.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامه احمدی نژاد به حداد عادل
(ادامه)
صاحب عکس از طریق فرزندش چندین مرتبه رضایت خویش را جهت استفاده از چهره خویش ارائه نموده است. عکسی که هنوز به نام «پیرمرد مازندرانی» در قسمت عکس‌های سال 84 آن خبرگزاری موجود است در حالی که تبليغات انتخاباتي و پير مرد 108 ساله مازندراني
صاحب عکس از طریق فرزندش چندین مرتبه رضایت خویش را جهت استفاده از چهره خویش ارائه نموده است. عکسی که هنوز به نام «پیرمرد مازندرانی» در قسمت عکس‌های سال 84 آن خبرگزاری موجود است در حالی که(ادامه)
حضور سرمربي تيم ملي فوتبال در مازندران
(ادامه)
برخورد چکشی با تولید کنندگان گرانی را افزایش خواهد داد
(ادامه)
سالانه 290 ميليون متر مكعب پساب وارد منابع آب و خاك ماندران ميشود
(ادامه)
امسال آزاد راه رشت- قزوين به نتيجه مي‌رسد
(ادامه)
پيشنهاد جديد رييس جمهور به دانش جعفري
(ادامه)
دو اظهارنظر جالب از وزیر کشور آینده
(ادامه)
اسامی افراد ممنوع المعامله
(ادامه)
طرح ساماندهی فعالیتهای اقتصادی روستاهای مازندران
(ادامه)
همايش "شهروند الكترونيك" در گرگان برگزار شد
(ادامه)
انتقاد عكاس از استفاده اثرش در تبليغات انتخاباتي
(ادامه)
سرمايه گذاري چيني ها در مازندران
(ادامه)
پيش‌بيني‪ ۳۰۲‬شعبه اخذ راي براي حوزه انتخابيه گرگان
(ادامه)
برگزاري بزرگداشت سعدي در دانشگاه مازندران
(ادامه)
رييس كل دادگستري مازندران و تاكيد بر حفظ و صيانت از بيت‌المال
(ادامه)
امسال 10 طرح بیو و نانو اجرائی می شود
(ادامه)
جانشین پورمحمدی مشخص شد
(ادامه)
تولید سالانه 50 هزار وانت پایه گاز سوز در مازندران
(ادامه)
پيشنهاد تشكيل مجمع نمايندگان شمال كشور
(ادامه)
افتتاح کمربندی جنوبی ساری در هفته دولت
(ادامه)
شناسایی829 واحد متخلف عرضه سیمان در مازندران
(ادامه)
ساماندهی تعاونی های مرزنشینان مازندران
(ادامه)
ريختن چسب مايع در قفل بانک ها در گرگان
(ادامه)
زمزمه خداحافظی دراستانداری گلستان
(ادامه)
تعامل ضعيف با مديران دستگاههاي اجرايي بي توجهي به اصل تكريم ارباب رجوع و سياست هاي دولت نهم در مهرورزي و خدمت به مردم بزرگ نمايي و رعايت نكردن اصول شهر سازي و ايمني ابلاغ بخش نامه هاي غير كارشناسي ,نيمه كاره ماندن طرحهاي در حال اجراي شهرداري اجرا نكردن قرار دادهاي قبلي اعضاء از جمله موارد استيضاح شهردار امل بود . 
ترجيح استعفا بر استيضاح
تعامل ضعيف با مديران دستگاههاي اجرايي بي توجهي به اصل تكريم ارباب رجوع و سياست هاي دولت نهم در مهرورزي و خدمت به مردم بزرگ نمايي و رعايت نكردن اصول شهر سازي و ايمني ابلاغ بخش نامه هاي غير كارشناسي ,نيمه كاره ماندن طرحهاي در حال اجراي شهرداري اجرا نكردن قرار دادهاي قبلي اعضاء از جمله موارد استيضاح شهردار امل بود . (ادامه)
نه به عنوان یک خبرنگار و بلكه به عنوان یک ایرانی، آنگاه که در قاب تلويزیون کوچک خانه‌ام، فریاد و اوج نامه های روانه شده به سمت رئیس جمهور کشورم را می دیدم به جای آنکه مست و مدهوش حضورشان به گرد آقای رئیس جمهور شوم، یاد نیاز و احتیاجی که به خاطرش فرسنگ ها می پیمایند تا نامه ای را تقدیم دولت مردی کنند ... دسته گل خبرنگار مازندرانی و عذرخواهی کروبی
نه به عنوان یک خبرنگار و بلكه به عنوان یک ایرانی، آنگاه که در قاب تلويزیون کوچک خانه‌ام، فریاد و اوج نامه های روانه شده به سمت رئیس جمهور کشورم را می دیدم به جای آنکه مست و مدهوش حضورشان به گرد آقای رئیس جمهور شوم، یاد نیاز و احتیاجی که به خاطرش فرسنگ ها می پیمایند تا نامه ای را تقدیم دولت مردی کنند ...(ادامه)
حضرتي: احمدي‌نژاد، مسئول همه‌ ناكامي‌ها
(ادامه)
‌دويست هكتار از زمين‌هاي شاليزار يك شركت كشاورزي و دامپروري در رشت، به شكل غيرقانوني به شركت شهرك‌هاي صنعتي واگذار شده است؛ اين زمين‌ها به صورت اجاره 99 ساله در اختيار اين شركت بوده كه اجازه واگذاري آنها را ... خودكفايي در برنج با خشك كردن 200 هكتار شاليزار!
‌دويست هكتار از زمين‌هاي شاليزار يك شركت كشاورزي و دامپروري در رشت، به شكل غيرقانوني به شركت شهرك‌هاي صنعتي واگذار شده است؛ اين زمين‌ها به صورت اجاره 99 ساله در اختيار اين شركت بوده كه اجازه واگذاري آنها را ...(ادامه)
امسال بارش نزولات جوي نسبت به سال قبل 20درصد و نسبت به ميانگين بارندگي 30درصد كاهش يافته است كه اين امر موجب بروز كم آبي در استان شده است.
با توجه به اين موضوع حتي‌الامكان كشاورزان امسال از كشت شالي در مزارع، خودداري ... خداحافظي گلستانيها با شاليزار
امسال بارش نزولات جوي نسبت به سال قبل 20درصد و نسبت به ميانگين بارندگي 30درصد كاهش يافته است كه اين امر موجب بروز كم آبي در استان شده است. با توجه به اين موضوع حتي‌الامكان كشاورزان امسال از كشت شالي در مزارع، خودداري ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.