.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جاعلان اسناد دولتی در دام پلیس اطلاعات و امنیت مازندران
پلیس اطلاعات و امنیت مازندران باند جاعلان اسناد دولتی در آمل را شناسایی و دستگیر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عصر چهارشنبه 10 مرداد یکی از ساکنان روستای «آجی‌قوشان» در حال عبور از اطراف روستا با صحنه عجیبی روبه‌رو شد..... کشف اجساد دو پسر ۱۶ ساله گمشده در یک گودال
شمال نیوز : عصر چهارشنبه 10 مرداد یکی از ساکنان روستای «آجی‌قوشان» در حال عبور از اطراف روستا با صحنه عجیبی روبه‌رو شد.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس فتای مازندران، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی این افراد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آنان، 24 عدد کارت عابر بانک به همراه تعدادی سیم کارت و کپی شناسنامه کشف کردند..... دستگیری اعضای باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در مازندران
شمال نیوز : رئیس پلیس فتای مازندران، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی این افراد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آنان، 24 عدد کارت عابر بانک به همراه تعدادی سیم کارت و کپی شناسنامه کشف کردند.....(ادامه)
شمال نیوز: قاتل دو نوجوان ۱۶ ساله گنبدی که جمعه دو هفته پیش در جنگل های مینودشت مفقود شده بودند و اجساد آن ها پس از یک هفته در روستای حاجی قوشان گنبدکاووس کشف شده بود، دستگیر شد. دستگیری قاتلان دو نوجوان گنبدی/ ادامه تلاش برای دستگیری همدستان قاتل
شمال نیوز: قاتل دو نوجوان ۱۶ ساله گنبدی که جمعه دو هفته پیش در جنگل های مینودشت مفقود شده بودند و اجساد آن ها پس از یک هفته در روستای حاجی قوشان گنبدکاووس کشف شده بود، دستگیر شد.(ادامه)
چالوس و هراز امروز (شنبه ۱۴ مردادماه) یک طرفه می شود
محور‌های چالوس و هراز امروز(شنبه ۱۴ مرداد ماه) یک طرفه می‌شود.(ادامه)
اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز تحلیف
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزییات محدودیت های ترافیکی شنبه به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف را اعلام کرد.(ادامه)
آغاز محدودیت ترافیکی در جاده‌های هراز و سوادکوه در روز شنبه ۱۴ مردادماه
محدودیت ترافیکی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه امروز شنبه ۱۴ مردادماه در جاده‌های هراز و سوادکوه اعمال خواهد شد.(ادامه)
یکطرفه شدن جاده چالوس روز جمعه ۱۳ مردادماه
جاده چالوس به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه روز جمعه ۱۳ مردادماه یکطرفه شد.(ادامه)
آئین تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مرداد ماه با حضور دستکم ۱۰ رئیس جمهوری و ۲۰ رئیس مجلس جهان و نمایندگان سیاسی ۱۵۰ کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
جزئیات مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز شنبه/ چه شخصیت‌های مهمی در مراسم شرکت می‌کنند؟
آئین تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مرداد ماه با حضور دستکم ۱۰ رئیس جمهوری و ۲۰ رئیس مجلس جهان و نمایندگان سیاسی ۱۵۰ کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. (ادامه)
جزئیات قتل رئیس اتحادیه صنف نانوایان
رئیس اتاق اصناف مرکز استان می گوید: رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان دشتستان در اثر یک اختلاف صنفی جزئی به قتل رسید. (ادامه)
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت که کشف کالاهای قاچاق در این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد بیشتر شده است .
رشد 30 درصدی کشف کالای قاچاق در مازندران/ موبایل صدرنشین
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت که کشف کالاهای قاچاق در این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد بیشتر شده است . (ادامه)
انهدام باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در مازندران
رئیس پلیس فتای مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در استان خبر داد.(ادامه)
کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر در جویبار
فرمانده انتظامی جویبار از کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو در این بخش خبر داد. (ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۵ مرداد در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی استان تا روز یک شنبه (۱۵ مرداد ماه) خبر داد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی ۱۱ مرداد ماه در جاده‌های مازندران
محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۱۱ مرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
صدور کیفرخواست برای بقایی با پنج عنوان اتهامی/ پرونده در شرف ارسال به دادگاه است
دادستان تهران از صدور کیفرخواست 30 صفحه‌ای با پنج عنوان اتهامی در مورد حمید بقایی خبر داد و گفت که این پرونده در شرف ارسال به دادگاه است.(ادامه)
سرنوشت پسر هشت ساله که یک ماه پیش در حوالی امام‌زاده هاشم آمل مفقوده شده است، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هیچ خبری از او در دست نیست.
