.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گزارشی از تمرین پرحاشیه امروز پرسپولیس
(ادامه)
پرسپولیس به زحمت صعود کرد
(ادامه)
استیلی همه تقصیرها را گردن هواداران انداخت
(ادامه)
غزل خداحافظی هواداران برای استیلی
(ادامه)
پرسپولیس از سد صبای قم گذشت
(ادامه)
برد پرسپوليس و صعود 5 پله‌اي
(ادامه)
اسامي تيم ملي فوتبال اعلام شد
(ادامه)
استقلال فاتح نبرد هفتاد و يکم
(ادامه)
اسامی مربیان مجاز به فعالیت در فوتبال ایران
(ادامه)
پرسپولیس دو قربانی داد!
(ادامه)
11 پرسپولیسی در آستانه محرومیت
(ادامه)
گزارشی از آخرین وضعیت تیم‌های لیگ برتری
(ادامه)
شاید کمتر کسی فکر می کرد در این ساعت صبح که اکثر قریب به اتفاق مردم شهر در محل کسب و کار خودشان هستند، این تعداد از شهروندان در کنار هنرمندان حضور یابند و در جشن گرامیداشت هفته تئاتر مشارکت نمایند... هنرمندان تئاتر مازندران به میان مردم آمدند
شاید کمتر کسی فکر می کرد در این ساعت صبح که اکثر قریب به اتفاق مردم شهر در محل کسب و کار خودشان هستند، این تعداد از شهروندان در کنار هنرمندان حضور یابند و در جشن گرامیداشت هفته تئاتر مشارکت نمایند...(ادامه)
نتایج هفته سی و سوم لیگ برتر
(ادامه)
در پی پخش سریال نوروزی پایتخت که با انتقادات گسترده ای در بین فرهیختگان و اقشار مختلف مردم مازندران روبرو شده بود، رئیس رسانه ملی با صدور دستوری به مدیر رسانه استانی خواستار عدم پخش اخبار و مصاحبه های منتقدین خاص از شبکه استانی شد ضرغامی: ممنوع التصویر کنید !!
در پی پخش سریال نوروزی پایتخت که با انتقادات گسترده ای در بین فرهیختگان و اقشار مختلف مردم مازندران روبرو شده بود، رئیس رسانه ملی با صدور دستوری به مدیر رسانه استانی خواستار عدم پخش اخبار و مصاحبه های منتقدین خاص از شبکه استانی شد(ادامه)
پیروزی پرگل پرسپولیس برابر نفت تهران
(ادامه)
هلال احمر چالوس دو سال بدون مدیر !
(ادامه)
از خادمان سفرهاي نوروزي استان تجليل شد
(ادامه)
توقف در تاشکند و تداوم قعرنشینی پرسپولیس
(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا انتظارات گردشگران را برآورده کنیم گفت: جاذبه‌های گردشگری شهرستان میاندورد به ظرفیت‌های گردشگران مازندران اضافه می‌شود ... 
ضرورت توجه به ظرفيت هاي گردشگري در مياندورد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا انتظارات گردشگران را برآورده کنیم گفت: جاذبه‌های گردشگری شهرستان میاندورد به ظرفیت‌های گردشگران مازندران اضافه می‌شود ... (ادامه)
بازديد ابراهيمي از خدمات دهي به مسافران در غرب مازندران
(ادامه)
13دقیقه سانسور یک مستند در شبکه2
(ادامه)
تاریخچه بازی های پیروزی و استقلال
(ادامه)
همه حاشیه های خواندنی دربی آبی و قرمز
(ادامه)
عقده گشائی های اخیر در سریال پایتخت که متاسفانه عزت اجتماعی و فرهنگ قومی مازندرانی ها را بشدت هدف قرار داده و به غیرواقعی ترین شکل ممکن به زبان، لهجه، رفتار، افکار، بافت خانوادگی، ارتباطات اجتماعی و اتفاقات محتمله در یک زندگی شمالی پرداخته، تنها و تنها یادآور تفکری آپارتایدگونه.. سریال پایتخت و مصاف تفکر پان تهرانیسم علیه قومیت مازندرانی !
عقده گشائی های اخیر در سریال پایتخت که متاسفانه عزت اجتماعی و فرهنگ قومی مازندرانی ها را بشدت هدف قرار داده و به غیرواقعی ترین شکل ممکن به زبان، لهجه، رفتار، افکار، بافت خانوادگی، ارتباطات اجتماعی و اتفاقات محتمله در یک زندگی شمالی پرداخته، تنها و تنها یادآور تفکری آپارتایدگونه.. (ادامه)
اهتمام در راستای ساماندهی مراکز اقامتی ، زیبا سازی و نظافت شهرستان ها،خدمات دهی به مسافران و راهنمایی آنها و ... از جمله مولفه های انتخاب موفق ترین فرمانداران بوده است.در دور اول سفرهای نوروزی ، فرمانداران... معرفی فرمانداران برتر دور اول سفرهای نوروزی
اهتمام در راستای ساماندهی مراکز اقامتی ، زیبا سازی و نظافت شهرستان ها،خدمات دهی به مسافران و راهنمایی آنها و ... از جمله مولفه های انتخاب موفق ترین فرمانداران بوده است.در دور اول سفرهای نوروزی ، فرمانداران...(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ، از نخستین روز سال ۱۳۹۰ تا لحظه مخابره این خبر از ستادهای سفر استان و شهرهای ساری، بابلسر، قائم شهر، جویبار، نکا، بهشهر و گلوگاه و پایگاه های هلال احمر، پایانه های حمل و نقل، بیمارستان ها و سایر مراکز خدماتی و رفاهی به صورت ... نظارت مستقیم استانداری بر ستادهای سفر شهرستان ها
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ، از نخستین روز سال ۱۳۹۰ تا لحظه مخابره این خبر از ستادهای سفر استان و شهرهای ساری، بابلسر، قائم شهر، جویبار، نکا، بهشهر و گلوگاه و پایگاه های هلال احمر، پایانه های حمل و نقل، بیمارستان ها و سایر مراکز خدماتی و رفاهی به صورت ...(ادامه)
میهمانان برنامه های تحویل سال 90 سیما
(ادامه)
ستاد تسهیلات سفر مازندران آغاز به کار کرد
(ادامه)
فرمانداران بعنوان محوری ترین عنصر اجرایی در این ماموریت، باید به دور از هرگونه حاشیه سازی و جریان سازی ها که خواست مخالفان و معاندان دولت و نظام است، پی گیر سیاست های دولت در این حوزه باشند.
فقط كار كار كار .......
فرمانداران بعنوان محوری ترین عنصر اجرایی در این ماموریت، باید به دور از هرگونه حاشیه سازی و جریان سازی ها که خواست مخالفان و معاندان دولت و نظام است، پی گیر سیاست های دولت در این حوزه باشند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.