.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکر مسئول حوزه علمیه امام صادق نکا تشییع شد
مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام‌ صادقی گلوردی، مسئول حوزه علمیه امام صادق نکا از این حوزه علمیه در میدان امام حسین (ع) نکا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: مراجعه مکرر ما به شرکت گاز شهرستان و تماس های ما با شرکت گاز استان هنوز کارساز نشد و این روزها بدلیل بی توجهی شرکت گاز در مرمت حفاری های انجام شده قادر به عبور و مرور در روستا نیستیم ..... گلایه مندی شدید اهالی روستای نفت چال سوادکوه شمالی از شرکت گاز مازندران
شمال نیوز: مراجعه مکرر ما به شرکت گاز شهرستان و تماس های ما با شرکت گاز استان هنوز کارساز نشد و این روزها بدلیل بی توجهی شرکت گاز در مرمت حفاری های انجام شده قادر به عبور و مرور در روستا نیستیم .....(ادامه)
عزاداری علمای مازندرانی در سوگ امام سجاد(ع)
جمعی علما و روحانیون مازندران همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) در ساری آیین سوگواری برگزار کردند.(ادامه)
رقابت ورزشکاران مازندرانی در روز سوم
ورزشکاران مازندرانی در سومین روز از بازی‌های پارالمپیک ریو 2016 به مصاف حریفان می‌روند.(ادامه)
پیام اظهارات اخیر علی خمینی چه بود؟
عضو هیأت علمی اندیشه سیاسی اسلام در دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه منبر علی خمینی در قائم‌شهر «واکنشی» و اثبات‌گر «نادرستی یک متدولوژی» در برخی بزرگ‌زادگان بود گفت: تجربه قائم‌شهر به‌طور کلی خط بین روحانیت محافظه‌کار و اسلام انقلابی را نشان داد.(ادامه)
تجمع حامیان آیت الله معلمی مقابل دفتر امام جمعه قائمشهر
شمال نیوز: جمعی از طرفداران آیت‎الله علی معلمی امام جمعه قائمشهر در حمایت از مواضع دیروز او در موضوع بیت امام راحل، از ساعت 16 امروزمقابل دفتر نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در قائمشهر تجمع کردند.(ادامه)
پانزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی عالم ربانی آیت‌الله‌العظمی اسماعیل صالحی مازندرانی در مصلی نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان استانی وشهرستان و حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان قائم‌شهر و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی نوه امام راحل همراه بود. سالگرد ارتحال «آیت‌‌الله صالحی مازندرانی» در قائم شهر(خبر)
پانزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی عالم ربانی آیت‌الله‌العظمی اسماعیل صالحی مازندرانی در مصلی نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر برگزار شد. این مراسم با حضور مسئولان استانی وشهرستان و حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان قائم‌شهر و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی نوه امام راحل همراه بود.(ادامه)
شمال نیوز : نوه امام راحل گفت: جدایی بین مقام معظم رهبری و بیت امام(ره) فقط به نفع آمریکا و منافقان است و مطمئن باشید هیچ‌گاه از فرزندان خمینی(ره) یک کلام هم در تضعیف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نخواهید شنید. هیچ‌گاه از فرزندان خمینی(ره) یک کلام هم در تضعیف رهبری نخواهید شنید/ایرانی محکم‌تر از ایران اسلامی به رهبری سید علی خامنه‌ای نداشتیم
شمال نیوز : نوه امام راحل گفت: جدایی بین مقام معظم رهبری و بیت امام(ره) فقط به نفع آمریکا و منافقان است و مطمئن باشید هیچ‌گاه از فرزندان خمینی(ره) یک کلام هم در تضعیف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نخواهید شنید.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خطاب به بیت امام راحل، گفت: چرا در برابر جفا و سوء رفتار عده‌ای بریده از خط امام سکوت می‌کنید و چرا فتنه‌های 78 و 88 را محکوم نکردید و مع‌الاسف با سران آن واقعه ملاطفت و مصاحبت دارید..... چرا بیت امام با سران فتنه ملاطفت و مصاحبت دارد؟/ حسن خمینی چه پاسخی برای امام آماده کرده است؟
