.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فردی که به هر قیمت از هم اکنون به دنبال کسب پیروزی در انتخابات بوده و فاقد مبانی واستقلال فکری باشد نخواهد توانست در مجلس شورای اسلامی اهداف و ارزش های نظام وانقلاب اسلامی را نمایندگی کند.

نماینده مجلس وامدار کانون های قدرت و ثروت نباشد
فردی که به هر قیمت از هم اکنون به دنبال کسب پیروزی در انتخابات بوده و فاقد مبانی واستقلال فکری باشد نخواهد توانست در مجلس شورای اسلامی اهداف و ارزش های نظام وانقلاب اسلامی را نمایندگی کند. (ادامه)
پاسخ سردار حاجی زاده به تهدید آمریکا
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
باهنر، :بزرگان مصلحت ندانستند که طرح سئوال از احمدی‌نژاد را کش بدهیم
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
صادقعلی رنجبر ویروس خطرناک دروغ سالاری!
صادقعلی رنجبر(ادامه)
احمدی نژاد با تاكيد بر اينكه دولت خودش مدعي برخورد با اختلاس اخير است، افزود: يكي گفته است ما فاسد ترين دولت هستيم! ما فاسديم؟ والله پدر ما نان حلال داده خورده‌ايم! اين چه حرف‌هايي است؟ چرابرخي مي‌خواهند از ملت به خاطر رايي كه داده‌اند انتقام بگيرند؟ به خاطر اينكه هدفمندي خوب اجرا شده هم مي‌خواهند از ... والله پدرم به من نان حلال داده، چگونه برخی می گویند ما دولت فاسدیم؟
احمدی نژاد با تاكيد بر اينكه دولت خودش مدعي برخورد با اختلاس اخير است، افزود: يكي گفته است ما فاسد ترين دولت هستيم! ما فاسديم؟ والله پدر ما نان حلال داده خورده‌ايم! اين چه حرف‌هايي است؟ چرابرخي مي‌خواهند از ملت به خاطر رايي كه داده‌اند انتقام بگيرند؟ به خاطر اينكه هدفمندي خوب اجرا شده هم مي‌خواهند از ...(ادامه)
صادقعلی رنجبر جنگ نرم و تهدید خانواده ها(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
مسجدی به نام «خامنه ای» در روسیه +عكس
(ادامه)
پشت پرده فساد اقتصادی به روایت رئیس دیوان محاسبات
(ادامه)
زندگینامه قذافی دیکتاتور لیبی+ تصاویر
(ادامه)
قضات گلستانی برای صدور طلاق عجله نکند
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز
(ادامه)
10 نکته درباره انتشار ویژه نامه موهن "خاتون"
(ادامه)
آمادگی گردانهای عاشورا برای اعزام به لندن
(ادامه)
مهمترین عناوین مقالات و روزنامه های امروز
(ادامه)
اشتباهاتی که از دولت آقای خاتمی شروع شد
(ادامه)
فرح آباد ،نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور
(ادامه)
هشدار وزیر اطلاعات به مسئولان
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
"رزمندگان شمال"، طلایه دار جبهه فرهنگی انقلاب
(ادامه)
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه براندازی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس عزیز آرزوی همه مسلمانان آزاده جهان است، گفت: براندازی نرم صهیونیزم بین الملل در همایش جهان بدون سلطه صهیونیزم کلید می خورد! براندازی نرم صهیونیزم بین الملل در همایش جهان بدون سلطه صهیونیزم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه براندازی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس عزیز آرزوی همه مسلمانان آزاده جهان است، گفت: براندازی نرم صهیونیزم بین الملل در همایش جهان بدون سلطه صهیونیزم کلید می خورد!(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر بنیان های تئوریک در رفتار رهبری نظام
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
گاهی یک عزل و نصب مبهم و غیر شفاف، همه موفقیتهای دولت خدوم را زیر سئوال برده و فضا را برای مانور تخریبی بدخواهان فراهم کرده و جامعه و افکار عمومی را در هاله ای از شبهه و ابهام فرو می برد و ناباوری را جایگزین باورهای قشنگ گذشته می کند و به همین خاطر است که ... ابهام زدائی از معیارهای عزل و نصب استانی!
گاهی یک عزل و نصب مبهم و غیر شفاف، همه موفقیتهای دولت خدوم را زیر سئوال برده و فضا را برای مانور تخریبی بدخواهان فراهم کرده و جامعه و افکار عمومی را در هاله ای از شبهه و ابهام فرو می برد و ناباوری را جایگزین باورهای قشنگ گذشته می کند و به همین خاطر است که ...(ادامه)
طی ۴ سال اخیر ۷۹ درصد منابع درآمدی شرکت‌های هرمی دنیا با پول ایرانی‌ها بوده که از طریق صرافی‌های غیرمجاز و رابطان ایرانی از کشور خارج شده است.
این ۲۶نفر ۴هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند
طی ۴ سال اخیر ۷۹ درصد منابع درآمدی شرکت‌های هرمی دنیا با پول ایرانی‌ها بوده که از طریق صرافی‌های غیرمجاز و رابطان ایرانی از کشور خارج شده است. (ادامه)
مصاحبه جالب ایرنا با ابراهیم یزدی
(ادامه)
12 فروردین نیز مظهر تثبیت اراده ملی و اظهار خواست مردم در قالب قانون و تعیین نوع نظام و تاکید بر اسلامی بودن آن بوده است. در واقع 22 بهمین بدون 12 فروردین امکان ادامه را نمی توانست داشته باشد و به سمت نامعلومی حرکت می کرد... بيانيه حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي شاخه مازندران
12 فروردین نیز مظهر تثبیت اراده ملی و اظهار خواست مردم در قالب قانون و تعیین نوع نظام و تاکید بر اسلامی بودن آن بوده است. در واقع 22 بهمین بدون 12 فروردین امکان ادامه را نمی توانست داشته باشد و به سمت نامعلومی حرکت می کرد...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.