.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگیری هزار شکارچی متخلف در مازندران
مدیر کل حفاظت از محیط زیست مازندران از دستگیری تعداد هزار و 76 شکارچی متخلف صید پرندگان در سال گذشته خبر داد و افزود : این افراد تحویل مقامات قضایی شده و مبلغ 440 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شدند.(ادامه)
دستگیری باند خانوادگي توزيع مواد مخدر دررشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي توزيع مواد مخدر و كشف 3 كيلو و 363 گرم هروئين فشرده در رشت خبر داد. (ادامه)
یک باند که ازسوی یک استاددانشگاه درآمریکا موردحمایت وبرنامه ریزی قرارمیگرفت به اتهام سوءاستفاده وکلاهبرداری ازطریق ادعای ارتباط باامام زمان (ع) درمنطقه کلاردشت دستگیرشدند. شهره حضرتی اهل تهران باهدایت دستگیری زن مدعی ارتباط با امام زمان
یک باند که ازسوی یک استاددانشگاه درآمریکا موردحمایت وبرنامه ریزی قرارمیگرفت به اتهام سوءاستفاده وکلاهبرداری ازطریق ادعای ارتباط باامام زمان (ع) درمنطقه کلاردشت دستگیرشدند. شهره حضرتی اهل تهران باهدایت (ادامه)
دستگیری جاعلان بزرگ كارت معافيت سربازي
فرمانده انتظامي استان مازندران اعلام كرد: 3 باند بزرگ جعل كارت معافيت سربازي دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز ، مهدي توكلي (ادامه)
دستگیری 53 هزار نفر به خاطر روابط نامشروع
استان های شمالی کشور بیشترین تعداد دستگیر شدگان را دارا بوده است. جالب است که 74 درصد این افراد متاهل و دارای همسر بوده اند.(ادامه)
دستگیری سارقان كيف در گرگان
سركلانتر انتظامي شهرستان گرگان از دستگيري سارقان كيف در اين شهرستان خبر داد. (ادامه)
بسیاری از فرار یک «شهرام جزایری» ، همچون محاکمه یک «شهرام جزایری» تعجب کرده اند و بسیاری، برای دستگیری یک «شهرام جزایری» فراری تلاش می کنند و دربدر بدنبال یک «شهرام جزایری» می گردند، و اما در همین شهر ... شهرام جزایری نایاب نیست، کمیاب است!
بسیاری از فرار یک «شهرام جزایری» ، همچون محاکمه یک «شهرام جزایری» تعجب کرده اند و بسیاری، برای دستگیری یک «شهرام جزایری» فراری تلاش می کنند و دربدر بدنبال یک «شهرام جزایری» می گردند، و اما در همین شهر ...(ادامه)
دستگیری باند بزرگ جعل عتيقه جات در آمل
فرمانده انتظامي آمل از شناسايي و دستگيري باند بزرگ جعل عتيقه جات در اين شهرستان خبر داد و گفت: از اعضاي اين باند 951 عدد سكه تقلبي مربوط به دوران هخامنشي و ساساني كشف و ضبط شد.(ادامه)
پلمب30مغازه مواد آتش زای خطرناک درمازندران
نشست ستاد جرم‌های خاص مازندران با حضور رئیس دادگستری استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و جانشین فرماندهی پلیس مازندران برگزار شد. (ادامه)
دستگیری جاعلين پول‌هاي تقلبي در ساری
مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي مازندران اعلام كرد: دو نفر از جاعلين پول‌هاي تقلبي در ساري توسط مامورين اطلاعات انتظامي اين شهر طي دو روز گذشته شناسايي و بازداشت شدند. (ادامه)
دستگیری مامورين قلابي ناجا در نكا
مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران اعلام كرد : دو كلاهبردار كه با عنوان مامور ناجا اقدام به كلاهبرداري از مردم مي‌كردند توسط مامورين انتظامي نكا در هفته جاري بازداشت شدند. (ادامه)
رابطه پنهانی آرزو راز قتل نادر جوان را فاش کرد
رابطه پنهانی آرزو و خلیل راز قتل نادر جوان را فاش کرد . سرهنگ کوهکن سرکلانتر انتطامی شهرستان گرگان در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت : در غروب روز سه شنبه 26 دی ماه 85 شخصی به نام رضا ساکن روستای جهان آباد به ماموران کلانتری استرآباد شمالی مراجعه و گفت : فرزندش به نام نادر 18 ساله دارای قد بلند ، لاغر اندام و کاپشن مشکی از ساعت 3 بعد از ظهر از منزل خارج و به خانه مراجعه ننموده است . وی گفت : ماموران تحقیقات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز تا اینکه در ساعت 9 صبح روز بعد یعنی چها ر شنبه 27 دی ماه 85 شخصی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمود جسدی در زمینهای کشاورزی اطراف روستا افتاده که سریعاً ماموران به محل اعزام و مشاهده نمودند تمامی لباسها و بدن جسد سوخته شده و قسمت سر جسد نیز احتمالا با یک جسم سخت ضربه خورده است . سرکلانتر انتظامی شهرستان گرگان گفت : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد جسد همان نادر می باشد که شب گذشته مفقود شده بود . پس از اطلاع خانواده وی ماموران تحقیقات و بررسی های خود را جهت شناسایی قاتل یا قاتلین جنایت آغاز نمودند . سرهنگ کوهکن گفت : ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتول متاهل بوده و همسرش به نام آرزو قبلا دارای خواستگاری بوده که شدیدا به وی علاقه داشته است. سرکلانتر گرگان در ادامه به نحوه دستگیری قاتل این جنایت اشاره کرد و گفت : در ادامه تحقیقات پرینت مکالمه تلفنی خواستگار آرزو به نام خلیل و آرزو گرفته شد و پس از اطلاع از موضوع ماموران خلیل 22 ساله به همراه آرزو 18 ساله را دستگیر که در بازجویی بعمل آمده خلیل اعتراف نمود که با همدستی آرزو مقتول را به زمینهای کشاورزی اطراف کشانده و وی را به قتل رسانیده و جسد وی را آتش زدم . سرهنگ کوهکن در پایان گفت : متهمان پس از بازجویی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند . (ادامه)
