.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احمد ابراهیمی آسیب شناسی موسسات و شرکتهای مستقر در پارکها علم و فناوری ایران(يادداشت)
احمد ابراهیمی(ادامه)
رييس دانشگاه آستاراخان:آلودگي خزر از رودخانه ولگا شديدتراست
(ادامه)
در حالیکه مهندس کریمی استاندار جدید مازندران روز پنجشبه در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه ها صراحتا اعلام کرد که تغییراتی در سطح استانداری و استان صورت نمی گیرد، شنيده ها حکایت از تغييرات نسبتاً گسترده اي در ميان مديران استانداری خبر مي دهند. که در اولین مرحله معاون عمرانی و ... بادها خبر از تغيير فصل مي دهند !!
در حالیکه مهندس کریمی استاندار جدید مازندران روز پنجشبه در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه ها صراحتا اعلام کرد که تغییراتی در سطح استانداری و استان صورت نمی گیرد، شنيده ها حکایت از تغييرات نسبتاً گسترده اي در ميان مديران استانداری خبر مي دهند. که در اولین مرحله معاون عمرانی و ...(ادامه)
با عشق و علاقه به مازندران آمده ام و با تمام توان قصد خدمت به این استان را دارم و دوست دارم به تغییرات مدیریتی ... استاندار مازندران و تغيير مديران
با عشق و علاقه به مازندران آمده ام و با تمام توان قصد خدمت به این استان را دارم و دوست دارم به تغییرات مدیریتی ...(ادامه)
احتمال برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی به دلیل ناکامی‌های اخیر
(ادامه)
دلایل اصلی افزایش قیمت دلار در بازار
(ادامه)
رسانه های مازندران خوش آمدگوی خوب براي استاندار نبودند
هفته آینده در آیین ویژه روز خبرنگار، قصد دارم در جمع صمیمی اهالی رسانه و خبرنگاران استان نخستین دیدار خود را با رسانه ها در استان داشته باشم. (ادامه)
مسافر مقتدر مازندراني ساختمان خیابان فاطمی
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد...(ادامه)
شرط کردان برای تغییر ندادن استانداران
(ادامه)
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد... رای بالا و چشمگیر نمایندگان مجلس به کردان
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد...(ادامه)
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد... خبر شمال نيوز محقق شد/اولين وزير مازني در كابينه
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد...(ادامه)
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟ وداع احمدتوکلی با مرکز پژوهش‌ها
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟(ادامه)
شرط های موتلفه برای احمدی نژاد
(ادامه)
استاندار مازندران : تغییرات در استانداری تا حدودی منطقی بوده است
(ادامه)
با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ... استاندار جدید مازندران معرفی شد
با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ...(ادامه)
سعیدلو: تغییر 5 یا 10 استاندار مهم نیست
(ادامه)
بازرس ویژه رئیس جمهور با اشاره به اینکه در دولت نهم بیشترین تغییرات را در سطح مدیران و این اقدامات در راستای تحقق عدالت محوری و مهرورزی دولت مردمی دکتر احمدی نژاد بوده است... شتاب دولت و عقب ماندگي برخي مسئولين !
بازرس ویژه رئیس جمهور با اشاره به اینکه در دولت نهم بیشترین تغییرات را در سطح مدیران و این اقدامات در راستای تحقق عدالت محوری و مهرورزی دولت مردمی دکتر احمدی نژاد بوده است...(ادامه)
شورای شهر بابل از هر شهروند دلسوز بابلی که راهکاری را برای توسعه شهر داشته باشد استقبال می کند و ما به بهترین انتقاد کنندگان جایزه خواهیم داد. شوراي شهر بابل در صميميت بي نظير است
شورای شهر بابل از هر شهروند دلسوز بابلی که راهکاری را برای توسعه شهر داشته باشد استقبال می کند و ما به بهترین انتقاد کنندگان جایزه خواهیم داد.(ادامه)
برکناری قریب الوقوع 10 استاندار
عدم اجرای مطابق با برنامه مصوبات استانی و برخی ضعف های اجرایی، دلیل این تغییرات عنوان شده است ...(ادامه)
تغییرات مدیریتی در مجلس هشتم
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران در 48 ساعت آينده
(ادامه)
در حال حاضر در مورد ریاست مجلس هشتم دو نگاه وجود دارد اما من فکر می کنم نباید تعجیل کرد بلکه باید صبر کنیم تا مجلس شکل بگیرد و بعد دیدگاه ها مطرح شود.الان هم آقای حداد و هم آقای لاریجانی در حال رایزنی می باشند حضرت آقا هم به منتخبین ... مقيمي: در خانه سبز روی خاکستر نشسته ایم
در حال حاضر در مورد ریاست مجلس هشتم دو نگاه وجود دارد اما من فکر می کنم نباید تعجیل کرد بلکه باید صبر کنیم تا مجلس شکل بگیرد و بعد دیدگاه ها مطرح شود.الان هم آقای حداد و هم آقای لاریجانی در حال رایزنی می باشند حضرت آقا هم به منتخبین ...(ادامه)
از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است... اکثر تغییرات استانی ، به نیمه ... موج تغییرات جديد دامنگير استانداران و فرمانداران
از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است... اکثر تغییرات استانی ، به نیمه ...(ادامه)
رشد بی رویه نقدینگی ،عدم هماهنگی سیستم بانکی در تامین به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز تعاونی ها در تهیه کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین عدم وحدت مدیریت در ستاد تنظیم بازار را عاملی در افزایش قیمت کالاها دانست. عامل اصلی گرانی مشخص شد
رشد بی رویه نقدینگی ،عدم هماهنگی سیستم بانکی در تامین به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز تعاونی ها در تهیه کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین عدم وحدت مدیریت در ستاد تنظیم بازار را عاملی در افزایش قیمت کالاها دانست.(ادامه)
به کجا چنین شتابان؟!
(ادامه)
کردان در نامه خود به معاون سرمایه انسانی رییس جمهور، با استناد به دستور دکتر احمدی نژاد خواسته است حقوق کارکنان صنعت نفت در سال جاری 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. وي ماه گذشته نیز با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار ...
كردان و خود مختاري در صنعت نفت
کردان در نامه خود به معاون سرمایه انسانی رییس جمهور، با استناد به دستور دکتر احمدی نژاد خواسته است حقوق کارکنان صنعت نفت در سال جاری 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. وي ماه گذشته نیز با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار ... (ادامه)
کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر
(ادامه)
انفجار شیراز حامل چه پیامی بود؟
احمد رزینی(ادامه)
قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد شد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود. سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل ... قبوض گاز مشترکان 3 استان کشور تعدیل می شود
قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد شد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود. سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل ...(ادامه)
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود. خداحافظی احمدی نژاد با چهار وزیر دیگر
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.326 seconds.