.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنان انوشيروان محسني در نطق پيش از دستور مجلس
(ادامه)
سيد احمد مظلومي اصولگرايان فراگير و انتخابات مجلس هشتم(ديدگاه)
سيد احمد مظلومي (ادامه)
دیدار لاریجانی با چند تن از مراجع تقلید قم
لاریجانی با آیات عظام صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی از مراجع تقلید و همچنین با آیت‌الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرده است(ادامه)
متن كامل پيام نوروزي رييس جمهور
(ادامه)
تقدیر و تشکر مهندس نریمان از مردم بابل
(ادامه)
قاسم جند سخنی با نمایندگان جدید(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
هشدار لاریجانی به اصولگرایان
(ادامه)
گزارش كامل مناظره محمدرضا خاتمي و محمدرضا باهنر
(ادامه)
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم شروط احمد توکلی برای بوسیدن دست احمدی نژاد
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم(ادامه)
بسیاری به نان شب محتاجند و تورم هم هر روز بالا می رود و مسکن هم به یک آرزو تبدیل شده و علاوه براین مواد مخدر گریبان جوانان را گرفته و ازدواج نیز برای آنان ناممکن شده است و براین اساس هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان باید پاسخگو باشند.
شجاعي : مردم تا خرخره گرفتارند
بسیاری به نان شب محتاجند و تورم هم هر روز بالا می رود و مسکن هم به یک آرزو تبدیل شده و علاوه براین مواد مخدر گریبان جوانان را گرفته و ازدواج نیز برای آنان ناممکن شده است و براین اساس هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان باید پاسخگو باشند. (ادامه)
راه حلی برای دوری از عوام فریبی انتخاباتی
(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي انتخابات وظيفه مردم، گراني وظيفه كيست؟(ديدگاه)
رشيد غريبي اندبيلي(ادامه)
توكلي: مجلس بودجه تورمي را تصويب كرد
(ادامه)
در سفر استاني در اجتماع عظيم مردم قائم شهر اعلام داشتيد‌ «هديه من به مردم قائم شهر احياي نساجي مازندران است. متاسفانه همانطوريكه در سه ملاقات حضوري به استحضار رساندم هيچ اقدام عملي از سوي سهامداران علي‌رغم دستور كتبي جنابعالي به وزراي اقتصاد و دارايي، صنايع و معادن بعمل نيامده، شركت نساجي طبرستان را بطور كلي تعطيل و ماشين‌آلات ... سريال تبليغات انتخاباتي رعيت با انتقاد مجدد از دولت
در سفر استاني در اجتماع عظيم مردم قائم شهر اعلام داشتيد‌ «هديه من به مردم قائم شهر احياي نساجي مازندران است. متاسفانه همانطوريكه در سه ملاقات حضوري به استحضار رساندم هيچ اقدام عملي از سوي سهامداران علي‌رغم دستور كتبي جنابعالي به وزراي اقتصاد و دارايي، صنايع و معادن بعمل نيامده، شركت نساجي طبرستان را بطور كلي تعطيل و ماشين‌آلات ...(ادامه)
نماينده لاهيجان :انتخابات نبايد به عرصه دشمني تبديل شود
(ادامه)
تحليلي بر روند مهاجرپذيري استان گلستان (يادداشت)
(ادامه)
انتظارات مردم غرب مازندران از نمايندگان مجلس هشتم
(ادامه)
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. 
الهام رسما قطع گاز تركمنستان را به داخلي‌ها نسبت‌داد
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. (ادامه)
30سوال اصلاح طلبی از اصول گرايان
(ادامه)
ايرج جمشيدي رقابت اقتصادي ليست هاي انتخاباتي(بخوانيد)
ايرج جمشيدي(ادامه)
قصیده لبخند بر لبان مردم سرما زده مازندران!
(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
شنيده ها حاكي است در پی اختلافات بوجود آمده بین استانداری و بانک صادرات اين بانك رأساً اقدام به قطع برق تالار بورس منطقه ای گیلان كرده است.
ساختمان تالار بورس منطقه ای گیلان از... دهن كجي مسئولان بانك صادرات گيلان به سياستهاي دولت
شنيده ها حاكي است در پی اختلافات بوجود آمده بین استانداری و بانک صادرات اين بانك رأساً اقدام به قطع برق تالار بورس منطقه ای گیلان كرده است. ساختمان تالار بورس منطقه ای گیلان از...(ادامه)
دكتر رحمت الله قلي پور
راه هاي تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه در استان مازندران (يادداشت)
دكتر رحمت الله قلي پور (ادامه)
گيلان، منطقه‌اي زيبا با دنيايي محروميت(گزارش)
(ادامه)
مبادا! علی بشنود! عبادت، بجز خدمت خلق است؟!
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
فريدون اميريان ديالوگ هاي چريكي نمايندگان مازندران و گذار از انزواي پارلماني! (ديدگاه)
فريدون اميريان(ادامه)
در مدت اخير يكي از شعارها و برنامه هاي دولت نهم، آزادسازي سواحل درياي مازندران بوده است. تا جايي كه در جريان سفر استاني رئيس جمهور و هيات دولت به مازندران،  و حضور در شهرهاي ساحلي بر لزوم آزادسازي ساحل دريا و خروج اشغالگران تاكيد ... آزاد سازي سواحل با كدام دستاورد؟!
در مدت اخير يكي از شعارها و برنامه هاي دولت نهم، آزادسازي سواحل درياي مازندران بوده است. تا جايي كه در جريان سفر استاني رئيس جمهور و هيات دولت به مازندران، و حضور در شهرهاي ساحلي بر لزوم آزادسازي ساحل دريا و خروج اشغالگران تاكيد ...(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.487 seconds.