.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ... شهید هاشمی‌نژاد دانشمند پرشور
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ...(ادامه)
مهدی علیپور رضاخان باني جوك‌سازي عليه شماليها (گزارش)
مهدی علیپور(ادامه)
غرق شدن۳۰‬ نفر در سواحل خزر در گيلان
(ادامه)
در نشست انتخاب هيأت رئيسه خبرگان چه گذشت؟
(ادامه)
پريسا خلف‌بيگي فك خزر در تنگناي بيم و اميد (بخوانيد)
پريسا خلف‌بيگي(ادامه)
اتصال تمامي مساجد گلستان به شبكه اينترنت
(ادامه)
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ... خبرنگار، قطعه اي گمشده از پازل جامعه
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ...(ادامه)
متن كامل اعترافات پخش شده 3 جاسوس
(ادامه)
بیش از ‪ ۱۰۰‬نفر از سفيران و نمايندگان كشورهاي مختلف اسلامي، اروپايي، آسيايي و آفريقايي كه از شامگاه روز پنجشنبه به گيلان سفر كرده‌اند طي سه روز اقامت در اين استان از مراكز اقتصادي، تفريحي و گردشگري شهرهاي ... ديدار استاندار گيلان با سفرا و نمايندگان ‪ ۳۳‬كشور
بیش از ‪ ۱۰۰‬نفر از سفيران و نمايندگان كشورهاي مختلف اسلامي، اروپايي، آسيايي و آفريقايي كه از شامگاه روز پنجشنبه به گيلان سفر كرده‌اند طي سه روز اقامت در اين استان از مراكز اقتصادي، تفريحي و گردشگري شهرهاي ...(ادامه)
جابر معافی
دريا با چشمان گريان زيبا نيست(ديدگاه)
جابر معافی (ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ... گيلاني ها به جهان عمودي نگاه مي کنند
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ...(ادامه)
افزايش مصرف كراك در بين جوانان غرب مازندران
(ادامه)
ورود اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس به گرگان
معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان گفت: اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي وارد گرگان شدند. (ادامه)
بها دادن به معلمان و فرهنگيان الزامي است
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران گفت : از آنجا كه فرهنگ‌سازي در جامعه توسط معلمان انجام مي‌شود، بهادادن به معلمان و فرهنگيان الزامي است.(ادامه)
نمايشگاه تكدي گري از نگاه كاريكاتور در رشت!
نمايشگاه تكدي گري از نگاه كاريكاتور روز يكشنبه در سالن مارليك مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبياي رشت گشايش يافت. (ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
جشنواره طبخ آبزيان در گرگان برگزار مي‌شود
اولين جشنواره طبخ آبزيان و ششمين نمايشگاه عرضه محصولات آبزي از سوي اداره‌كل شيلات گلستان در گرگان برگزار مي‌شود. به گزارش شمال نیوز ، دبير اين جشنواره روز سه‌شنبه، هدف از برگزاري جشنواره و نمايشگاه را ترويج افزايش سرانه مصرف آبزيان و آشنايي مردم با فعاليتهاي شيلات عنوان كرد.(ادامه)
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران (يادداشت)
فرشاد اكبري(ادامه)
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ... درخشش معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ...(ادامه)
ايجاد شهرك الكترونيكي در گيلان
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از ايجاد شهرك الكترونيك نرم‌افزاري در گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، بهزادا ظهيري امروز در همايش آشنايي با روند برخورداري از تسهيلات صندوق حمايت از تحقيقات و توسعه صنايع الكترونيك در (ادامه)
دکتر علی اکبر جلالی تجارت الكترونيك هنوز به صورت قانون لازم الاجرا نشده است(بخوانيد)
دکتر علی اکبر جلالی(ادامه)
دریای خزر امسال 154 قرباني گرفت
درياي مازندران طي شهريور سال جاري 48 قرباني گرفت. به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان،محمد بهزادپور رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران با اعلام اين خبر افزود: با غرق شدن اين افراد آمار قربانيان شناي تابستان در مازندران به 154 نفر رسيد.(ادامه)
معرفي جاذبه‌هاي مازندران در برنامه تلويزيوني روي ماسه‌هاي گرم
سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران، اعلام كرد: جاذبه‌هاي گردشگري مازندران در برنامه تلويزوني روي ماسه‌هاي گرم معرفي مي شود. (ادامه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر سرسبزي, بلاي جان مازندران (ديدگاه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر (ادامه)
معارفه مديركل جديد تربيت بدني گلستان
(ادامه)
گردهمايي طلاب فارغ التحصيل مازندران
(ادامه)
آغازدومين جشنواره مجسمه‌هاي شني دربابلسر
(ادامه)
بازديد نمايندگان ويژه سازمان ملل متحد از زندان گرگان
خانم "جكي ساتن" متخصص امور ارتباطات و اطلاعات دفتر منطقه‌اي يونسكو در تهران روز جمعه از زندان گرگان ديدن كرد. در اين بازديد دكتر " گلاره مستشاري " كارشناس ارشد كاهش تقاضاي دفتر مقابله با موادمخدر سازمان ملل، دكتر "حميدرضا ستايش" مدير برنامه مشترك سازمان ملل در زمينه ايدز در ايران و چند تن از مسوولان خانم "ساتن" را ....(ادامه)
آزادراه تهران-شمال:غرب مازندران فرصت‌ها وچالش ها (بخوانيد)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.