.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرانه مطالعه در ایران
(ادامه)
آقای دکتر ... مدیر اداره .... که در جلسات به کــرات این تعاونی ها را تهدید بــه تعطیلی می نمودی و ضمــن مصاحبه با مطبوعات ، به قوانین دولت و مصوبه های هیئت وزیران دولت عدالت محـــور خرده می گرفتی و .... هـــر چنــد به هدف و منافع خود رسیدی اما به چـــه قیمتی عیدی بانک مرکزی به شرکتهای تعاونی و مردم
آقای دکتر ... مدیر اداره .... که در جلسات به کــرات این تعاونی ها را تهدید بــه تعطیلی می نمودی و ضمــن مصاحبه با مطبوعات ، به قوانین دولت و مصوبه های هیئت وزیران دولت عدالت محـــور خرده می گرفتی و .... هـــر چنــد به هدف و منافع خود رسیدی اما به چـــه قیمتی(ادامه)
پس از اعلام رسمی اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی مراجع رسمی ، خانه صنعت و معدن مازندران اسامی نامزدهای ائتلاف خود را  با ... اسامی کاندیدای ائتلاف خانه صنعت مازندران+رزومه
پس از اعلام رسمی اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی مراجع رسمی ، خانه صنعت و معدن مازندران اسامی نامزدهای ائتلاف خود را با ...(ادامه)
1500 مدرسه مازندران نوسازی شد
(ادامه)
کمک 320 میلیاردی خیران مدرسه ساز در مازندران
(ادامه)
کمک 320 میلیاردی خیران مدرسه ساز در مازندران
(ادامه)
اولین شهر مذهبی شمال محروم از امکانات گردشگری
(ادامه)
تاسیس گنجینه موزه تاریخ آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
مشاركت خيرين مازندراني در آموزش وپرورش ۴۰ برابر شد
(ادامه)
تشکیل مجمع خیران هلال احمر در مازندران
(ادامه)
نظرسنجی سایت ماشین احمدی نژاد
(ادامه)
مسئولین شهرستان مهدیشهر و مردم آن در صدد حذف نام شهمیرزاد از صفحه جغرافیای سیاسی استان سمنان هستند، شهری که بیش از سه هزار سال قدمت داشته و در گذشته ای نه چندان دور مرکز تجارت حکومت طبرستان بوده و با نامهای شهمار فریمف شهمار طبرستان، شاهمیرزا همانند نگینی در منطقه البرز شرقی می درخشد ولی اکنون با ... شهمیرزادی ها، خواستار الحاق به مازندران شدند
مسئولین شهرستان مهدیشهر و مردم آن در صدد حذف نام شهمیرزاد از صفحه جغرافیای سیاسی استان سمنان هستند، شهری که بیش از سه هزار سال قدمت داشته و در گذشته ای نه چندان دور مرکز تجارت حکومت طبرستان بوده و با نامهای شهمار فریمف شهمار طبرستان، شاهمیرزا همانند نگینی در منطقه البرز شرقی می درخشد ولی اکنون با ...(ادامه)
نکاتی برای امیر جدید آموزش و پرورش مازندران(ديدگاه)
(ادامه)
زیر آگهی نام رییس محترم آموزش و پرورش منطقه کلاردشت آمده است که اتفاقا روی این سوال من از ایشان است، شما که زاده روستا این دیار هستید به یاد ندارید برای سنگ روی سنگ گذاشتن مساجد، مدارس، خانه های بهداشت روستاییان با چه ذوق و شوقی همت می کردند، ... فروش 17 مدرسه در کلاردشت به چه بهانه ای!
زیر آگهی نام رییس محترم آموزش و پرورش منطقه کلاردشت آمده است که اتفاقا روی این سوال من از ایشان است، شما که زاده روستا این دیار هستید به یاد ندارید برای سنگ روی سنگ گذاشتن مساجد، مدارس، خانه های بهداشت روستاییان با چه ذوق و شوقی همت می کردند، ...(ادامه)
حراج خودروي احمدي نژاد
(ادامه)
سن پیشنهادی رئیس جمهور برای ازدواج
(ادامه)
پرداخت وام 5 میلیونی ازدواج
(ادامه)
مدیرکل تربیت بدنی و معاونین وی چه خاطره تلخی از چالوس دارند که میخواهند با ادامه روند موجود انتقام جویی کنند زیرا وقتی نماینده عالی دولت در شهرستان در جلسات مختلف و تماس های تلفنی مکرر از وضعیت موجود تربیت بدنی شهرستان گله می کند آقای مدیرکل هیچ واکنشی نشان نمی دهد. آقای استاندار ، به داد ورزش چالوس برسید!
مدیرکل تربیت بدنی و معاونین وی چه خاطره تلخی از چالوس دارند که میخواهند با ادامه روند موجود انتقام جویی کنند زیرا وقتی نماینده عالی دولت در شهرستان در جلسات مختلف و تماس های تلفنی مکرر از وضعیت موجود تربیت بدنی شهرستان گله می کند آقای مدیرکل هیچ واکنشی نشان نمی دهد.(ادامه)
كمك ۳۲ ميلياردی خيرين به آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
3236 یتیم مازندران صاحب حامی شدند
(ادامه)
مازندران نیازمند مرکز درمانی تحقیقاتی سرطان
(ادامه)
همراهي مجامع امور صنفي با دانشگاه علوم پزشكي
(ادامه)
 واگذاري امر بهداشت و درمان به مردم به صورت غيرانتفاعي و عام‌المنفعه در مسير اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي و در راستاي تحقق جامعه ايراني برخوردار از سلامت، رفاه و تامين اجتماعي یکی دیگر از اهداف این مجمع است که با حمايت.... تشكيل مجمع خيرين سلامت در مازندران
واگذاري امر بهداشت و درمان به مردم به صورت غيرانتفاعي و عام‌المنفعه در مسير اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي و در راستاي تحقق جامعه ايراني برخوردار از سلامت، رفاه و تامين اجتماعي یکی دیگر از اهداف این مجمع است که با حمايت....(ادامه)
اجراي 8 میلیارد ریال فعالیت عمرانی در مصلای ساری
(ادامه)
طلاق، هر ساعت 14 زوج
(ادامه)
تب فوتبال جام جهانی و بی توجهی به وضعيت شموشك نوشهر
(ادامه)
اهدا زمين توسط خیر بابلی برای ساخت پارک شادی کودکان
(ادامه)
تاسيس ساختمان نخبگان در مازندران
(ادامه)
آزادی 365 زندانی غیرعمد در مازندران
(ادامه)
8 هزار زندانی غیر عمد در انتظار آزادی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.