.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
كتاب " كارنامه خدمت ؛ بخشي از عملكرد دولت نهم در استان مازندران " از سوي روابط عمومي استانداري مازندران منتشر شد. با انتشار اين جزوه بخشي از عملكرد دولت در استان مازندران را در حوزه هاي مختلف اقتصادي و توليدي ... انتشار كارنامه دولت نهم در مازندران
كتاب " كارنامه خدمت ؛ بخشي از عملكرد دولت نهم در استان مازندران " از سوي روابط عمومي استانداري مازندران منتشر شد. با انتشار اين جزوه بخشي از عملكرد دولت در استان مازندران را در حوزه هاي مختلف اقتصادي و توليدي ...(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد  ...
سفر آیت ا... هاشمی رفسنجانی به مازندران
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد ... (ادامه)
استاندار:جهل اطلاعات در استان گیلان
(ادامه)
راه اندازي اتاق مديريت بحران در استان گيلان
(ادامه)
 در حاشيه  جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری مهندس شفقت استاندار مازندران از عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات  اعتراض نمود... استاندار مازندران و اعتراض به عملکرد ضعيف دستگاه‌ها
در حاشيه جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری مهندس شفقت استاندار مازندران از عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات اعتراض نمود...(ادامه)
مشارکت اوقاف ساری در اکرام ایتام
(ادامه)
كجور ، منطقه بكر و تاريخي كه مي خواهد آوازه گذشته اش را بازيابد (بخوانيد)
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
افتتاح ورزشگاه ‪ ۱۵هزارنفري سردارجنگل رشت
(ادامه)
تاسيس بنياد توسعه تعاون و كارآفريني مازندران
(ادامه)
افتتاح دانشگاه پیام نور واحد بندپی غربی بابل
(ادامه)
راكد ماندن يك سوم طرح‌هاي تعاوني مازندران
(ادامه)
افتتاح اولين زائر سرا اوقاف در ساري
(ادامه)
افتتاح اولين پارك روستايي مازندران
(ادامه)
رشد صنعت در مازندران چشمگیر بوده است
(ادامه)
وزير جهاد كشاورزي كه روز پنج شنبه در مراسم كلنگ زني مجتمع دامداري 2 هزار راسي در ساري حضور يافت، از قرباني كردن گوسفند توسط ميزبانان جلوگيري كرد. اين گونه رفتار هاي آقاي اسكندري تازگي نداشته بلكه او 
آقاي وزير جان گوسفند بيچاره راخريد
وزير جهاد كشاورزي كه روز پنج شنبه در مراسم كلنگ زني مجتمع دامداري 2 هزار راسي در ساري حضور يافت، از قرباني كردن گوسفند توسط ميزبانان جلوگيري كرد. اين گونه رفتار هاي آقاي اسكندري تازگي نداشته بلكه او (ادامه)
افتتاح ورزشگاه سردار جنگل در هفته دولت
(ادامه)
آغاز هفته دولت با افتتاح 511 پروژه عمراني
(ادامه)
سرمايه گذاري يك ميليارد دلاري در بخشICT
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
افتتاح اولين شورای حل اختلاف کشاورزان ودامداران کشور درساري
(ادامه)
گشايش مركز خسارت بيمه ملت در گلستان
(ادامه)
معاون سیاسی – امنیتی استاندار با بيان اينكه سه چهارم مديران استان به دليل حاكم بودن روابط  سنتي در ميان آنها از ارتباط كافي با رسانه ها محرومند گفت: اين مديران بايد از نگاه سنتي خارج شوند و روابط خود را بروز ... مديران دستگاه ها خود را update كنند..
معاون سیاسی – امنیتی استاندار با بيان اينكه سه چهارم مديران استان به دليل حاكم بودن روابط سنتي در ميان آنها از ارتباط كافي با رسانه ها محرومند گفت: اين مديران بايد از نگاه سنتي خارج شوند و روابط خود را بروز ...(ادامه)
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج  آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ... انتقاد شورای شهر زیراب از درج خبر شمال نیوز
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ...(ادامه)
چالش‌ها بر سرساخت هتلهاي جديد در گلستان
(ادامه)
افتتاح اورژانس اجتماعی در گیلان
اورژانس اجتماعی خط تلفن 123 امروز با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در رشت افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خزر خط تلفن 123 اورژانس صبح امروز با حضور سید حسن موسوی مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، ظهیری معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، محمدی مسئول فوریت های گردشگری و کوچکی نژاد مدیر کل و جمعی از کارشناسان بهزیستی گیلان افتتاح شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص افتتاح خط تلفن ویژه اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس اجتماعی با هدف کمک رسانی آسان و سریع برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سطح استان افتتاح شده است. وی افزود: این اورژانس به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی به افرادی که به شکل های مختلف در معرض آسیب قرار گرفته اند و نیاز به کمک سریع دارند با تماس تلفنی، تیم سیار را به محل اعزام می کند و در صورت لزوم یا به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد و یا فرد آسیب دیده را از خانواده جدا می سازد. راد در پایان گفت: در حال حاضر این اورژانس قادر به پاسخگوی به 30 خط است و از تیم 6 نفره شامل کارشناسان علوم اجتماعی، روانشناسی و تربیتی تشکیل شده و به زودی نیز به ماشین «ون» بنفش یاسی مجهز می شود.(ادامه)
تولد جوجه‌ 4 پا در مازندران
(ادامه)
اورژانس اجتماعی راه اندازی می شود
(ادامه)
سفير قزاقستان امروز به اتفاق جمعي از كاركنان و وابستگان بازرگاني سفارت اين كشور در دفتر كار استاندار مازندران حاضر شد.مشاركت فعال مازندران در ايجاد شهرك صنعتي، ترمينال ... انتقال كنسولگري قزاقستان به مازندران
سفير قزاقستان امروز به اتفاق جمعي از كاركنان و وابستگان بازرگاني سفارت اين كشور در دفتر كار استاندار مازندران حاضر شد.مشاركت فعال مازندران در ايجاد شهرك صنعتي، ترمينال ...(ادامه)
افزایش فعالیت حزب اعتماد ملی در گیلان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.