.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
با این کارها فشارخونتان درمان می‌شود
بسیاری از مردم بر این باورند که ارتباطی بین آب و فشار خون وجود دارد و امکان کاهش فشار خون از طریق نوشیدن آب وجود دارد. برای اینکه فشار خون خود را در سطح عادی نگه دارید باید آب مورد نیاز بدن را تامین کنید.(ادامه)
خواص «تسبیح» حضرت زهرا(س) چیست؟
شمس با اشاره به خواص تسبیح حضرت زهرا (س)، از عاقبت بخیری به عنوان یکی از آثار و برکات تسبیح دختر پیامبر اکرم (ص) سخن گفت.(ادامه)
کدام فرمانده پیکر پنجمین شهید مدافع حرم آمل را در قبر نهاد؟
سردار خسرو عروج از فرماندهان جنگ و مشاور عالی فرمانده کل سپاه پیکر پاک پنجمین شهید مدافع حرم آمل را در آرامگاه ابدی جای داد.(ادامه)
بازگشایی محور کندوان و آغاز ممنوعیت تردد شبانه
محورهای کندوان با تلاش ماموران راهداری باز شد.(ادامه)
عکس/ حال و هوای حرم رضوی در یک روز برفی
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
پیام تبریک روحانی برای قهرمانی تیم ملی کشتی
رییس جمهوری در پیامی با تبریک قهرمانی دلاور مردان تیم ملی کشتی آزاد و اهتزاز پرچم پر افتخار کشورمان در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه، تاکید کرد که این پیروزی، نشانۀ دیگری بر توانمندی و شایستگی ورزشکاران عزیز ایران برای فتح قله های افتخار در همه رشته های ورزشی است. (ادامه)
بسته بودن محورهای کندوان و هراز در آخرین روز بهمن
محورهای کندوان وهراز به دلیل ریزش برف سنگین بسته شد.(ادامه)
عکس/ تخت جمشید روی آب
بارش باران در استان فارس ضمن ایجاد خساراتی در برخی روستاهای این استان، تصاویر زیبایی مانند این تصویر از تخت جمشید را نیز به نمایش گذاشته است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان شنبه 30 بهمن
(ادامه)
کاهش ناپایداری جوی در مازندران
آسمان مازندران امروز ابری همراه با بارش برف پراکنده پیش بینی می شود.(ادامه)
عکس/ بازار داغ سلفی گرفتن کشتی‌گیران آمریکایی
در حاشیه دیدار فینال رقابت های جام جهانی کشتی ازاد کرمانشاه(ادامه)
عکس/ تخت جمشید روی آب
بارش باران در استان فارس ضمن ایجاد خساراتی در برخی روستاهای این استان، تصاویر زیبایی مانند این تصویر از تخت جمشید را نیز به نمایش گذاشته است.(ادامه)
گاز ترکمنستان دوباره به ایران وصل شد
استاندار خراسان رضوی اعلام کرد گاز ترکمنستان به ایران مجددا وصل شده است. (ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با تاکید بر اینکه حساسیت فراوانی بر نظارت و برخورد با این مفاسد در مازندران وجود دارد، تصریح کرد: مشارکت جدی دستگاه های نظارتی در کاهش این امر بسیار تاثیرگذار بوده است..... کشف 3 پرونده مفاسد اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی مازندران
شمال نیوز : حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با تاکید بر اینکه حساسیت فراوانی بر نظارت و برخورد با این مفاسد در مازندران وجود دارد، تصریح کرد: مشارکت جدی دستگاه های نظارتی در کاهش این امر بسیار تاثیرگذار بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : با توجه به بارش برف و برودت هوا در گیلان، فعالیت های آموزشی تمامی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی، همچنین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در فردا (شنبه ۳۰ بهمن ماه) تعطیل است.....
تمامی مدارس،دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گیلان هم امروز تعطیل شد
شمال نیوز : با توجه به بارش برف و برودت هوا در گیلان، فعالیت های آموزشی تمامی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی، همچنین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در فردا (شنبه ۳۰ بهمن ماه) تعطیل است..... (ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با تاکید بر اینکه حساسیت فراوانی بر نظارت و برخورد با این مفاسد در مازندران وجود دارد، تصریح کرد: مشارکت جدی دستگاه های نظارتی در کاهش این امر بسیار تاثیرگذار بوده است..... کشف 3 پرونده مفاسد اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی مازندران
شمال نیوز : حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با تاکید بر اینکه حساسیت فراوانی بر نظارت و برخورد با این مفاسد در مازندران وجود دارد، تصریح کرد: مشارکت جدی دستگاه های نظارتی در کاهش این امر بسیار تاثیرگذار بوده است.....(ادامه)
شال نیوز: کنکاش در تحولات و تحرکات در هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب نشان از ریل‌گذاری برای ورود به فاز تازه‌ای از سیاست‌ورزی در نیمه دوم دهه نود دارد.

