.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نریمان: وعده فراکسیون اکثریت، تضمینی برای دولت نیست
(ادامه)
در اين جلسه كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد و با حضور اعضاي هيئت وزيران در محل استانداري مازندران در شهر ساري به مدت بيش از چهار ساعت برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان مازندران به تصويب رسيد كه اهم اين مصوبه‌ها ... ‏200 ‏مصوبه براي توسعه و آباداني استان مازندران
در اين جلسه كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد و با حضور اعضاي هيئت وزيران در محل استانداري مازندران در شهر ساري به مدت بيش از چهار ساعت برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان مازندران به تصويب رسيد كه اهم اين مصوبه‌ها ...(ادامه)
طرح استيضاح وزير ارتباطات با 40 امضاء
(ادامه)
دلائل 14 گانه براي استانی شدن غرب مازندران ؟
(ادامه)
یک نامه منتشر نشده دیگر از مظاهری
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه
(ادامه)
74 امضاء برای احضار رئیس‌جمهور
(ادامه)
علی اصغر یوسف نژاد عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو ی اختصاصی با شمال نیوز گفت: استیضاح وزیر اموزش و پرورش منتفی نشده است و تا کنون بیش از 20 نفر از نمایندگان از جمله خودم امضاء را پس نگرفته ایم ... استیضاح وزیر آموزش و پرورش منتفی نشده است
علی اصغر یوسف نژاد عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو ی اختصاصی با شمال نیوز گفت: استیضاح وزیر اموزش و پرورش منتفی نشده است و تا کنون بیش از 20 نفر از نمایندگان از جمله خودم امضاء را پس نگرفته ایم ...(ادامه)
استیضاح علی‏احمدی، منتفی شد
(ادامه)
نشست مشترک فراکسيون اصولگرايان با3 وزير پيشنهادي
(ادامه)
نمایندگان بابل و بهشهر2 نماينده غايب امروز مجلس
(ادامه)
تدارك بيش از800 شعبه اخذ راي در گلستان
(ادامه)
4 نماينده مردم گلستان براي دور دوم انتخابات
(ادامه)
شوراي نگهبان قانون اساسي در جلسه اخير خود با بررسي انتخابات مجلس هشتم در تعدادي از حوزه‌هاي انتخابيه صحت انتخابات در 40 حوزه ديگر را تائيد كرد.كه در اين .... تائید صحت انتخابات 3 حوزه انتخابيه در مازندران
شوراي نگهبان قانون اساسي در جلسه اخير خود با بررسي انتخابات مجلس هشتم در تعدادي از حوزه‌هاي انتخابيه صحت انتخابات در 40 حوزه ديگر را تائيد كرد.كه در اين ....(ادامه)
در حوزه انتخابيه گرگان، آق‌قلا و بهاران از مجموع ‪۲۱۴‬ هزار و ‪ ۳۴۶‬راي مواخذه، حجت‌الاسلام "سيدعلي طاهري‌گرگاني" با كسب ‪ ۷۹‬هزار و ‪ ۶۶‬راي و كسب حد نصاب لازم به مجلس شوراي اسلامي راه يافت.همچنين  "عبدالحسين ناصري" و "عبدالناصر ايزدي"..... نتايج آرا در حوزه‌هاي انتخابيه استان گلستان
در حوزه انتخابيه گرگان، آق‌قلا و بهاران از مجموع ‪۲۱۴‬ هزار و ‪ ۳۴۶‬راي مواخذه، حجت‌الاسلام "سيدعلي طاهري‌گرگاني" با كسب ‪ ۷۹‬هزار و ‪ ۶۶‬راي و كسب حد نصاب لازم به مجلس شوراي اسلامي راه يافت.همچنين "عبدالحسين ناصري" و "عبدالناصر ايزدي".....(ادامه)
نتيجه انتخابات مياندوره‌اي شوراها در كجور
(ادامه)
انتخابات آستانه اشرفيه به دور دوم كشيده شد
(ادامه)
هدف نمایندگان از ارائه ایده های جدید بنزینی چیست؟
(ادامه)
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان  سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ... 20 میلیارد تومان اعتبار براي انتخابات مجلس هشتم
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ...(ادامه)
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ... بی نظمی برخي نمایندگان شمالي در مجلس
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ...(ادامه)
مدارس بدون معلم و تجمع والدین
(ادامه)
قناعت:مازندران امن ترين استان كشور است
(ادامه)
انتخاب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
اعضاي هيات رييسه شوراي اسلامي شهرگرگان انتخاب شدند. برابر دعوت فرمانداري گرگان اعضاي شوراي اسلامي دوره سوم شهرگرگان در محل سالن اجتماعات فرمانداري با حضور هيات اجرايي انتخابات، اولين جلسه رسمي خود را يك شنبه شب 9/2/86 برگزار و طي آن 5 عضو هيات رييسه اين شورا به شرح ذيل انتخاب شدند.(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.(ادامه)
حل مشكل كمربندي تنكابن با اقدامي انقلابي
رئيس‌جمهور در جمع مردم تنكابن وعده داد با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم. فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم تنكابن حاضر شد و سال پيامبر را به معناي سال سازندگي، پيشرفت، مهرورزي و عزت دانست و با بيان اين كه در عالم قدرتي جز خدا نيست گفت:ملت ايران پرچمدار عبوديت خدا،صبر و عدالت است. (ادامه)
اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند ... یک گلستان و دو نفر !!!
اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند ...(ادامه)
در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد... بازدیداستاندارازستادانتخابات شهرستان ساري
در هفتمين و آخرين روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، استاندار مازندران از ستاد انتخابات شهرستان ساري مستقر در فرمانداري اين شهر بازديد به عمل آورد...(ادامه)
در مازندران با 10 حزب امکان تشکیل خانه احزاب وجود ندارد
یکی از وظایف مدیران دولت نهم پاسخگوئی است که در این خصوص باید مدیران ما نسبت به مطبوعات و رسانه ها ارتباط نزدیکی داشته باشند و پاسخگوی عملکرد دستگاهها باشند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.