دستگیری ‪ ۲۱‬نفر از اتباع افغانستان در گلستان
معاون اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان روز شنبه اعلام كرد: ‪ ۲۱‬نفر از اتباع غيرمجاز افغانستان توسط ماموران مديريت اطلاعات شهرهاي گرگان و بندرتركمن دستگير شدند.(ادامه)
دستگیری دختر پسر نما در قائمشهر
(ادامه)
دستگیری توزيع کننده موادمخدر در گلستان
با تلاش ماموران انتظامي "آزادشهر" گلستان يکي از افرادي که در امر خريد و فروش موادمخدر فعاليت داشت، دستگير شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران کلانتري "آزادشهر" استان گلستان با کسب خبري مبني بر اينکه فردي به نام "احمد" ساکن نوده در زمينه خريد و فروش موادمخدر فعاليت دارد، تحقيقات خود را براي دستيابي به صحت و سقم موضوع آغاز کردند. (ادامه)
دستگیری گروه مدعى رابطه با امام زمان در مازندران
ترويج انحراف اعتقادى، موجب انحطاط اخلاقى جامعه مى شود. حجت الاسلام مجتهدزاده، رئيس دادگاه ويژه روحانيت استان هاى مازندران و گلستان با بیان این مطلب ،از دستگیری يك گروه منحرف كه سردسته آنها يك زن (ادامه)
دستگیری 659 تبعه غيرمجاز طي هشت ماهه امسال در گيلان
معاون اطلاعات پليس گيلان از رشد 58 درصدي دستگيري اتباع غيرمجاز در هشت ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ "حسيني" معاون اطلاعات پليس استان گيلان گفت: در اجراي شاخص ابلاغي از (ادامه)
کارپرداز یکی از سازمانهای اداری شهرستان ساری که با استفاده از جعل اسناد اقدام به خروج بودجه این سازمان به نفع خود می کرد دستگیر شد.
به گزارش شمال نیوز در پی شکایت یکی از ... دستگیری کارپرداز جاعل در ساری
کارپرداز یکی از سازمانهای اداری شهرستان ساری که با استفاده از جعل اسناد اقدام به خروج بودجه این سازمان به نفع خود می کرد دستگیر شد. به گزارش شمال نیوز در پی شکایت یکی از ... (ادامه)
فردی که با استفاده از تصاویر افراد در مراسم عروسی و جشنها اقدام به اخاذی می کرد در شهرستان آمل به دام افتاد. 
به گزارش شمال نیوز ،ماموران انتظامی شهرستان آمل در پی تماس تلفنی چند دختر دانشجو مبنی بر اینکه جوانی 19 ساله با سوء  استفاده از عکسهای 
اخاذی با تصاویر دختران
فردی که با استفاده از تصاویر افراد در مراسم عروسی و جشنها اقدام به اخاذی می کرد در شهرستان آمل به دام افتاد. به گزارش شمال نیوز ،ماموران انتظامی شهرستان آمل در پی تماس تلفنی چند دختر دانشجو مبنی بر اینکه جوانی 19 ساله با سوء استفاده از عکسهای (ادامه)
دستگیری كلاهبردارحرفه‌اي بانكهاي كشوردربابل
كلاهبردار حرفه‌اي بانك‌هاي كشور با ارائه شناسنامه و مدارك جعلي در بانك پارسيان شهرستان بابل با هوشياري كارمند بانك دستگير شد. به گزارش فارس ، شخصي كه نام واقعي‌اش (الف-فرهادي ) بوده است و با شناسنامه‌هاي جغلي تا كنون اقدام به دريافت چك از بانك‌هاي مسكن، ملي، (ادامه)
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و  رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ... رییس شورای شهر اعدام می شود!!
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ...(ادامه)
دستگیری زورگيران مجهز به گازاشك آور در رشت
زورگيراني كه با استفاده اسپري گازاشك آور وچاقو ازاهالي شهرك شهيد بهشتي رشت اخاذي مي‌كردند شناسايي و دستگيرشدند. بگزارش روز سه شنبه مركز اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، به دنبال دريافت گزارشهاي مردمي ، در اين ارتباط دو نفر به نامهاي "داوود و حسين" توسط (ادامه)
دستگیری آدم رباي سمناني در سوادكوه
يك آدم ربا كه پسربچه چهارساله‌اي را در سمنان ربوده بود با تلاش پليس مازندران در شهرستان سوادكوه دستگير شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني پليس مازندران، فردي به نام "عزيزالله - ن" با مراجعه به اداره آگاهي استان سمنان مدعي شد كه پسر (ادامه)
دستگیری اعضای باند زورگیر از بانوان دررشت
مركزاطلاع رساني پليس گيلان اعلام كرد: ماموران پليس اعضاي يك باند زور گير از بانوان رشت را شناسايي و دستگيركردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.