.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دلیل جالب احمدی نژاد برای برکناری متکی از وزارت خارجه
مصطفی رضاحسینی نماینده اسبق مجلس که سخنگوی طراحان سوال از محمود احمدی‌نژاد هم بود در گفتگویی به بیان نکاتی جدید از ماجرای سوال از رییس‌جمهور سابق پرداخته است. (ادامه)
88 کشته و زخمی در انفجار مهیب در فرودگاه استانبول؛ پروازهای تهران - استانبول هم لغو شد
چند انفجار انتحاری در پایانه بین‌المللی فرودگاه آتاتورک استانبول به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شده است.(ادامه)
رضایی: استعمار پير سه فرقه جعلي ساخت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حمایت از مذاهب جعلی جنبه انسانی و حقوق بشری ندارد و اگر کسانی در ایران با این مذاهب جعلی ارتباط برقرار کنند جنبه سیاسی دارد. (ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
سوييچ خودروهاي جديد، در گوشيهاي هوشمند
در اين ميان احتمال افزايش ضريب امنيتي و اينترنتي شدن اتومبيل‌ها در آينده دور از ذهن نيست و احتمالا سبك رانندگي نيز تغيير مي‌كند. ولوو اعلام كرده كه از اوايل سال 2017 فقط قصد توليد خودرو‌هايي را با سوييچ ديجيتال دارد. اين نوع خدمات در قالب نرم‌افزار موبايل ولوو عرضه مي‌شوند كه قابليت‌هاي مختلف يك سوييچ قابل لمس معمولي و حتي فراتر از آنها را نيز دارد. (ادامه)
قیمت نفت اوپک افزایش یافت
سبد نفت اوپك با 1.17 دلار افزایش به قیمت 29.35 دلار مورد خرید و فروش قرار گرفت.(ادامه)
دفتر محمدرضا پهلوی بعد از سقوط در دست مردم
صبح دوشنبه 23 بهمن سيد محمدتقي حكيم به اتاق افسر نگهبان كاخ نياوران... (ادامه)
رهبر معظم انقلاب در سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متمادی بر حضور همه مردم پای صندوق رای تاکید ویژه داشته و در آستانه هر انتخاباتی به مردم، کاندیداها و مجریان برگزاری انتخابات رهنمودهایی داشته اند. از مشخصات انتخاب نامزد اصلح تا "حق الناس" دانستن رای مردم(خبر)
رهبر معظم انقلاب در سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متمادی بر حضور همه مردم پای صندوق رای تاکید ویژه داشته و در آستانه هر انتخاباتی به مردم، کاندیداها و مجریان برگزاری انتخابات رهنمودهایی داشته اند.(ادامه)
وقايع انقلاب در ۱۵ بهمن سال ۵۷
خانواده‌هاي همافران و درجه‌داران بازداشتي و نيروي هوايي، با تجمع در دادگستري به عنوان اعتراض به دستگيري آنها،‌ خواهان آزادي اين همافران شدند. (ادامه)
شجونی: عزادار ردصلاحیت‌ها هستیم
حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز و از روحانيون اصولگرايي است كه به انتقادهاي تند و تيزش از اصلاح‌طلبان مشهور است. او كه زماني از حاميان پر و پا قرص محمود احمدي‌نژاد بود در اواخر عمر دولت دهم بدل به يكي از منتقدان وي شد. شجوني حالا هم از منتقدان سفت و سخت حسن روحاني و دولت يازدهم است. با اين حال اگر هر ايرادي به شجوني وارد باشد، اما او هماني است كه مي‌نماياند. در حرف‌هاي او صداقتي است كه مخاطب را همراه مي‌كند. (ادامه)
روند نزولی قیمت نفت ادامه‌دار شد
(ادامه)

شمال نیوز: آنچه شما ملاحظه خواهید نمود اطلاعات جامع و کامل کاربردی از بیماری آنفولانزای خوکی میباشد که در چهار بخش ( تاریخچه، تشخیص، درمان ، پیشگری و واکسیناسیون) جمع آوری گردید است. كامل ترين اطلاعات علمي و تجربي از آنفولانزاي خوكي
