.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استانداري مازندران حكم دومين شهردار پيشنهادي شوراي سوم كلاردشت را تائيد كرد.بالاخره پس از ماهها انتظار ... كلاردشت هم شهردار جديد خود را شناخت
استانداري مازندران حكم دومين شهردار پيشنهادي شوراي سوم كلاردشت را تائيد كرد.بالاخره پس از ماهها انتظار ...(ادامه)
مادر شهيد كشوري در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان از امام خميني (ره) ، انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب به عنوان هداياي خداوند به ايران اسلامي ياد كرد و ادامه داد: فرزندان ما شاگردان امام (ره) بودندو درس ايثار و شهادت را از ... ديدار مديركل صدا وسيما با خانواده شهيد كشوري
مادر شهيد كشوري در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان از امام خميني (ره) ، انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب به عنوان هداياي خداوند به ايران اسلامي ياد كرد و ادامه داد: فرزندان ما شاگردان امام (ره) بودندو درس ايثار و شهادت را از ...(ادامه)
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ... پیام مهم رای اول مظفری !!
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ...(ادامه)
نامه‌اي كه با امضاي 5 تن از اعضاي شورا مبني بر اينكه به صلاح شهر نيست نامه پراكني شود و بهتر است نامه خود را از هيئت حل اختلاف پس گرفته و گزينه ديگري را انتخاب كنيم، تقديم رئيس شورا شد كه قرار بود وي روز... ماجراي پيچيده‌ شهردار رشت !
نامه‌اي كه با امضاي 5 تن از اعضاي شورا مبني بر اينكه به صلاح شهر نيست نامه پراكني شود و بهتر است نامه خود را از هيئت حل اختلاف پس گرفته و گزينه ديگري را انتخاب كنيم، تقديم رئيس شورا شد كه قرار بود وي روز...(ادامه)
معاون سياسي، امنيتي استانداري گيلان گفت: ابلاغ حكم شهردار رشت از سوي شوراي اين شهر خلاف قانون است و از آنجا كه حكم شهردار توسط وزير كشور امضا مي‌شود، شورا حق استفاده غيرقانوني از رفتار خود .... غيرقانوني بودن حكم شهردار رشت
معاون سياسي، امنيتي استانداري گيلان گفت: ابلاغ حكم شهردار رشت از سوي شوراي اين شهر خلاف قانون است و از آنجا كه حكم شهردار توسط وزير كشور امضا مي‌شود، شورا حق استفاده غيرقانوني از رفتار خود ....(ادامه)
خاكسار شهردار قانوني رشت
(ادامه)
همايش بزرگ فرهيختگان مديريت شهر ساري
(ادامه)
افتتاح اولين شورای حل اختلاف کشاورزان ودامداران کشور درساري
(ادامه)
پس از تشكيل جلسات مختلف با شوراي مركزي اين جبهه در تهران، مقرر شد كه شاخه‌هاي استاني جبهه اتحاد ملي تشكيل شود.و نخستين نشست ... 
جبهه اتحاد ملي در مازندران تشكيل ميشود
پس از تشكيل جلسات مختلف با شوراي مركزي اين جبهه در تهران، مقرر شد كه شاخه‌هاي استاني جبهه اتحاد ملي تشكيل شود.و نخستين نشست ... (ادامه)
اصولگرايان با فهرستي واحد در انتخابات مجلس هشتم شركت كنند تا هم احتمال موفقيت آنان افزايش يابد و هم از تشتت و دودستگي در ميان اصولگرايان جلوگيري شود دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي شوراي مركزي جبهه اتحاد ملي... سرداران اصولگرا ائتلاف میکنند
اصولگرايان با فهرستي واحد در انتخابات مجلس هشتم شركت كنند تا هم احتمال موفقيت آنان افزايش يابد و هم از تشتت و دودستگي در ميان اصولگرايان جلوگيري شود دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي شوراي مركزي جبهه اتحاد ملي... (ادامه)
بدهي2400ميلياردي سرمایه گذاران مازندراني به بانکها
(ادامه)
دبيركل مجمع اعتدالگرايان شمال انتخاب شد
(ادامه)
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران  در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ... تدوين استرات‍‍ژي اصلاح‌طلبان در مازندران
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ...(ادامه)
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ... نامه وزارت كشور در مورد شهردار رشت، وجاهت قانوني ندارد
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ...(ادامه)
مصرف قرص برنج در استان مازندران به علت نگهداري از غلات، بيش از ساير استان‌ها است.ميزان كشندگي اين قرص سريع‌تر از قرص سيانور است، تصريح كرد: مصرف 40 ميلي‌گرم قرص برنج يك كيلوگرم ... 
 
از برنج تا قرص برنج ...
مصرف قرص برنج در استان مازندران به علت نگهداري از غلات، بيش از ساير استان‌ها است.ميزان كشندگي اين قرص سريع‌تر از قرص سيانور است، تصريح كرد: مصرف 40 ميلي‌گرم قرص برنج يك كيلوگرم ... (ادامه)
در مظلوميت مسجد جامع قائمشهر!(يادداشت)
محمدرضا مسكيني(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
جوسازي هاي اخير در انتخاب شهردار از سوي كساني صورت مي گيرد كه با اتكا به تنش گذشته شهردار منتخب در پست قبلي و كار شكني عده اي از اعضاي فعلي شورا اسلامي قائمشهر در حمايت از شهردار سابق ... چالش شوراي شهر قائمشهر در انتخاب شهردار
جوسازي هاي اخير در انتخاب شهردار از سوي كساني صورت مي گيرد كه با اتكا به تنش گذشته شهردار منتخب در پست قبلي و كار شكني عده اي از اعضاي فعلي شورا اسلامي قائمشهر در حمايت از شهردار سابق ...(ادامه)
حال و هواي تازه در جلسه شوراي اداري
کیهان(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
كريمي شهردار گرگان شد
(ادامه)
ترجیح شهرداری بر شورا شهر
(ادامه)
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری... شورا سکوی پرش برای مجلس نیست
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری...(ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
براي اجراي بهتر خدمات عمراني، خدماتي، فرهنگي و اجتماعي 700 ناظر افتخاري با شوراي شهر ساري همكاري مي‌كنند. ناظران با حضور در ميان مردم و تمامي نقاط شهري مشكلات را به ... همكاري700 ناظر افتخاري با شوراي شهرساری
براي اجراي بهتر خدمات عمراني، خدماتي، فرهنگي و اجتماعي 700 ناظر افتخاري با شوراي شهر ساري همكاري مي‌كنند. ناظران با حضور در ميان مردم و تمامي نقاط شهري مشكلات را به ...(ادامه)
با ابلاغ رسمي براي  ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ... خبرهای ویژه استان گلستان
با ابلاغ رسمي براي ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
سومین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند . به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد. وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست . رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند. در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند. شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند. علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.