سریال گم‌شدن کودکان ادامه دارد/ این بار پارسا در آمل
سرنوشت پسر هشت ساله که یک ماه پیش در حوالی امام‌زاده هاشم آمل مفقوده شده است، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هیچ خبری از او در دست نیست. (ادامه)
تردد روان در محورهای مازندران/ پایان انسداد روزانه محور هراز برای هفته جاری
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز تا ساعت 18 امروز مسدود است.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده ادامه داد: من بلافاصله خود را به خودرو حامل همسرم رساندم و مشاهده کردم که مامور راهنمایی و رانندگی همسر مرا با دست به مقام مافوق خود نشان می‌دهد و او را تهدید می‌کند و علاوه بر تهدید فحاشی‌هایی را نیز به همسر من داشت و ..... نماینده مجلس : مامور راهور به همسرم فحاشی کرد
شمال نیوز : این نماینده ادامه داد: من بلافاصله خود را به خودرو حامل همسرم رساندم و مشاهده کردم که مامور راهنمایی و رانندگی همسر مرا با دست به مقام مافوق خود نشان می‌دهد و او را تهدید می‌کند و علاوه بر تهدید فحاشی‌هایی را نیز به همسر من داشت و .....(ادامه)
دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی که با خرید و فروش خودرو طی 23 فقره از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.(ادامه)
ضرب و شتم خونین مامور راهنمایی و رانندگی توسط یک نماینده مجلس
صبح امروز یکی از نمایندگان غرب کشور در مجلس هنگامی که با ممانعت پلیس راهور تهران برای ورود به منطقه ویژه فرودگاه مهرآباد روبرو شد، به ضرب و شتم مامور راهنمایی و رانندگی پرداخت. (ادامه)
تغییرِ مراسم دعای کمیل در حج
«امسال سعودی‌ها اعلام کردند مشکلات امنیتی دارند، به حدی که توان تامین امنیت محل برگزاری مراسم دعای کمیل را ندارند و به همین دلیل ما هم پذیرفتیم امسال دعای کمیل را در هتل ها برگزار کنیم.»(ادامه)
۲ کشته و مجروح در تصادف ساری
برخورد یک دستگاه نیسان در یکی از محور‌های روستایی شهرستان ساری منجر به کشته و مجروح شدن ۲ عابر پیاده شد.(ادامه)
۲ میلیارد ریال پودر و قرص نیروزا در قائمشهر کشف شد
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری عامل فروش انواع مکمل‌های دارویی نیروزا و کشف دو میلیارد ریال پودر و قرص نیروزا در شهرستان قائم شهر خبر داد (ادامه)
دستگیری ۲۴ دختر و پسر در پارتی شبانه
مسئول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله(ص) شهرستان شیراز گفت: در پی تبلیغات گسترده در سطح فضای مجازی و گزارشات مردمی ۲۴ دختر و پسر در مراسم مختلط پارتی شبانه در شیراز دستگیر شدند. (ادامه)
بسته شدن دو روزه جاده هراز
جاده هراز برای انجام عملیات راهداری از صبح امروز هشتم مرداد بسته شد.(ادامه)
جاده هراز از فردا مسدود است
جاده هراز از فردا یکشنبه ۸ مرداد ماه بمدت سه روز بصورت مقطعی مسدود می‌شود.(ادامه)
بازتولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیرساخت ها است
استاندار مازندران با تاکید بر همکاری تمامی نهادهای متولی امنیت گفت: تولید و باز تولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. (ادامه)
کیفرخواست قاتل آتنا اصلانی صادر شد
رئیس کل دادگستری اردبیل از صدور کیفرخواست برای قاتل آتنا اصلانی خبر داد.(ادامه)
داماد خشمگین نـوعروس تنکابنی را کشت + عکس
مرد جوان به خاطر اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رساند و فرار کرد اما پس از یک ساعت دستگیر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.357 seconds.