شمال نیوز: آنچه شما ملاحظه خواهید نمود اطلاعات جامع و کامل کاربردی از بیماری آنفولانزای خوکی میباشد که در چهار بخش ( تاریخچه، تشخیص، درمان ، پیشگری و واکسیناسیون) جمع آوری گردید است. (ادامه)
واکنش ارتشی‌ها به لباس آیت‌الله‌هاشمی
لباس بسيجي ام را همراه نياورده ام. به ناچار لباس سپاه پوشيده‌ام و اين باعث ناراحتي ارتشي‌ها است كه مرتباً پيشنهاد مي شود لباس بسيجي بپوشم، ولي لباس مناسب با اندازه درست، همراهمان نيست. (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ... هر تحريمی نقض برجام است/ از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ...(ادامه)
راهكارهاي هاشمي براي رابطه با عربستان
(ادامه)
فرد پنهان «بابک زنجانی» در مالزي
(ادامه)
شمال نیوز: ملی پوش 59 کیلوگرمی کشتی فرنگی ایران، در مورد غیبت سه روزه‌اش می‌گوید: بیست روز از ویزایم مانده حالا برمی‌گردم! پشت پرده غیب شدن سه روزه محسن حاجی‌پور در لس‌آنجلس
شمال نیوز: ملی پوش 59 کیلوگرمی کشتی فرنگی ایران، در مورد غیبت سه روزه‌اش می‌گوید: بیست روز از ویزایم مانده حالا برمی‌گردم!(ادامه)
حواشي ممنوع الخروجي بانوي فوتباليست
28 شهریور زمان جشن ورود به کلاس اول پسرم است که مي‌توانم در کنار او باشم. تیم بیست و نهم پرواز دارد. ضمن اینکه دوم و سوم مهر تعطیل است و بعد از آن تیم از مالزی بر مي‌گردد بنابراین موضوع سر فقط یک روز مدرسه رفتن رادان است(ادامه)
واکنش تندنواب صفوی به یک مجری ماهواره ای
(ادامه)
رضایی: دوران تعامل يكطرفه به پايان رسيده است
(ادامه)
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت :  مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند..... تقدیر ویژه معاون اول رئیس جمهورازاستاندار مازندران
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت : مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند.....(ادامه)
۹ ماده غذایی موثر در پيشگيري از سكته مغزي
نوشيدن يك فنجان چاي سبز در روز براي مقابله با كاهش توانايي شناختي مؤثر است. اين نوشيدني همچنين سرشار از آنتي اكسيدان هاست كه به پاكسازي كبد كمك مي كند. (ادامه)
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد..... « دکتر عمادی » مشاور معاون تحقيقات و فنآوري وزارت بهداشت شد
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد.....(ادامه)
گردهمایی احمدی نژادی ها در تهران
(ادامه)
چگونه از سرطان نميريم؟
کسانی که هیچ علامتی ندارند، نمی‌شود بیماری‌شان را سریع تشخیص داد. این اتفاق بیشتر در مورد سرطان سینه یا روده رخ می‌دهد. (ادامه)
چگونه از سرطان نميريم؟
کسانی که هیچ علامتی ندارند، نمی‌شود بیماری‌شان را سریع تشخیص داد. این اتفاق بیشتر در مورد سرطان سینه یا روده رخ می‌دهد. (ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز دوشنبه 8 تیر
(ادامه)
عکس: مصطفی چمران از جوانی تا شهادت
در 31 خرداد 1360 خبری مهم فضای کشور را تحت تاثیر خود قرار داد؛ مصطفی چمران معاون نخست‌وزیر، وزیر دفاع و نماینده بنیانگذار جمهوری اسلامی در شورای عالی دفاع در مسیر دهلاویه به سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید(ادامه)
مهناز افشار در توییتر طوفان به پا کرد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.265 seconds.