.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه فرزند شهيد سبطي به آيت الله نورمفيدي
پدرم ،همان کسی که در زمان تبعید شما در مریوان در سال های سیاه استبداد و غربت و تنهایی شما به اتفاق پدربزرگم به دیدارتان آمدند دیداری که به قول شما در آن شرایط سیاسی و اجتماعی برایتان مغتنم بود( کتاب خاطرات شما ص 249) "...(ادامه)
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای .... شایعات بازداشت همسر تا ادعای استعفای معاون مازندراني رئیس جمهور!
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای ....(ادامه)
دستگیری همسررییس مازندرانی سازمان محیط زیست
جمشیدی،سخنگوی ریاست قوده قضائیه ،خبر دستگیری همسر ریاست سازمان حفاظت محیط زیست(مجید یزدانی) را تائیدکرد، اما ازعلت این بازداشت و دستگیری اوخبری ...(ادامه)
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ... اسيدپاشى شوهر بخاطر دادخواست طلاق
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ...(ادامه)
دعواي زن و شوهر منجر به قتل شد
(ادامه)
قتل مرد گیلانی توسط همسرش
(ادامه)
متن كامل اعترافات پخش شده 3 جاسوس
(ادامه)
در نورخرافه‌ پرستان همكيش خود را مثله كردند
(ادامه)
پلیس در جستجوي همسر قاتل
(ادامه)
درگیری خانوادگی و مرگ دختر 9 ساله رشتی
(ادامه)
اجرای طرح رحمت در 16 شهر مازندران
مشاور امور زنان و خانواده استانداری مازندران گفت : طرح حجاب همزمان با 30 استان کشور در 16 شهرستان مازندران به اجرا در آمد.(ادامه)
دستگيري زن 19ساله با لباس پسرانه
زن 19ساله اي که با لباس پسرانه در نوشهر پرسه مي زد، همراه يک پسر جوان در منزل اجاره اي خود دستگير شد. (ادامه)
شرايط نقل و انتقال معلمان گلستاني
معلمان گلستاني متقاضي انتقال در داخل يا به خارج استان تا بيست و هفتم خردادماه براي ارايه تقاضاي خود فرصت دارند.(ادامه)
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ... مجید اخشابی در بیمارستان ساری
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ...(ادامه)
مرد لنگرودی همسر مطلقه‌اش را با گلوله کشت
در ساعت 9 صبح زنگ تلفن مركز 110 شهرستان لنگرود به صدا درآمد و خبر شليك تير در يك كارخانه چوب بري به مركز اطلاع داده شد. (ادامه)
جنایت فجيع یک فرقه خرافی در مازندران
يك فرقه خرافي در شهرستان نور مازندران يكي از اعضاي گروه خود را پس از مثله كردن آتش زدند.(ادامه)
دستگيري باندخانوادگي توزيع مواد مخدر در رشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت خبر داد. (ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
شنبه بازاركه به گفته سالخوردگان انزلي که قدمت‪ ۷۰ساله دارد،درمركز شهر انزلي و دركنار رودخانه شنبه‌ بازار روگا برپا مي‌شود.از ساعات نخستين روز شنبه فروشندگان كه از انزلي و روستاها و شهرهاي مختلف گيلان مي‌آيند، بساط خود... شنبه بازار انزلي نمايشگاه فرهنگ بومي براي مسافران نوروزي
شنبه بازاركه به گفته سالخوردگان انزلي که قدمت‪ ۷۰ساله دارد،درمركز شهر انزلي و دركنار رودخانه شنبه‌ بازار روگا برپا مي‌شود.از ساعات نخستين روز شنبه فروشندگان كه از انزلي و روستاها و شهرهاي مختلف گيلان مي‌آيند، بساط خود...(ادامه)
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند... روایت معلم فداکار مازندرانی از روز حادثه
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند...(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
دستگیری 53 هزار نفر به خاطر روابط نامشروع
استان های شمالی کشور بیشترین تعداد دستگیر شدگان را دارا بوده است. جالب است که 74 درصد این افراد متاهل و دارای همسر بوده اند.(ادامه)
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان  دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند... بازداشت همسر احمد باطبي در گرگان
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند...(ادامه)
سازمان معلمان ایران و سؤالات توهین آمیز در مورد زندگی پیامبر اسلام (ص)(ديدگاه)
(ادامه)
علت افزایش سن ازدواج دختران» مساوی نبودن قانون بین زنان و مردان (ديدگاه)
زهرا بادلی(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
تبلیغات و نگاه ابزاری نسبت به زنان(بخوانيد)
آزاده حسینی(ادامه)
مهندس عبدالحسين بيگدلي  مديرکل  سابق راه وترابري  گيلان بوده و به نقل از برخي همسر ایشان هم ساروي میباشد(ضرب المثل اهل كجايي .. همسرم علي آبادي است) و تمايل خدمت رساني در استان سرسبز مازندران را دارد، قرار است... آخرین بازمانده راهی شد !!!
مهندس عبدالحسين بيگدلي مديرکل سابق راه وترابري گيلان بوده و به نقل از برخي همسر ایشان هم ساروي میباشد(ضرب المثل اهل كجايي .. همسرم علي آبادي است) و تمايل خدمت رساني در استان سرسبز مازندران را دارد، قرار است...(ادامه)
دستگيری پدر سنگدلی كه بدن فرزندش را مي‌سوزاند
پدر معتادي كه بعد از هربار مصرف ترياك بدن فرزند 5 ساله اش را به وسيله سيخ داغ مي سوزاند با تلاش مراجع قضايي بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، راز كودك آزاري اين پدر سنگدل زماني فاش شد كه همسرش پس از مدت ها اين مسئله را به اطلاع اعضاي شوراي حل اختلاف رساند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.