پالس‌هایِ رمزدار اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان به حسن روحانی/ سنتی‌ها هنوز روحانی را اصول‌گرا می‌دانند/ نشانه‌های تغییر رویکرد در جریان اص?(خبر)
شال نیوز: کنکاش در تحولات و تحرکات در هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب نشان از ریل‌گذاری برای ورود به فاز تازه‌ای از سیاست‌ورزی در نیمه دوم دهه نود دارد. (ادامه)
شمال نیوز: عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی در زمینه پرداخت خسارت به باغداران مازندران قابل دفاع نیست. دولت در پرداخت خسارات به باغداران مازندرانی موفق نبود‌
شمال نیوز: عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی در زمینه پرداخت خسارت به باغداران مازندران قابل دفاع نیست.(ادامه)
شمال نیوز: هفتمین یادواره 153 شهید اصناف شهرستان ساری با حضور خانواده های شهدا ، اصناف و بازاریان و مسئولان استانی و شهری در امامزاده یحیی ساری برگزار شد.

هفتمین یادواره 153 شهید اصناف شهرستان ساری برگزار شد
شمال نیوز: هفتمین یادواره 153 شهید اصناف شهرستان ساری با حضور خانواده های شهدا ، اصناف و بازاریان و مسئولان استانی و شهری در امامزاده یحیی ساری برگزار شد. (ادامه)
شغل جدید جان کری چیست؟
روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که جان کری سال تحصیلی آینده مسئول برنامه آموزشی در دانشگاه معتبر ییل در ایالت کنکتیکات خواهد بود. (ادامه)

تیم ایران به عنوان قهرمانی چهل و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه رسید. دلاور مازندرانی حکم قهرمانی ایران را امضا کرد / هشتمین قهرمانی کشتی آزاد ایران در جام جهانی / آمریکا مغلوب کشتی ایران شد(خبر)
تیم ایران به عنوان قهرمانی چهل و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه رسید.(ادامه)
برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد نمایشگاه‌های بهاره به نمایش کمدی تبدیل شده است
برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد(ادامه)
شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت که تمامی مدارس استان فردا شنبه به علت برودت هوا و جلوگیری از احتمال افت فشار گاز ، تعطیل است .
تمامی مدارس مازندران روز شنبه 30 بهمن تعطیل است
شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت که تمامی مدارس استان فردا شنبه به علت برودت هوا و جلوگیری از احتمال افت فشار گاز ، تعطیل است . (ادامه)
مواد خوراکی استخوان ساز به بچه ها بدهید
به گفته کارشناسان، تقویت استخوان ها باید از دوران کودکی آغاز شود و در سنین بالا ادامه یابد. (ادامه)
ترامپ نمی‌تواند با ایران مبارزه کند/بعضی‌ها از شعار مرگ بر آمریکا ناراحت می‌شوند
امام جمعه ساری گفت: ترامپ نمی‌تواند با ایران مبارزه کند چرا که ملت ایران با اتحاد و همبستگی خود راه را بر دشمنی دشمنان می‌بنند و پای انقلاب می‌ایستند.(ادامه)
دیدار سیاهجامگان و تراکتور لغو شد
(ادامه)
حسن یزدانی دلاور جویباری حریف مغولستانی را 13 به 2 شکست داد
حسن یزدانی آزاد‌کار ایرانی امروز در رقابت‌های کشتی جام جهانی آزاد 2017 در مقابل حریفی از تیم ملی مغولستان با نتیجه قاطع 13 بر 2 شکست داد.(ادامه)
آغاز محدودیت‌ ترافیکی در جاده سوادکوه
شمال نیوز : مرکز مدیریت راهها اعلام کرد تردد تمامی تریلرها به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 امروز از محور تهران به قائم ‌شهر و برعکس ممنوع شد. ....(ادامه)
۸ خطای خطرناک استفاده از یخچال!
یکی از اشتباهات رایج در استفاده از یخچال قرار دادن غذای داغ یا ولرم در یخچال است. چون گرمای غذای داغ یا حتی ولرم دمای داخل یخچال را بالا می برد و در نتیجه در وظیفه نگهداری از مواد غذایی دیگر اختلال به وجود می آید. به این ترتیب خطر آلوده شدن مواد غذایی که به درستی بسته بندی نشده اند افزایش پیدا می کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.905 seconds.