.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیروزی فوتبال ایران در دیدار با بولیوی/پنجاهمین برد کی‌روش با تیم ملی رقم خورد
(ادامه)
انصاری‌فرد یکی از ۱۰ بازیکن ارزشمند بدون تیم
یک سایت لهستانی ۱۰ بازیکن ارزشمند در فوتبال اروپا را اعلام کرد که در حال‌ حاضر بدون تیم هستند و می‌توانند با قراردادی به عضویت تیم دیگری در آیند.(ادامه)
شباهت جالب چهره‌های مطرح به حیوانات! +تصاویر
قرار دادن تصویر برخی از چهره‌های شناخته‌شده در کنار تصاویر حیوانات نتایج جالبی خواهد داشت که با هم می‌بینیم.(ادامه)
جوز هندی دانه‌ای پر خاصیت
جوز هندی ادویه‌ی خوشایند و تا حدودی شیرین در آشپزی تمام دنیا کاربرد دارد و شما مجبور نیستید مقدار زیادی از آن استفاده کنید تا از طعم مطبوعش بهره ببرید. تنها کمی از آن کافیست تا بو و طعم غذا را خوشایندتر کند. جوز هندی هم به صورت کامل و هم به صورت پودر در آشپزی کاربرد دارد و به صورت عصاره نیز در سایر زمینه‌ها می‌تواند مورد استفاده باشد.(ادامه)
چهره‌های سال ۲۰۱۷ چه کسانی بودند؟ +عکس
سال ۲۰۱۷ تمام شد و مثل هر سال چهره‌هایی بودند که در این سال بیشتر از دیگران خودشان را به رخ کشیدند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر عمادی ادامه داد: تیم پزشکی پس از معاینه و درمان مجروحان و بیماران روستای زرده با حضور در منزل خانواده شهید سیدفریدون حسینی که در دوران دفاع مقدس این خانواده 7 شهید تقدیم کشور کرده و در زلزله اخیر نیز سه تن از عزیزان‌شان «پدر، دختر و پسر» را از دست داده‌اند حضور یافته و با ایشان اظهار همدردی کردند..... حضور پزشک بدون مرز مازنی به‌همراه تیم پزشکی در مناطق زلزله‌زده+تصاویرو تکمیلی
شمال نیوز : دکتر عمادی ادامه داد: تیم پزشکی پس از معاینه و درمان مجروحان و بیماران روستای زرده با حضور در منزل خانواده شهید سیدفریدون حسینی که در دوران دفاع مقدس این خانواده 7 شهید تقدیم کشور کرده و در زلزله اخیر نیز سه تن از عزیزان‌شان «پدر، دختر و پسر» را از دست داده‌اند حضور یافته و با ایشان اظهار همدردی کردند.....(ادامه)
حضور پزشک بدون مرز ایرانی به‌همراه تیم پزشکی در مناطق زلزله‌زده+تصاویر
یک تیم پزشکی به سرپرستی دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی برای یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده در کرمانشاه مشغول اقدامات درمانی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : بازی لیلا حاتمی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» یکی از 25 بازی برتر زنان بازیگر سینمای جهان در قرن 21 است.
لیلا حاتمی در بین برترین بازیگران زن قرن
شمال نیوز : بازی لیلا حاتمی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» یکی از 25 بازی برتر زنان بازیگر سینمای جهان در قرن 21 است. (ادامه)
پیش بینی برداشت 160 تن دانه آفتابگردان در بهشهر
مدیر جهاد کشاورزی بهشهر، از پیش بینی برداشت حدود 160 تن دانه آفتابگردان در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مشهورترین کاخ‌های ریاست جمهوری جهان + عکس
طبیعی است که کاخ‌های ریاست جمهوری از آنجا که بیشتر در معرض توجه دیگر ملت‌ها هستند، با شکوه هرچه تمام‌تر ساخته شوند. همراه جام‌جم آنلاین باشید.(ادامه)
شمال نیوز : «آنسوی ابرها» جدیدترین ساخته مجید مجیدی اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی شصت و یکمین جشنواره فیلم لندن تجربه خواهد کرد. رونمایی از آخرین ساخته‌ مجید مجیدی در جشنواره لندن
شمال نیوز : «آنسوی ابرها» جدیدترین ساخته مجید مجیدی اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی شصت و یکمین جشنواره فیلم لندن تجربه خواهد کرد.(ادامه)
فلسطین وارد رقابت اسکار شد
شمال نیوز : فلسطین، اوکراین و ونزوئلا جدیدترین کشورهایی هستند که فیلم برگزیده خود را برای شرکت در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز اسکار ۲۰۱۸ انتخاب کرده‌اند. (ادامه)
وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای شرایط و ضوابط جذب معلمان و نداشتن ابتلا به بیماری‌ها را اعلام کرد که از جمله آنها می‌توان به نداشتن کمتر از ۲۰ دندان، سنگ کلیه، آلزایمر، نداشتن لهجه غلیظ و نکشیدن سیگار و قلیان اشاره کرد. از ممنوعیت استخدام معلمان "نابارور" یا دارای "لهجه شدید" تا لیست طول و درازی از بیماری‌ها
وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای شرایط و ضوابط جذب معلمان و نداشتن ابتلا به بیماری‌ها را اعلام کرد که از جمله آنها می‌توان به نداشتن کمتر از ۲۰ دندان، سنگ کلیه، آلزایمر، نداشتن لهجه غلیظ و نکشیدن سیگار و قلیان اشاره کرد.(ادامه)
