.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چراغ سبز بزرگان اصولگرا به محمود احمدي‌نژاد براي نقش‌آفريني دوباره در عالم سياست، همه ياران احمدي‌نژاد را فعال كرده است. چراغ سبزبزرگان اصولگرابه احمدی‌نژاد
چراغ سبز بزرگان اصولگرا به محمود احمدي‌نژاد براي نقش‌آفريني دوباره در عالم سياست، همه ياران احمدي‌نژاد را فعال كرده است.(ادامه)
شمال نیوز: نكند دوستان و منابع آماري تان در مازندران بر اين باورند كه عامل عقب ماندگي و در جا زدن اين استان ،مديران ساروي بوده اند كه اينچنين كمر به خانه نشيني آنها بسته و حتي از مطرح شدن نام آنها بعنوان گزينه مديريت در مازندران پرهيز مي كنند؟
دامادي: پاداش حمايت ساروي ها از دولت چه شد؟
شمال نیوز: نكند دوستان و منابع آماري تان در مازندران بر اين باورند كه عامل عقب ماندگي و در جا زدن اين استان ،مديران ساروي بوده اند كه اينچنين كمر به خانه نشيني آنها بسته و حتي از مطرح شدن نام آنها بعنوان گزينه مديريت در مازندران پرهيز مي كنند؟ (ادامه)
جزئيات تازه اي از پرونده بابك زنجاني
براساس اطلاعات جمع آوري شده توسط خبرنگار «انتخاب»، بابك زنجاني بعد از حوادث سال 1388 وقدرت گرفتن برخی نيروهاي خودسر با فردي بنام رعيت در جزيره كيش ارتباط برقرار مي كند و از طريق وي با شريف ملك زاده و سپس اسفنديار رحيم مشايي مرتبط مي شود.(ادامه)
شمال نيوز: انتصاب زودهنگام استاندار مازندران در مجموعه ي استانداري هاي كشور اين انتظار را تا حدودي در جمع فعالان سياسي استان به وجود آورده است که استاندار محترم با همان اولويت، اقدام به انجام تغييرات گسترده ، به ويژه در حوزه ستاد تحت مديريت مستقیم خود نمايد.

 

چه کسانی بر صندلی معاونين استاندار مازندران تکیه خواهند زد؟
شمال نيوز: انتصاب زودهنگام استاندار مازندران در مجموعه ي استانداري هاي كشور اين انتظار را تا حدودي در جمع فعالان سياسي استان به وجود آورده است که استاندار محترم با همان اولويت، اقدام به انجام تغييرات گسترده ، به ويژه در حوزه ستاد تحت مديريت مستقیم خود نمايد. (ادامه)
آمار تازه از کمک ميلياردي به دانشگاه ايرانيان
(ادامه)
امتناع روحاني از ملاقات با حاميان فتنه
(ادامه)
دلیل جالب تغییرزمان پخش سریال‌ تلویزیونی
(ادامه)
مشايی: احمدی نژاد به خاطر من استعفا نمی دهد
(ادامه)
آيا مشايي و هاشمي با حكم حكومتي به صحنه انتخابات بر مي گردند!؟
گزارشها حاكي از آن است تلاشها در جهت گرفتن حكم حكومتي رهبر انقلاب از طرف اين دو كانديد رد صلاحيت شده آغاز شده است،آنها اميدوارند بتوانند از تنها راهكار باقي مانده استفاده كنند تا از اين طريق به صحنه پرهيجان انتخابات پيش رو بازگردند(ادامه)
مشايي از معجزات امام خميني(ره) است!
(ادامه)
احمدی‌نژاد هیچ کاری نمی‌تواند بکند
(ادامه)
كانديدای دولتی‌ها پس از مشايی كيست؟
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي شنبه
(ادامه)
پاسخ ‌30صفحه‌اي فضلی نژاد به مشايي
(ادامه)
علت تکرار نام "ایران" از زبان مشایی
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي امروز
(ادامه)
مشایی هرگز تایید نمی‌شود/ احمدی‌نژاد در عروسی هاشمی!
(ادامه)
شرکت مشايي درکنکور دکتراي دانشگاه آزاد
(ادامه)
احمدی نژاد و مشایی عرفانی می شوند!
(ادامه)
آيا کانديداتوري مشايي قطعي شده است ؟
(ادامه)
عکس/ مشایی از نمایی دیگر
(ادامه)
دستور مشائی به ۲ وزیر و رئیس دانشگاه آزاد
شمال نيوز: اسفنديار رحيم مشايي جانشين رييس جمهور در شورايعالي امور ايرانيان خارج از کشور در نامه اي از سرپرست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي، وزير علوم، تحقيقات و فناوري و رييس دانشگاه آزاد خواست تا با توجه به نوسانات قيمت ارز و بروز مشکل براي دانشجويان ايراني در خارج از کشور، حسب نظر رييس محترم جمهور حداکثر تسهيلات لازم، بيش از گذشته براي انتقال اين دانشجويان به دانشگاه هاي داخلي در نظر گرفته شود.(ادامه)
مدیران دولتی مرتبط با فساد بزرگ بانکی
(ادامه)
در جلسه گلپور و مشايي چه گذشت؟
(ادامه)
متكي، لاريجاني، عارف، رضايي، ولايتي، مشايي، حداد عادل، قاليباف، پورمحمدي و مهرعليزاده از جمله كانديداهايي هستند كه ستادهاي انتخاباتي خود را تشكيل داده اند. ستاد انتخاباتي 10 نامزد رياست جمهوري فعال شد + اسامی روسای ستاد (خبر)
متكي، لاريجاني، عارف، رضايي، ولايتي، مشايي، حداد عادل، قاليباف، پورمحمدي و مهرعليزاده از جمله كانديداهايي هستند كه ستادهاي انتخاباتي خود را تشكيل داده اند.(ادامه)
سفرهاي خارجي - انتخاباتي مشايي
(ادامه)
 با توجه به اينكه دانشنامه ها به دودسته عمومي و تخصصي تقسيم مي شوند دانشنامه مازندران كتابي خواهد بود تخصصي . يعني در آن تنها موضوعاتي مطرح مي شوند كه پيوندي كه با مازندران داشته باشند و به چيزهايي كه ارتباطي با مازندران ندارند پرداخته نخواهد شد . بنابراين پيوند داشتن با مازندران اصلي ترين دليل ورود هر موضوعي به دانشنامه است ... دانشنامه مازندران ، اقدام بزرگ فرهنگي
با توجه به اينكه دانشنامه ها به دودسته عمومي و تخصصي تقسيم مي شوند دانشنامه مازندران كتابي خواهد بود تخصصي . يعني در آن تنها موضوعاتي مطرح مي شوند كه پيوندي كه با مازندران داشته باشند و به چيزهايي كه ارتباطي با مازندران ندارند پرداخته نخواهد شد . بنابراين پيوند داشتن با مازندران اصلي ترين دليل ورود هر موضوعي به دانشنامه است ...(ادامه)
تشبيه رحيم‌مشايي اين‌بار به فاتح خيبر
(ادامه)
مشایی با کدام شعارها رای مردم را می‌برد؟
(ادامه)
انتقاد شديد از متن حکم احمدي نژاد براي مشايي
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.