.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متن كامل گزارش البرادعي درباره ايران
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
محور هراز مسدود شد
(ادامه)
رابطه قطعی گاز با قطعی برق و تلفن !!!
(ادامه)
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود. مرکز پژوهش‌های مجلس: نام دریای خزر تغيير كند
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود.(ادامه)
در صورت قطع گاز، نفت توزیع می شود
(ادامه)
اطلاعیه اداره کل بازرسی استان گیلان در آستانه انتخابات
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)
زيستگاه های خاويار ايران؛ بحرانی و در حال نابودی
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
رشد صنعت در مازندران چشمگیر بوده است
(ادامه)
معدوم سازی بیش از چهار هزار قطعه طیور در آمل
(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
آمار غرق شدگان دریای مازندران
(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
کارگاه تخصصی بحران مدیریت حوادث دربابلسر
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
محمود زارع ورزش ، سیاست و بازی(يادداشت)
محمود زارع(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود.  اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون... اخبار کاندیداها از اردوگاه اصلاح طلبان گیلان
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود. اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون...(ادامه)
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد.
در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ... آموزش و پرورش و تهدید معلمان به انفصال و اخراج
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد. در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ...(ادامه)
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ... آغاز جلسات انتخاباتی مجلس هشتم در گیلان
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ...(ادامه)
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان  مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ... آنفولانزای بی مهر !!
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ...(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ...
درگیری فیزیکی در هیات کشتی مازندران
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ... (ادامه)
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ... حربه های جدید برای راهیابی به شورا با تبریک روز کودک وخوش آمدگویی به قهرمانان!
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.