بازیگر ۴۹ ساله، زیباترین زن جهان شد +عکس
مجله پیپل هر سال یک زن و یک مرد را به عنوان زیباترین شخص سال انتخاب می کند. امسال جولیا رابرتز بازیگر ۴۹ ساله و محبوب آمریکایی به عنوان زیباترین شخص سال این مجله انتخاب شده است.(ادامه)
روایت مهناز افشار از ازدواج و زندگی خصوصی‌اش
مهناز افشار با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی‌اش در فضای مجازی هم گفت: «با گسترش فضای مجازی دیگر لازم نیست روی اطلاع‌رسانی تلویزیون حساب کنیم و می‌شود به تلویزیون گفت هر چه قدر دلت می‌خواهد سانسور کن ما منبع دیگری داریم که می‌توانیم به آن رجوع کنیم.»(ادامه)
کیک متفاوت مراسم تقدیر از اصغر فرهادی+ عکس
مراسم تقدر از اصغر فرهادی برای کسب جایزه اسکار 2017 در موره سینما در حال برگزاری است.(ادامه)
تبریک 110 نماینده مجلس برای اسکار فرهادی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای موفقیت اخیر سینمای ایران در کسب جایزه اسکار بهترین فیلم سینمایی غیرانگلیسی‌زبان را تبریک گفتند. (ادامه)
وزارت خارجه آمریکا تبریک خود به «فرهادی» را پس گرفت
(ادامه)
عکس/ جزییات عکس روی شال انوشه انصاری
انوشه انصاری در مراسم اسکار و در زمان دریافت دومین اسکار اصغر فرهادی به نمایندگی از او از شالی با تصویر فضایی زادگاهش یعنی مشهد مقدس استفاده کرده بود. اما این عکس فضای چه جزئیاتی دارد؟(ادامه)
انوشه انصاری که به نمایندگی از اصغر فرهادی برای دریافت جایزه روی صحنه رفت پیام فرهادی را خواند.

«فروشنده» اسکار گرفت / پیام اصغر فرهادی: غیبت من در این مراسم، به احترام مردم کشورم است(خبر)
انوشه انصاری که به نمایندگی از اصغر فرهادی برای دریافت جایزه روی صحنه رفت پیام فرهادی را خواند. (ادامه)
عکس: پوشش دو نماینده فرهادی در فرش قرمز اسکار!
پوشش انوشه انصاری و فیروز نادری روی فرش قرمز در مراسم اسکار!(ادامه)
درخواست علنی یک آیت‌الله برای رفع حصر/ کی‌روش در تهران است؟ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران!
(ادامه)
بازتاب جهانی حرکت اعتراضی ترانه علیدوستی+تصاویر
توییت ترانه علیدوستی درباره تحریم مراسم اسکار خیلی زود سر از رسانه‌های معتبر بین‌المللی درآورد.(ادامه)
این واکنش ترانه علیدوستی انعکاس بسیار وسیع بین المللی داشت و بسیاری از رسانه ها از جمله فرانس24، دیلی میل، هافینگتون پست، گاردین و... خبر بایکوت بازیگر «فروشنده» بخاطر تصمیم نژادپرستانه ترامپ را انعکاس دادند و نیویورک تایمز نیز در گفت و گویی با ترانه علیدوستی پیگیر جزئیات ماجرا شد. نمی توانم به دولتی احترام بگذارم که برای مردم کشورم احترام قایل نیست(خبر)
این واکنش ترانه علیدوستی انعکاس بسیار وسیع بین المللی داشت و بسیاری از رسانه ها از جمله فرانس24، دیلی میل، هافینگتون پست، گاردین و... خبر بایکوت بازیگر «فروشنده» بخاطر تصمیم نژادپرستانه ترامپ را انعکاس دادند و نیویورک تایمز نیز در گفت و گویی با ترانه علیدوستی پیگیر جزئیات ماجرا شد.(ادامه)
درمان سریع سوختگی با موادی باورنکردنی
با این راهکارهای خانگی به سرعت سوزش و تاول‌های ناشی از سوختگی درمان شده و جای آن روی پوستتان نمی‌ماند.(ادامه)
عکس/ اصغر فرهادی نوجوان در دهه 60
این عکس مربوط به دوران نوجوانی کارگردان برنده جایزه اسکار در دهه 60 است. او که در کارنامه کاری خود آثاری چون «جدایی نادر از سیمین»، «درباره الی» و «چهارشنبه‌سوری» را دارد، سال 2017 با فیلم «فروشنده» در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار حضور خواهد داشت. عکس از «سینما سینما».(ادامه)
محسن جمشیدی کوهساری " ایستاده در غبار" غفلت مسئولان فرهنگی(ديدگاه)
محسن جمشیدی کوهساری(ادامه)
شمال نیوز: هجدهمین جشن خانه سینما در موزه باغ ملی ایران (میدان مشق) برندگان خود را معرفی کرد.
«ایستاده در غبار» بهترین فیلم شد/ «ابد و یک‌روز» تندیس‌ها را درو کرد/ انتقادهای تند رضا عطاران، باران کوثری و نوید محمدزاده(خبر)
شمال نیوز: هجدهمین جشن خانه سینما در موزه باغ ملی ایران (میدان مشق) برندگان خود را معرفی کرد. (ادامه)
آیا باید روی زخم ها بتادین ریخته شود؟
هفته نامه سلامت با دکتر مهرداد خوانساری، متخصص جراحی عمومی، فلوشیپ لاپاروسکوپی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با زخم ها و بهبود آنها صحبت کرده است.(ادامه)
نیکول کیدمن با حجاب/ عکس
نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی تبار هالیوود است که تا به حال مقابل دوربین کارگردانان مطرحی به ایفای نقش پرداخته است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.