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خطاب به بیت امام راحل، گفت: چرا در برابر جفا و سوء رفتار عده‌ای بریده از خط امام سکوت می‌کنید و چرا فتنه‌های 78 و 88 را محکوم نکردید و مع‌الاسف با سران آن واقعه ملاطفت و مصاحبت دارید.....(ادامه)
شمال نیوز : در آغاز این مراسم ، آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر سخنانی را ایراد کرد که بخش هایی از آن انتقاداتی از حجت الاسلام سید حسن خمینی را شامل می شد که با پاسخ  سید علی خمینی و دفاع تمام قد وی از برادرش مواجه شد..... فوری / سخنرانی سید علی خمینی در قائم شهر به حاشیه رفت
شمال نیوز : در آغاز این مراسم ، آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر سخنانی را ایراد کرد که بخش هایی از آن انتقاداتی از حجت الاسلام سید حسن خمینی را شامل می شد که با پاسخ سید علی خمینی و دفاع تمام قد وی از برادرش مواجه شد.....(ادامه)
خزرنما/ مراسم ششمین سالگردارتحال فقیه عالیقدرحضرت آیت الله حاج سیدموسی صالحی مازندرانی درامامزاده یحیی ساری کنارمرقدمطهرآن عالم فرزانه باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نقویان برگزار شد.
تصاویز/ ششمین سالگرد ارتحال آیت الله صالحی در ساری
خزرنما/ مراسم ششمین سالگردارتحال فقیه عالیقدرحضرت آیت الله حاج سیدموسی صالحی مازندرانی درامامزاده یحیی ساری کنارمرقدمطهرآن عالم فرزانه باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نقویان برگزار شد. (ادامه)
یادگار امام راحل به مازندران سفر می کند
مراسم سالگرد ارتحال آیت الله صالحی مازندرانی با سخنرانی یادگار امام راحل (ره) برگزار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد! فریاد این شهید هنوز در گوش آیت‎الله خامنه ‎ای مانده است+تصاویر
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد!(ادامه)
خطر بیخ گوش سد برنجستانک
سد برنجستانک در قائم ‌شهر نیازمند لایروبی است.(ادامه)
برق کدام مناطق در شهرها ی مازندران فردا قطع است
مناطق عملیات اجرایی پروژه‌های توزیع برق در شهرهای استان برای فردا 14 اردیبهشت‌ ماه اعلام شد.(ادامه)
پرسابقه‌ترین اعضای مجلس خبرگان
در ادوار اول و دوم مجلس خبرگان 85 نفر، در دوره سوم 89 نفر و در دوره چهارم 86 نفر وارد مجلس خبرگان شده‌اند.(ادامه)
ولایت‌فقیه رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سوادکوه‌شمالی گفت: ولایت‌فقیه رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات است.(ادامه)
انفجار گاز در قائمشهر
(ادامه)
تصادف مرگبار درمحور قائمشهر-سوادکوه/عکس
صبح امروز(دوشنبه) در قائمشهر، تصادف شدید کامیون با خودرو سواری پراید جان یکی از هموطنان را گرفت.(ادامه)
اعلام 38 مسیر راهپیمایی 13 آبان در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در شهرهای استان را اعلام کرد. (ادامه)
مسیرهای راهپیمایی روز 13 آبان مازندران اعلام شد
مسیرهای راهپیمایی روز 13 آبان مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شد.(ادامه)
اسامی 104 پیکر بازگشته به ایران/بازگشت پیکر8 مازندرانی
سازمان حج و زیارت فهرست 104 زائر ایرانی جان‌باخته در فاجعه منا که با پرواز صبح امروز (شنبه) وارد کشور شدند را منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: فاجعه‌ مِنا که در روز عید قربان رخ داد، منجر به کشته، مجروح‌ و مفقود‌شدن هزاران نفر از مسلمانان شد که در این بین براساس آخرین آمار شمار جان‌باختگان استان های شمالی .... آخرین آمار از جان‌باختگان و مفقودان فاجعه خونین مِنا در 3 استان شمالی
شمال نیوز: فاجعه‌ مِنا که در روز عید قربان رخ داد، منجر به کشته، مجروح‌ و مفقود‌شدن هزاران نفر از مسلمانان شد که در این بین براساس آخرین آمار شمار جان‌باختگان استان های شمالی ....(ادامه)
شمال نیوز: این زائران از کاروان‌های ۳۰۲۷۸، ۳۰۰۲۸ و ۳۰۰۰۵از شهرستان‌های قائم‌شهر، نور و بابل بوده‌اند و شمار زائران مفقودشده استان در حادثه منا نیز تاکنون ۲۲ نفر و زائران مجروح نیز چهار نفر است.

