.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر همین دولت بماند، احتمال عمل به برنامه پنجم زیاد است
هزینه های دولت بسیار بالا رفته است. در حال حاضر آموزش و پرورش با هشت هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است. وزارت نیرو بالای سه هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد و جمع کل کسری های دولت بیش از 20 هزار میلیارد تومان است. و همه اینها در حالی است که دولت در اوج درآمدهای نفتی بوده است. این نکات بیانگر آن است که دولت باید هر چه سریعتر حجم خود را کاهش دهد وگرنه در سالهای آینده این اصلاحات با هزینه به مراتب بیشتری انجام خواهد گرفت.(ادامه)
مستند "دفاع مقدس" و هزار هزار روایت ناگفته
(ادامه)
متن اولین گزارش کمیته ویژه مجلس درباره طرح تحول اقتصادی
(ادامه)
وزارت راه، آزاد راه شمال، نه تائید و نه تکذیب
(ادامه)
گرچه بنده در رویکرد سیاست خارجی و نحوه حکمرانی و ویژگی‌های لازم حکمرانان و نحوه برخی مراودات خارجی با آقای موسویان و جریان حامی‌شان اختلافاتی دارم و یکسان نمی‌اندیشم ، ولی حساب این مسائل، از حساب ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و همه افراد جامعه ... توکلی در نامه‌‌اي خطاب به موسویان ،حلالم کن
گرچه بنده در رویکرد سیاست خارجی و نحوه حکمرانی و ویژگی‌های لازم حکمرانان و نحوه برخی مراودات خارجی با آقای موسویان و جریان حامی‌شان اختلافاتی دارم و یکسان نمی‌اندیشم ، ولی حساب این مسائل، از حساب ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و همه افراد جامعه ...(ادامه)
خزان زودرس در جنگل های مازندران
(ادامه)
بزرگداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان مازندرانی
(ادامه)
دومین همایش سارویهای مقیم پایتخت برگزار شد
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
تكذيب خبر سكته كروبي
(ادامه)
مروری بر 29 سال مدیریت عالی استان مازندران
نوزدهمین مدیر عالی اجرائی استان مازندران در مورخه 12 تیر ماه توسط سرپرست وزارت کشور در سالن اجتماعات استانداری معرفی شد . اگر به تاریخچه استانداران و سرپرستان استانداری مازندران بعد از انقلاب بنگریم متوسط عمر...(ادامه)
پاسخ اعتمادملی به کارگزاران درباره 50 هزارتومان
(ادامه)
نامه روسای كمیسیون‌های مجلس درباره طرح تحول اقتصادی دولت
(ادامه)
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند... انتقاد مشترکان از خاموشی های مکرر برق
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند...(ادامه)
انتقاد مجدد دانش جعفری از سیاست های اقتصادی دولت
(ادامه)
قائمشهر قطب بزرگ نساجی می شود
(ادامه)
امام جمعه علی‌‌آباد کتول جانشین نماینده ولی فقیه در لرستان
(ادامه)
شجاعی که سابقه 15 سال نمایندگی مردم شهرستان ساری را در کارنامه خود دارد ، بعد از 4 دوره حضور درمجلس دی ماه سال گذشته با نام نويسي در حوزه انتخابیه تهران ، ری وشمرانات بخت خود را از پایتخت آزمود... رتبه 155 براي سید حسن شجاعی
شجاعی که سابقه 15 سال نمایندگی مردم شهرستان ساری را در کارنامه خود دارد ، بعد از 4 دوره حضور درمجلس دی ماه سال گذشته با نام نويسي در حوزه انتخابیه تهران ، ری وشمرانات بخت خود را از پایتخت آزمود...(ادامه)
علی شمیرانی گزارشی از عملکرد رسانه ها در سال 86
علی شمیرانی(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
این دیوار از دیواری که توسط امپراتور آدریان در مرز انگلستان و اسکاتلند احداث شد طولانی تر و از بسیاری از بخش های دیوار بزرگ چین، بیش از هزار سال کهن تر است. حتی می توان آنرا طولانی ترین دیوار آجری جهان کهن تلقی کرد. اما علی رغم تمام این ویژگی ها، کمتر کسی حتی اسم دیوار بزرگ گرگان را شنیده است کشفیات تازه درباره دیوار بزرگ گرگان
این دیوار از دیواری که توسط امپراتور آدریان در مرز انگلستان و اسکاتلند احداث شد طولانی تر و از بسیاری از بخش های دیوار بزرگ چین، بیش از هزار سال کهن تر است. حتی می توان آنرا طولانی ترین دیوار آجری جهان کهن تلقی کرد. اما علی رغم تمام این ویژگی ها، کمتر کسی حتی اسم دیوار بزرگ گرگان را شنیده است(ادامه)
متن كامل گزارش البرادعي درباره ايران
(ادامه)
حسن کربلائی پاسخی کوتاه به دغدغه هائی بلند (ديدگاه)
حسن کربلائی(ادامه)
کاهش بسیار بالای حجم گاز ورودی به استان ،از غروب دوشنبه با قطعی گاز در سطح وسیعی از مشترکین مصارف خانگی در پنج شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری و قائمشهر، شرایط ... قطع مجدد گاز در مازندران در آستانه بحران قرار گرفت
کاهش بسیار بالای حجم گاز ورودی به استان ،از غروب دوشنبه با قطعی گاز در سطح وسیعی از مشترکین مصارف خانگی در پنج شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری و قائمشهر، شرایط ...(ادامه)
کارشناس مسائل روسیه :درباره خزر جدی نبوده ایم
(ادامه)
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...(ادامه)
مازندران در حالت فوق العاده، نان گران شد
(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
آخرین‌توصیه مقام‌معظم‌رهبری به بوتو
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.