.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ناگفته‌های جنگ به روایت هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
دوشنبه شب در پشت صحنه نود چه گذشت؟
(ادامه)
استانهای گیلان ،مازندران و گلستان،از سرزمینهای استثنایی جهان محسوب می شوند و تنها با اتخاذ مدیریت واحد می توانند به شکوفایی و توسعه برسند. استانهای شمالی تنها با مدیریت واحد می توانند به شکوفایی برسند
استانهای گیلان ،مازندران و گلستان،از سرزمینهای استثنایی جهان محسوب می شوند و تنها با اتخاذ مدیریت واحد می توانند به شکوفایی و توسعه برسند. (ادامه)
یوزارسیف معاف می شود؟!
(ادامه)
فيلمبردار، سارق هداياى عروس خانم
(ادامه)
چاپ اولین اثر فیلم نامه 100 ثانیه ای کشور در مازندران
(ادامه)
اظهارات حسن عباسی در مراسم سمفونی مردگان در بابل
(ادامه)
توزیع CD تخریب خاتمی در نمایشگاه مطبوعات
(ادامه)
گزارش ابوترابی از بررسی رای اعتماد محصولی
(ادامه)
ستون اخبار ویژه جمهوری اسلامی، شنبه
(ادامه)
طرح ردصلاحیت خاتمی رد شد
(ادامه)
سیاوش اسلامی سوادکوهی "سخنی برای سرافرازی و شکوفایی دیارم "(ديدگاه)
سیاوش اسلامی سوادکوهی(ادامه)
مستند "دفاع مقدس" و هزار هزار روایت ناگفته
(ادامه)
"اخراجیها" از امشب در شبکه سه سیما
(ادامه)
گرچه بنده در رویکرد سیاست خارجی و نحوه حکمرانی و ویژگی‌های لازم حکمرانان و نحوه برخی مراودات خارجی با آقای موسویان و جریان حامی‌شان اختلافاتی دارم و یکسان نمی‌اندیشم ، ولی حساب این مسائل، از حساب ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و همه افراد جامعه ... توکلی در نامه‌‌اي خطاب به موسویان ،حلالم کن
گرچه بنده در رویکرد سیاست خارجی و نحوه حکمرانی و ویژگی‌های لازم حکمرانان و نحوه برخی مراودات خارجی با آقای موسویان و جریان حامی‌شان اختلافاتی دارم و یکسان نمی‌اندیشم ، ولی حساب این مسائل، از حساب ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و همه افراد جامعه ...(ادامه)
سریال های ماه رمضان
(ادامه)
تولید چهار فیلم تلویزیونی در مرکز مازندران
(ادامه)
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد... مقيمي آغازگر اولین نطق مجلس هشتم
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد...(ادامه)
جلب رضايت مشتري به شیوه آملی ها
(ادامه)
فرمانده سپاه: سپاه اصولگراست اما نه به معنای حزبی
(ادامه)
اختتاميه پنجمين جشنواره فيلم كوتاه وارش
(ادامه)
اخیرا گروهی از یک طیف خاص یک جریان سیاسی با تهیه لوازم فیلم سازی و مستند سازی اقدام با مصاحبه با برخی سالخوردگان بازمانده از زمان رضاخان کرده و درصدد ... پیرزن های دوره رضاخان، شاهد مدعای یک گروه سیاسی !
اخیرا گروهی از یک طیف خاص یک جریان سیاسی با تهیه لوازم فیلم سازی و مستند سازی اقدام با مصاحبه با برخی سالخوردگان بازمانده از زمان رضاخان کرده و درصدد ...(ادامه)
يادواره سرلشگر شهید کشوری برگزار میشود
(ادامه)
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
اخاذي مستهجن از كانديداهاي اصولگراها
(ادامه)
كشف34 هزار فیلم غیر مجاز در استان گلستان
(ادامه)
تير وکمان داران هفت استان ،در جام البرز
(ادامه)
شکایت شورای شهر از برهم زنندگان مراسم نیمه شعبان در رشت
در پی برهم زدن مراسم جشن نیمه شعبان توسط حجت الاسلام مهدوی شورای شهر رشت اطلاعیه ای صادر کرد.در قسمتی از این اطلاعیه آمده است:یکی از مقوله های بسیار مهم و یقینا یکی از ضرورتهای جامعه ٬لبخند است و زندگی بدون ...(ادامه)
کشف 46 هزار فیلم غیرمجاز در مازندران
(ادامه)
انهدام 50هزار سی دی و فیلم مبتذل در ساری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.322 seconds.