شمار زائران فوت شده مازندران به ۱۶ نفر رسید/ ۵ نفر به جان‌باختگان گیلانی افزوده شد
شمال نیوز: این زائران از کاروان‌های ۳۰۲۷۸، ۳۰۰۲۸ و ۳۰۰۰۵از شهرستان‌های قائم‌شهر، نور و بابل بوده‌اند و شمار زائران مفقودشده استان در حادثه منا نیز تاکنون ۲۲ نفر و زائران مجروح نیز چهار نفر است. (ادامه)
کلید قفل‌های توسعه در سوادکوه و تدابیر دولت یاز‌دهم
امید‌های مردم سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برای توسعه در انتظار تدابیر دولت یاز‌دهم است، اینکه آیا این سفر می‎تواند گره‌ای از مشکلات را باز کند یا خیر؟ (ادامه)
شمال نیوز: برخی ها مصرف سموم شیمیایی را در استان به حدی بزرگ جلوه می دهند که سبب می شود چوب حراج به محصولات بخش کشاورزی زده شود....
بزرگنمایی مصرف سموم در مازندران، چوب حراج به محصولات کشاورزی می زند
شمال نیوز: برخی ها مصرف سموم شیمیایی را در استان به حدی بزرگ جلوه می دهند که سبب می شود چوب حراج به محصولات بخش کشاورزی زده شود.... (ادامه)
شمال نیوز: مازندران که در بین همه تعاریف و توصیفاتش، لقبی را بالاتر از دیار علویان برای خود نمی پسندد، همواره مشحون از بزرگان دینی و سرآمدان عرصه علم و فقاهت بوده که هدایت عامه جامعه را به نیکویی انجام داده و اتصال دینی مردم را با خدای خویش استمرار بخشیده و در یک کلمه از دنیا و آخرت مردم توأماً نگاهبانی کرده اند. نکوداشت مرحوم آیت الله ایازی و دو یادگار سرافرازش!
شمال نیوز: مازندران که در بین همه تعاریف و توصیفاتش، لقبی را بالاتر از دیار علویان برای خود نمی پسندد، همواره مشحون از بزرگان دینی و سرآمدان عرصه علم و فقاهت بوده که هدایت عامه جامعه را به نیکویی انجام داده و اتصال دینی مردم را با خدای خویش استمرار بخشیده و در یک کلمه از دنیا و آخرت مردم توأماً نگاهبانی کرده اند.(ادامه)
برگزاری مراسمات بزرگداشت عضو مجلس خبرگان رهبری در مازندران
(ادامه)
پیام تسلیت سیدرمضان شجاعی بمناسبت ارتحال آیت الله جباری(ره)
(ادامه)
فرماندار سوادکوه شمالی با اعلام این خبر به شمال نیوز گفت : مردم قدرشناس سوادکوه شمالی در روز یکشنبه نهم شهریور ماه سالگرد ارتحال این مرجع شیعیان را با شکوه و عظمت خاصی در مسجد جامع شیرگاه برگزار خواهند کرد ... سالگرد آیت الله العظمی صالحی مازندرانی در شیرگاه
فرماندار سوادکوه شمالی با اعلام این خبر به شمال نیوز گفت : مردم قدرشناس سوادکوه شمالی در روز یکشنبه نهم شهریور ماه سالگرد ارتحال این مرجع شیعیان را با شکوه و عظمت خاصی در مسجد جامع شیرگاه برگزار خواهند کرد ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.