.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متن گزارش كميسيون اصل 90 از پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي
(ادامه)
آشنایی با یک مدیر کل باسابقه سابقه دار !
ماندگاری یکی از مدیران باسابقه سازمان حفاظت از محیط زیست در شغل خود قابل تامل می نماید.مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست یکی از استانها که در 35 سال گذشته پست خود را تغییر نداده است از موارد نادر تثبیت مدیران است. (ادامه)
رویانیان: 74 ضربه شلاق جريمه رانندگي خطرناک
(ادامه)
جزییات رسيدگی به 50 پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی
(ادامه)
شاکيان اين پرونده ، هواپيمايي آسمان و يک جانباز که در هواپيما دچار عارضه و به بيمارستان منتقل شده بود، هستند... تاریخ دادگاه فوتباليست جنجالي ساروي مشخص شد
شاکيان اين پرونده ، هواپيمايي آسمان و يک جانباز که در هواپيما دچار عارضه و به بيمارستان منتقل شده بود، هستند...(ادامه)
متهمان اين پرونده به نام هاي «ح-ه» و« ر- ش» پس از طي مراحل قانوني رسيدگي و به موجب راي صادر از شعبه دو دادگاه انقلاب ساري و تائيد و ابرام در ديوان عالي كشور به اتهام مشاركت در محاربه و فساد في الارض به اعدام محكوم شدند. اين حكم در سحرگاه ..... اعدام دو شرور آدم ربا در شهرستان ساري
متهمان اين پرونده به نام هاي «ح-ه» و« ر- ش» پس از طي مراحل قانوني رسيدگي و به موجب راي صادر از شعبه دو دادگاه انقلاب ساري و تائيد و ابرام در ديوان عالي كشور به اتهام مشاركت در محاربه و فساد في الارض به اعدام محكوم شدند. اين حكم در سحرگاه .....(ادامه)
هادي قابل به زندان لنگرود منتقل شد
(ادامه)
بازداشت دو فوتبالیست اصفهانی در رشت
(ادامه)
تعطيلي‪ ۱۱۱‬واحد غير بهداشتي در مازندران
(ادامه)
همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت قدرشناسي حسين زادگان از مردم ساري
همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت (ادامه)
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ... کلید پالایشگاه مازندران در دست كارشناسان محیط زیست
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ...(ادامه)
متن قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي (بخوانيد)
(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
آدمکش در علي آباد كتول اعدام شد
(ادامه)
دستگيري سارق7ميلياردي ويژه تاجران در كلاردشت
(ادامه)
فعاليت پليس بانوان در استان گلستان
(ادامه)
تذكر فرماندار تنكابن به اظهارات افراد غير مسئول
(ادامه)
مدير سايت گرگان نيوز به دادگاه مي‌رود
(ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)
این فرد در سال 77 به جرم حمل 50 کیلو مورفین و 18 کیلو تریاک در گناباد دستگیر و با تخفیف در مجازات به حبس ابد محکوم شد که از زندان به مرخصی رفته و سپس ... اعدام قاچاقچی حرفه ای در ساري
این فرد در سال 77 به جرم حمل 50 کیلو مورفین و 18 کیلو تریاک در گناباد دستگیر و با تخفیف در مجازات به حبس ابد محکوم شد که از زندان به مرخصی رفته و سپس ...(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
افزايش آمار طلاق در مازندران
(ادامه)
راه اندازی کانون اصلاح و تربيت دختران در گیلان
هم اکنون دختران در بند نسوان در قسمتي جداگانه نگهداري مي‌شوند که در صورت فعاليت اين مرکز گامي مثبت در راستاي تربيت و آموزش اين قشر برداشته خواهد شد...(ادامه)
استاندار مازندران طي بخشنامه اي ارائه كارت ملي براي انجام خدمات را از 15 مهرماه 86 در استان الزامي اعلام كرد.كليه دستگاه هاي اجرايي استان براي ارائه خدمات دولتي كارت شناسايي ملي عكسدار يا رسيد درخواست كارت ملي كه به مهر ثبت احوال ... استفاده از كارت ملي در مازندران الزامي شد
استاندار مازندران طي بخشنامه اي ارائه كارت ملي براي انجام خدمات را از 15 مهرماه 86 در استان الزامي اعلام كرد.كليه دستگاه هاي اجرايي استان براي ارائه خدمات دولتي كارت شناسايي ملي عكسدار يا رسيد درخواست كارت ملي كه به مهر ثبت احوال ...(ادامه)
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده  ... اعدام 3 نفر از متجاوزين به عنف در بابل
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده ...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 25شهریور
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های18شهریور
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
اخیرا قوطی‌های وارد شده از یكی از كشور‌های همسایه كشف شد كه قاچاقچیان با استفاده از آنها می‌توانند 400 كیلوگرم خاویار را به صورت غیرمجاز صادر كنند.عوامل داخلی در كشور با باند قاچاق خاویار در تركیه ... مجازات 10كیلوخاویار قاچاق فقط 100هزار تومان!
اخیرا قوطی‌های وارد شده از یكی از كشور‌های همسایه كشف شد كه قاچاقچیان با استفاده از آنها می‌توانند 400 كیلوگرم خاویار را به صورت غیرمجاز صادر كنند.عوامل داخلی در كشور با باند قاچاق خاویار در تركیه ...(ادامه)
نامه فرزند شهيد سبطي به آيت الله نورمفيدي
پدرم ،همان کسی که در زمان تبعید شما در مریوان در سال های سیاه استبداد و غربت و تنهایی شما به اتفاق پدربزرگم به دیدارتان آمدند دیداری که به قول شما در آن شرایط سیاسی و اجتماعی برایتان مغتنم بود( کتاب خاطرات شما ص 249) "...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.