.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو
از سوی سازمان ملی جوانان استان مازندران کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو بر گزار شد. (ادامه)
گفتگو:عبدالله مظلومی همه چیز درباره کشاورزی مازندران (يادداشت)
گفتگو:عبدالله مظلومی(ادامه)
رانش زمين در رحيم آباد رودسر
بر اثر رانش زمين در روستاى لشكان بخش رحيم آباد شهرستان رودسر، قسمت هاى زيربنايى منطقه دچار خسارت شد.(ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
خیر مازندرانى۱۴۴خانه براى محرومان مى سازد
شمال نیوز : خير مسكن ساز مازندرانى ۳۰ مسكن به نيت ۳۰ جزء و ۱۱۴ مسكن به نيت ۱۱۴ سوره قرآن به ترتيب در دو فاز يك و دو در مازندران مى سازد.(ادامه)
نامه حسن کربلایی به سردبیر روزنامه نسیم (گیلان)
با عرض تبریک سال نو با شعار وحدت ملی و انسجام اسلامی محضر مردم شریف گیلان و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،امیدوارم روش و منش آن نشریه در سال 1386 با گذشته متفاوت باشد و به جای طرح مسائل اختلافی ، همه قوت و همت شما مصروف وحدت شود .(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد.

تصويب قطعنامه جدید توسط شورای امنيت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد. (ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
گروه موسیقی درویش خان به سرپرستی و خوانندگی محمود جاهد ، هنرمند مازندرانی در جمهوری آذربایجان برنامه خواهند داشت. 
به گزارش شمال نیوز ... طنین موسیقی مازندرانی در جمهوری آذربایجان
گروه موسیقی درویش خان به سرپرستی و خوانندگی محمود جاهد ، هنرمند مازندرانی در جمهوری آذربایجان برنامه خواهند داشت. به گزارش شمال نیوز ...(ادامه)
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ... سیری در جاذبه های استان گلستان
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ...(ادامه)
بزرگترین کشتی دریای خزر در انزلی
بزرگترین کشتی دریای خزر دیروز دوشنبه در بندر انزلی به آب انداخته شد. به گزارش شمال نیوز،این کشتی امکان حمل شش هزار و 750 تن کالا را به کشورهای ساحلی دارد. (ادامه)
رئیس جمهور در بسیاری از مواقع شوخی می کنند
در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران واحد بهشهر با مسئولین این دانشگاه که در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد دانشجویان در مورد قول رئیس جمهور در زمینه کاهش شهریه دانشجویان سئوال ...(ادامه)
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه  بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ... نام فرودگاه رشت به سردار جنگل تغییر یافت
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ...(ادامه)
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم. اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره زنان گیلانی
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم.(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند. تکذیب شیوع آنفلوآنزای مرغی در آمل
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند.(ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
مازندران ميزبان جشنواره سراسری شعر علوی
استان مازندران برای هفتمین بار میزبان علوی سرایان 28 استان کشور در نیمه اسفند ماه خواهد بود. (ادامه)
یک مقام دفتر حماس در تهران:رهایی نزدیک است
(ادامه)
سازمان معلمان ایران و سؤالات توهین آمیز در مورد زندگی پیامبر اسلام (ص)(ديدگاه)
(ادامه)
رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در سومین‌ روز سفر به‌ گیلان‌ روز پنج شنبه با مردم‌ شش‌ شهرستان‌ این‌ استان‌ دیدار می‌ کند‌ . براساس‌ برنامه‌ آاقای‌  احمدی‌ نژاد   امروز ضمن‌ دیدار با مردم‌ شهرهای‌ آاستارا ,  تالش‌ ... برنامه رئیس جمهور در سومین روز سفر
رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در سومین‌ روز سفر به‌ گیلان‌ روز پنج شنبه با مردم‌ شش‌ شهرستان‌ این‌ استان‌ دیدار می‌ کند‌ . براساس‌ برنامه‌ آاقای‌ احمدی‌ نژاد امروز ضمن‌ دیدار با مردم‌ شهرهای‌ آاستارا , تالش‌ ...(ادامه)
در اين جنايت، زنى جوان ۳ آدمكش را براى قتل شوهرش اجير كرد و آنان نيمه هاى شب  به خانه اى در خيابان ۱۷ شهريور شهرستان گنبد حمله كردند و دست به اين قتل زدند.و راز اين جنايت تا ۳ سال پنهان ماند تا اينكه زن توطئه گر ... اعدام آدمكش اجير شده
در اين جنايت، زنى جوان ۳ آدمكش را براى قتل شوهرش اجير كرد و آنان نيمه هاى شب به خانه اى در خيابان ۱۷ شهريور شهرستان گنبد حمله كردند و دست به اين قتل زدند.و راز اين جنايت تا ۳ سال پنهان ماند تا اينكه زن توطئه گر ...(ادامه)
فریدمن: دستور كار رسانه‌ها‌ی آمریكایی چگونگی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تهران است
روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی گفت: دستور كار ما طی هفته‌ها‌ی اخیر بررسی چگونگی اقدام دولت بوش در مورد ایران است و البته در همین راستا دستور كار ویژه ای نیز برای سالگرد انقلاب ایران داریم مانند چگونگی استقبال مردم از راهپیمایی 22 بهمن...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.729 seconds.