.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آسمان گيلان تا روز شنبه نيمه‌ابري است
(ادامه)
گفتگوی خواندنی با محمدرضا شریفی نیا
(ادامه)
طوسي جان! رازهاي ناگفته تو در سينه صحرا نهفته است اما دريغ كه هيچ‌گاه شلمچه لب به سخن نخواهد گشود.اروندرود هيچگاه خاطره رشادت تو را فراموش نخواهد كرد و ديگر طعم شجاعت مثال زدني تو را نخواهد چشيد.سرزمين شلمچه شاهد اسطوره‌هاي ناب‌ تو بود. و امروز اين سرزمين با خون تو بر ديگر سرزمين‌ها احساس غرور مي‌كند. آنروز كه تو رفتي خورشيد از كرانه‌هاي شلمچه رخت بر بست. همه جاي شلمچه را رنگ و بوي دلتنگي فرا گرفت. به هر كسي كه مي‌رسيدي زانوي غم در بغل داشت. بي‌تو كاش ما را هزاران زخم مي‌باريد... ستاره شلمچه
طوسي جان! رازهاي ناگفته تو در سينه صحرا نهفته است اما دريغ كه هيچ‌گاه شلمچه لب به سخن نخواهد گشود.اروندرود هيچگاه خاطره رشادت تو را فراموش نخواهد كرد و ديگر طعم شجاعت مثال زدني تو را نخواهد چشيد.سرزمين شلمچه شاهد اسطوره‌هاي ناب‌ تو بود. و امروز اين سرزمين با خون تو بر ديگر سرزمين‌ها احساس غرور مي‌كند. آنروز كه تو رفتي خورشيد از كرانه‌هاي شلمچه رخت بر بست. همه جاي شلمچه را رنگ و بوي دلتنگي فرا گرفت. به هر كسي كه مي‌رسيدي زانوي غم در بغل داشت. بي‌تو كاش ما را هزاران زخم مي‌باريد...(ادامه)
آشنایی با برج میلاد (چهارمین برج بلند ICTدنیا)
(ادامه)
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند. دماوند جزء جدایی ناپذیر فرهنگ مازندرانیها
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند.(ادامه)
بارش باران در شمال كشور
(ادامه)
سال موش و هر آنچه در باره آن می خواهید
(ادامه)
چهارشنبه سوري را بهتر بشناسيم
(ادامه)
اينجانب با سابقه خدمتگذاري در 2دوره نمايندگي شوراي اسلامي شهرستان ساري و قريب به 4 سال مديريت اداره كل راه و ترابري مازندران و سوابق اجرايي و عمراني ديگر ضمن اينكه بر احراز صلاحيت خويش در انتخاب مجلس شوراي اسلامي اصرار مي ورزم و ترديدي ندارم كه قرباني ... رد صلاحيت و رنجنامه كانديداي مجلس هشتم
اينجانب با سابقه خدمتگذاري در 2دوره نمايندگي شوراي اسلامي شهرستان ساري و قريب به 4 سال مديريت اداره كل راه و ترابري مازندران و سوابق اجرايي و عمراني ديگر ضمن اينكه بر احراز صلاحيت خويش در انتخاب مجلس شوراي اسلامي اصرار مي ورزم و ترديدي ندارم كه قرباني ...(ادامه)
نياز به ركوع و سجود نداشت چرا كه محراب و سجده‌گاه به احترام «رشادتها» و «اخلاصش» بالا مي‌آمدند.خداوند خواسته بود زحمت ركوع و سجود را هم از اين عبد صالحش گرفته باشد، همه چيز را مي شد در اختيار اينها ديد چرا كه در .... يا امام رضا اگر اينها خوابيده‌اند بي ادب نيستند "قطع نخاعند"
نياز به ركوع و سجود نداشت چرا كه محراب و سجده‌گاه به احترام «رشادتها» و «اخلاصش» بالا مي‌آمدند.خداوند خواسته بود زحمت ركوع و سجود را هم از اين عبد صالحش گرفته باشد، همه چيز را مي شد در اختيار اينها ديد چرا كه در ....(ادامه)
پيام‌تسليت مشترك‌لاريجاني،رضايي‌ و قاليباف
(ادامه)
هواي مازندران از فردا سرد و باراني ميشود
(ادامه)
 گيتي بابايي اگر چه زيباست برف، براي كه زيباست برف ؟؟"(ديدگاه)
گيتي بابايي (ادامه)
با سقوط یک شیء ناشناس از آسمان دودی غلیظ محل حادثه ، فاضل آباد در حومه گرگان ،را فرا گرفت و مردم بومی نیز با نگرانی در محل حادثه جمع شدند.ماهیت شیء تحت بررسی است اما بررسی های اولیه نشان می دهد که این شیء... سقوط شیء عجیب انفجاری از آسمان گرگان
با سقوط یک شیء ناشناس از آسمان دودی غلیظ محل حادثه ، فاضل آباد در حومه گرگان ،را فرا گرفت و مردم بومی نیز با نگرانی در محل حادثه جمع شدند.ماهیت شیء تحت بررسی است اما بررسی های اولیه نشان می دهد که این شیء...(ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)
احتمال وقوع سيل در مازندران
(ادامه)
احتمال آتش سوزي در جنگل هاي شمال
(ادامه)
مجيد امينى
درهاى باز آسمان(يادداشت)
مجيد امينى (ادامه)
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم... سرپناه جانبازان در تصرف نورچشمي‌ها !!
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم...(ادامه)
اكبر حميدزاده ‌‌گيوي مهدي، تجسم عدالت و خورشيد هدايت(ديدگاه)
اكبر حميدزاده ‌‌گيوي(ادامه)
«شوپا»، نگهبان پرسروصداى جاليز(يادداشت)
(ادامه)
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ... ای وای وطنم سوادکوه !!
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ...(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد. شهيد شيرودي ستاره پرفروغ آسمان دفاع مقدس
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد.(ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند سال نو در ديگر كشورهاي جهان (بخوانيد)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند(ادامه)
انزلي شهر ساحل و دريا و لاله‌هاي تالابي چشم به راه مسافران نوروزي(ديدگاه)
(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
مريم دوست پرور شهيدان قرار سينه هاي داغدارند(يادداشت)
مريم دوست پرور(ادامه)
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ... در شب تولد یلدای ایرانیان، هندوانه وجود نداشته است!
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.321 seconds.