.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«ابن شهر آشوب مازندرانی ساروی» نابغه ایران و اسلام
(ادامه)
آغاز عملیات اجرایی تعریض میدان ابن شهر آشوب ساروی مرکز مازندران
(ادامه)
ارائه خدمات کتابخانه عمومی به مردم درنوروز
(ادامه)
اولين كنگره ابن شهر آشوب ساروي برگزار مي شود
(ادامه)
یکی از این لیدرها که مدتی است در ورزشگاه حضور نمی یابد می گوید:(( به چه دلیل به ورزشگاه بیایم؟ برای تیمی که آن را از خود نمی دانم؟ تیمی که نمی توانم آن را با راه ساری که شناسنامه ورزش این شهر است مقایسه کنم؟... ساروی ها چه زمانی با تیم صنعت آشتی خواهند کرد؟
یکی از این لیدرها که مدتی است در ورزشگاه حضور نمی یابد می گوید:(( به چه دلیل به ورزشگاه بیایم؟ برای تیمی که آن را از خود نمی دانم؟ تیمی که نمی توانم آن را با راه ساری که شناسنامه ورزش این شهر است مقایسه کنم؟...(ادامه)
به هرحال گمان می رود که مدیران ورزشی ما فاقد بینش های فرهنگی و اجتماعی لازم اند و بسیار ضروری است تا عرصه ورزش به مدیرانی واگذار گردد که با نگرش فرهنگی اجتماعی به مدیریت ورزش بپردازند و یا اینکه گرایش به آنالیز فرهنگی-اجتماعی فراگیر شده و هیچکس نتواند ار خط قرمزهای اخلاقی عبور کند و تاوان چنین عبورهای جسارت آمیز باید به میزانی باشد که برای هیچکس مقرون به صرفه جلوه نکند! تشییع جنازه "اخلاق" در ورزش برتر!!
به هرحال گمان می رود که مدیران ورزشی ما فاقد بینش های فرهنگی و اجتماعی لازم اند و بسیار ضروری است تا عرصه ورزش به مدیرانی واگذار گردد که با نگرش فرهنگی اجتماعی به مدیریت ورزش بپردازند و یا اینکه گرایش به آنالیز فرهنگی-اجتماعی فراگیر شده و هیچکس نتواند ار خط قرمزهای اخلاقی عبور کند و تاوان چنین عبورهای جسارت آمیز باید به میزانی باشد که برای هیچکس مقرون به صرفه جلوه نکند!(ادامه)
تاکید آیت الله طبرسی بر معرفي مشاهير مازندرانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.