.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرمایه گذاری 5ميليون دلاری قزاقها در مازندران
(ادامه)
الهام وتكذيب پنهان كاري از سوي دولت
سخنگوي دولت در واکنش به برخی اظهار نظر ها در خصوص پنهان كاري از سوي دولت گفت: دولت نهم هيچ پنهان كاري در مسائل اقتصادي كشور ندارد. وي دولت در امر شفاف سازی دست همه کسانی که همت می کنند را می فشارد و دولت آمادگی ...(ادامه)
سرگردانی زائران در فرودگاه گرگان
(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ... پیام مهم رای اول مظفری !!
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ...(ادامه)
قاسم جند دايره خالي توريسم مجازي(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
تدوین قانون مطالبات دانشجویان در شمال كشور
(ادامه)
استاندار:سرمايه گذاري چینی ها در مازندران
(ادامه)
عیادت استاندار گلستان از مصطفی کرمی
(ادامه)
امنیت شغلی بزرگترین دغدغه مطبوعات
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران گفت :خبرنگاران به لحاظ تمكن مالي از محروم ترین افراد جامعه هستند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) منطقه مازندران محمداسماعیل امامزاده بااظهار مطلب فوق درآیین گرامیداشت روزخبرنگار دردانشگاه مازندران بیان کرد: خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی در جامعه هستند و قلم آنها برگرفته از اخلاص وطهارت نفس است . امامزاده یادآور شد:کسانی که مولدان خبر و اطلاع رسانی هستند باید در فرآیند تولید و انعكاس به موقع خبر دقت نظر داشته باشند . این مسئول اذعان داشت:در نگاه اسلامی نگارندگان خبر مظاهر اصلی سوگند الهی محسوب می شوند . وی ادامه داد:با تحقق آیین نامه خبرنگاران حرفه ای امید است در حل مشکلات اقتصادی خبرنگاران تحولي ايجاد شود. وی گفت: برای تقویت نشریات استان به 26 نشریه مبلغ 5 میلیارد و پانصد میلیون ریال یارانه کاغذ داده و از محل بنگاه های زودبازده 3 میلیارد و 670 میلیارد ریال وام در اختیار مطبوعات محلی مازندران قرار گرفته است . امامزاده گفت : از 118 نفری که به آنان وام داده شده 60 نفر خبرنگار بوده اند . وی تحلیل محتوای نشریات استانی را یکی از اقدامات اساسی در سطح استان عنوان کرد و گفت : نشریات محلی در 53 محور و 200 مولفه تحلیل می شوند كه تا کنون موجب ارتقای محتوای نشریات شده است . وی گفت : عدم امنیت شغلی و تمکین مالی بزرگترین دغدغه مطبوعات است . معاون آموزشی دانشگاه مازندران نيز در مراسم گرامی داشت 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: استراتژی اتحاد ملی و انسجام اسلامی که در کشور ترسیم شده با تلاش اصحاب رسانه به روشنی محقق خواهد شد. دکتر قاسم علیزاده افروزی با اشاره به فعالیت تعداد بسیاری از خبرنگاران در جامعه گفت: پیشرفت علم و فن آوری ارتباطات از طریق اطلاع رسانی به عنوان یک دانش شناخته شده است زیرا بدون اطلاع رسانی درست جامعه دچار رکود خواهد شد. وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد تفرقه قصد شکستن وحدت بین مسلمانان را دارد ، خاطر نشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید جلوی اين فتنه ها را که منجر به جنگهای فرقه ای و مذهبی مي شود بگیرند. وی تولید علم ، جنبش نرم افزاری ، ترسیم نقشه علمی کشور را از اولویت های اصلی برنامه چهارم توسعه عنوان كرد گفت : انتظار می رود مطبوعات با تدوین راهکارهای عملی مناسب به سوي تبدیل علم و دانش به گفتمان مسلط در جامعه حرکت نمایند. همچنین محمد علی مینایی فر رئیس خانه مطبوعات استان در این مراسم در سخنانی گفت: پیوند میان اصحاب قلم و علم، توسعه جامعه را رقم خواهد زد از اینرو همواره از فعالیتهای عالمان و فرهیختگان استان برای رشد و توسعه علمی و استان استقبال می نماییم.(ادامه)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: چهار خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانس پرس، یونایتد پرس و رویترز روزانه بالغ بر 40 میلیون کلمه خبر بر علیه ایران و کشورهای جهان سوم مخابره ... مخابره 40 ميليون كلمه در روز عليه ايران
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: چهار خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانس پرس، یونایتد پرس و رویترز روزانه بالغ بر 40 میلیون کلمه خبر بر علیه ایران و کشورهای جهان سوم مخابره ...(ادامه)
لباس ترکمن برای حداد عادل
(ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
انقاد مجدد کلهر از صدا و سیما
(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
نوزدهمین سالگرد شهيد قناعت در آمل
(ادامه)
مطبوعات مازندران شناسنامه دار شد
(ادامه)
افتتاح اورژانس اجتماعی در گیلان
اورژانس اجتماعی خط تلفن 123 امروز با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در رشت افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خزر خط تلفن 123 اورژانس صبح امروز با حضور سید حسن موسوی مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، ظهیری معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، محمدی مسئول فوریت های گردشگری و کوچکی نژاد مدیر کل و جمعی از کارشناسان بهزیستی گیلان افتتاح شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص افتتاح خط تلفن ویژه اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس اجتماعی با هدف کمک رسانی آسان و سریع برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سطح استان افتتاح شده است. وی افزود: این اورژانس به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی به افرادی که به شکل های مختلف در معرض آسیب قرار گرفته اند و نیاز به کمک سریع دارند با تماس تلفنی، تیم سیار را به محل اعزام می کند و در صورت لزوم یا به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد و یا فرد آسیب دیده را از خانواده جدا می سازد. راد در پایان گفت: در حال حاضر این اورژانس قادر به پاسخگوی به 30 خط است و از تیم 6 نفره شامل کارشناسان علوم اجتماعی، روانشناسی و تربیتی تشکیل شده و به زودی نیز به ماشین «ون» بنفش یاسی مجهز می شود.(ادامه)
تشکیل اولین جلسه اتاق فکر در گلستان
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
احداث خط لوله خزر - پالایشگاه تبریز
(ادامه)
اسب اصيل تركمن انتخاب برترخريداران درگلستان
(ادامه)
گلستان قهرمان کبدی بانوان ایران شد
(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
اعتراض هواداران پگاه گیلان به فروش این تیم
(ادامه)
گشايش اقامتگاه هاى ساحلى گلستان بر روى مسافران
(ادامه)
چهار هزار کودک خیابانی در کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.613 seconds.