.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتخاب رئیس مجلس هشتم بدون مخالف
(ادامه)
پگاه با شایستگی به نیمه نهایی رسید
(ادامه)
پیش بینی حضور 60 اصلاح طلب در مجلس
(ادامه)
300 میلیون پیامک در 24 ساعت؛ هر ایرانی 10.5 پیامک
(ادامه)
مازنی های آماده خلق حماسه ای پرشور
(ادامه)
توصیه‌های انتخاباتی وزارت کشور به مردم
(ادامه)
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ... بررسی شعارها و رفتارهای کاندیداها
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ...(ادامه)
مسعود ادهمی- کارشناس ICT انتخابات رايانه‌اي، بايدها و نبايدها
مسعود ادهمی- کارشناس ICT(ادامه)
ملوان انزلی در کرمان شکست خورد
(ادامه)
تعداد واجدان شرایط رای دادن گیلان
(ادامه)
سرشماری از اتباع افغانی در مازندران
(ادامه)
اطلاعیه دومین مجمع عمومی نظام صنفی رایانه ای مازندران
(ادامه)
دستگيري متهمان جعل کارت پايان خدمت در رشت
(ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
برد صبا باتری مقابل پگاه گیلان
(ادامه)
شکست شموشک مقابل سرخ‌پوشان دلوارافزار
(ادامه)
اولتيماتوم احمدي‌نژادبه‌دست‌اندرکاران‌سفرهای‌استانی
رییس جمهور گفت: شنیده ام بعضی مدیران که استاندار هم بین آنها بوده با مردمی که به رییس جمهور نامه نوشته اند و کارشان به آنها ارجاع شده، برخورد کرده و مردم را تهدید کرده اند، این مدیران را باید عزل کرد تا بی حرمتی به مردم پایان یابد.(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
واگذاری30 هزار سیم کارت اعتباری همراه اول
(ادامه)
92 درصد مازندرانی‌ها کارت ملی دریافت کردند
(ادامه)
حكايت همچنان باقيست ... (يادداشت)
مهرداد شهروند(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
كاهش 19درصدي مصرف بنزين در گيلان
(ادامه)
دستگيري سارق کارت سوخت در بندرگز
(ادامه)
کاهش 15 درصدی مصرف سوخت در مازندران
(ادامه)
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ... از کارت هوشمند تا ذخیره بنزین
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ...(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
727 افغاني از گیلان به كشورشان بازگشتند
مديرکل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري گيلان با اشاره به اين كه تا کنون بيش از 700 نفر افغاني از استان گيلان به کشورشان بازگشته‌اند، گفت: طبق آمار طرح شناسايي 79-80 و طرح آمايش استان، 3 هزار و 285 نفر افغاني براي خروج داوطلبانه ثبت‌نام کرده‌اند که حدود يک هزار و 200 نفر از آنان از قبل مدرک اقامتي داشتند و بيش از يك‌هزار نفر نيز اقامت غيرمجاز داشته‌اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.