوین
سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، درباره آخرین وضعیت احسین فریدون گفت: وی در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)

در چند روز گذشته دوربین‌های زندان اوین هک شد. عموماً سازمان‌ها، سامانه‌های نظارتی را در شبکه‌ای امن‌تر از شبکه سازمان قرار می‌دهند. هرچه سازمان ملاحظات امنیتی بالاتری داشته باشد، سطح دسترسی افراد و شبکه‌ها به داده‌هایی ازاین‌دست پیچیده‌تر خواهد شد. پیشنهاد تشکیل وزارت امنیت سایبری و صیانت داده‌ای(يادداشت)
در چند روز گذشته دوربین‌های زندان اوین هک شد. عموماً سازمان‌ها، سامانه‌های نظارتی را در شبکه‌ای امن‌تر از شبکه سازمان قرار می‌دهند. هرچه سازمان ملاحظات امنیتی بالاتری داشته باشد، سطح دسترسی افراد و شبکه‌ها به داده‌هایی ازاین‌دست پیچیده‌تر خواهد شد.(ادامه)
حسین فریدون و هادی رضوی ماه‌هاست که در مرخصی هستند
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: حسین فریدون و هادی رضوی ماه‌هاست برخلاف قانون در مرخصی هستند.(ادامه)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند. پاسخی به یک شایبه تکراری(يادداشت)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند.(ادامه)
عکس/ مهدی هاشمی در اوین است
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهدی هاشمی هم اکنون در اوین است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.