.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حاشيه هاي روز جهاني قدس در مازندران
(ادامه)
زينب مادر اين بچه 6 ساله در اظهاراتش راز قتل فرزندش را فاش كرد و گفت: مدتي است كه با فردي به نام هادي 26 ساله ارتباط نامشروع داشته و فرزندش فرد مورد نظر را در منزلش رويت و شناسايي كرده بود... مادر سنگدل ساروی فرزند شش ساله اش را کشت
زينب مادر اين بچه 6 ساله در اظهاراتش راز قتل فرزندش را فاش كرد و گفت: مدتي است كه با فردي به نام هادي 26 ساله ارتباط نامشروع داشته و فرزندش فرد مورد نظر را در منزلش رويت و شناسايي كرده بود...(ادامه)
اصل و منشاً مازندرانيها و معنی نام مازندران(يادداشت)
مهدی علیپور (ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم... سرپناه جانبازان در تصرف نورچشمي‌ها !!
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم...(ادامه)
تجمع انصار گرگان علیه کنسرت پری زنگنه
(ادامه)
مازندران تولید كننده 44 درصد برنج کشور
(ادامه)
نامه ای از شهید رجایی به دخترش از درون زندان
(ادامه)
مادر شهيد كشوري در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان از امام خميني (ره) ، انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب به عنوان هداياي خداوند به ايران اسلامي ياد كرد و ادامه داد: فرزندان ما شاگردان امام (ره) بودندو درس ايثار و شهادت را از ... ديدار مديركل صدا وسيما با خانواده شهيد كشوري
مادر شهيد كشوري در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان از امام خميني (ره) ، انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب به عنوان هداياي خداوند به ايران اسلامي ياد كرد و ادامه داد: فرزندان ما شاگردان امام (ره) بودندو درس ايثار و شهادت را از ...(ادامه)
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ... اسيدپاشى شوهر بخاطر دادخواست طلاق
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ...(ادامه)
پدر 60 ساله اين كودك كه پس از سال‌ها انتظار صاحب فرزند شد، گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه پس از گذشت چندين سال فرزندي سالم به ما عطا كرده و نامش را محمد گذاشتيم... زن 55 ساله آملي صاحب فرزند شد
پدر 60 ساله اين كودك كه پس از سال‌ها انتظار صاحب فرزند شد، گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه پس از گذشت چندين سال فرزندي سالم به ما عطا كرده و نامش را محمد گذاشتيم...(ادامه)
تولد جوجه‌ 4 پا در مازندران
(ادامه)
افتتاح 54 واحد صنعتي در هفته صنعت و معدن
(ادامه)
احداث چاپخانه‌ مادر شمال كشور در بندر امير‌آباد
(ادامه)
تجلیل از واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران
واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران با حضور استاندار و رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ساري مورد تقدير قرارگرفتند.(ادامه)
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند... قاچاق مرواريد سياه، حيات درياي خزر را تهديد مي‌كند
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند...(ادامه)
حسین صادقی ساروی اصفهان گر باشد نصف جهان _ مازندران باشد کل جهان(بخوانيد)
حسین صادقی ساروی(ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ... چرا مدیران محیط زیست گیلان عزل شدند؟
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ...(ادامه)
یک خانم 24 ساله آملی بامداد سه شنبه 8 خرداد پس از سه سال نازایی در نخستین زایمان خود پنج قلو زایید. ، این رویداد که نخستین پدیده پنج قلو زایی در شهرستان آمل بوده ، شگفتی ... تولد پنج قلوهاي آملي پس از 3 سال
یک خانم 24 ساله آملی بامداد سه شنبه 8 خرداد پس از سه سال نازایی در نخستین زایمان خود پنج قلو زایید. ، این رویداد که نخستین پدیده پنج قلو زایی در شهرستان آمل بوده ، شگفتی ...(ادامه)
آیین سنتی برف چال باقدمتی 600 ساله روز جمعه در مازندران برگزار شد .این مراسم همه ساله در فصل بهار و همزمان با ذوب شدن برفهای دامنه رشته کوههای البرز در منطقه ای بنام ... برف چال آیینی 600 ساله در مازندران
آیین سنتی برف چال باقدمتی 600 ساله روز جمعه در مازندران برگزار شد .این مراسم همه ساله در فصل بهار و همزمان با ذوب شدن برفهای دامنه رشته کوههای البرز در منطقه ای بنام ...(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
ساماندهي پول هاي سرگردان در مازندران
استاندار مازندران گفت: پولهاي زيادي در مازندران سرگردان است كه نياز به ساماندهي دارد.(ادامه)
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ... تذکر نماینده گنبد به وزیر کشور
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ...(ادامه)
تاکیداستاندار مازندران بر ضرورت سرمايه‌گذاري در استان
استاندار مازندران طي دستورالعملي بر ضرورت سرمايه‌گذاري براي توسعه و توليد نيازهاي كشاورزي استان مثل علوفه، خوراك دام و ديگر نهاده‌هاي مورد نياز و جلوگيري از فعاليتهاي واسطه‌گري در اين حوزه تاكيد كرد.(ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
مرگ دلخراش كودك خردسال گرگانی در ديگ حليم
يك كودك خردسال با سقوط در ديگ حليم در كوي اوزينه گرگان جان خود را از دست داد. اين خردسال در حالي كه در آغوش مادر بود به محل پخت حليم نذري برده شد اما در يك لحظه غفلت به يكي (ادامه)
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ... مازندران در سالي كه گذشت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.335 seconds.